Logo

Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Diskusije

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod avramovicsasa » Pet Jun 28, 2013 11:00 pm

Ko ga je prokleo IKARBUS :twisted: , šalu na stranu dečko je odlično odreagovao i nije mu dao da se ubrza već je odmah motao u ogradu,mislim da tu niko nije ni povređen.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Sponzor

 

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod Nikola Pejasinovic » Pet Jun 28, 2013 11:20 pm

milan88 je napisao:
Nikola Pejasinovic je napisao:
milan88 je napisao:E dokle će ovo bre više da traje, smorio sam se na 51 (ono nije gradska linija nego gerijatrija, samo hokejaši i po neki mladji udje) :)


Zovi ako ti treba drustvo :D


Smatraj se pozvanim, ali sam sutra na 88, na mom busu :D a od ponedeljka opet 51 i ona kanta :(


Uzivaj u tvojoj masini dok traje posle lele majko :lol:
danilo je napisao:Pa kad ti na tako nekoj jakoj liniji između dva privatnika (solaša) dođe lepo šihta isto solo, uuu ne da je milina, nego nema reči. Sauna i pena parti unutra, a sve češće imamo to zadovoljstvo na ulicama grada!
Nikola Pejasinovic
Član
 
Postovi: 1050
Pridružio se: Uto Jun 19, 2012 10:53 pm

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod filip » Pet Jun 28, 2013 11:27 pm

avramovicsasa je napisao:ja bi napravio ovakvu podelu na osnovu dosadašnjeg iskustava,rezultata,problema itd,

GSP Beograd (Linije 15,16,17,23,26,27,30,31,35L,37,38,42,44,47,48,51,52,53,54,56,56L,57,58,68,69,72,73,75,76,82,83,87,88,89,
101,102,104,105,106,107,108,109,110,202,303,304,309,401,402,503,504,511,521,531,532,533,534,601,604,605,606,611,612,700,702,703,705,706,706E,709,711)

LASTA (Linije 18,78,85,91,92,95,96,308,403-408,551,552,602)

PRIVATNICI (Linije 20,24,25,25P,27E,32,32E,33,34,35,39,43,45,46,49,50,55,59,60,65,67,71,74,77,79,81,81L,84,94,302,305,306,307,
512,603,610,704,707,708)


Tačno i super :D
filip
Član
 
Postovi: 1351
Pridružio se: Ned Nov 30, 2008 8:32 pm
Lokacija: Konjarnik - Beograd :)

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod milan88 » Pet Jun 28, 2013 11:30 pm

Niko nije povrdjen, i iskreno ja mu skidam kapu ;-)
milan88
Profesionalni vozač
 
Postovi: 75
Pridružio se: Čet Jun 13, 2013 10:48 pm
Lokacija: Obrenovac

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod milan88 » Sub Jun 29, 2013 12:11 am

filip je napisao:
avramovicsasa je napisao:ja bi napravio ovakvu podelu na osnovu dosadašnjeg iskustava,rezultata,problema itd,

GSP Beograd (Linije 15,16,17,23,26,27,30,31,35L,37,38,42,44,47,48,51,52,53,54,56,56L,57,58,68,69,72,73,75,76,82,83,87,88,89,
101,102,104,105,106,107,108,109,110,202,303,304,309,401,402,503,504,511,521,531,532,533,534,601,604,605,606,611,612,700,702,703,705,706,706E,709,711)

LASTA (Linije 18,78,85,91,92,95,96,308,403-408,551,552,602)

PRIVATNICI (Linije 20,24,25,25P,27E,32,32E,33,34,35,39,43,45,46,49,50,55,59,60,65,67,71,74,77,79,81,81L,84,94,302,305,306,307,
512,603,610,704,707,708)


Tačno i super :D


Al bi ti tu na 88 ostalo 2 autobusa da radi ako se ne ubace PP ;) to ti ja iz iskustva kažem :)
milan88
Profesionalni vozač
 
Postovi: 75
Pridružio se: Čet Jun 13, 2013 10:48 pm
Lokacija: Obrenovac

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod milan88 » Sub Jun 29, 2013 12:12 am

pardon i na 15 i na 23 isto, pošto sam njih sretao usput sa dignutim haubama ;)
milan88
Profesionalni vozač
 
Postovi: 75
Pridružio se: Čet Jun 13, 2013 10:48 pm
Lokacija: Obrenovac

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod avramovicsasa » Sub Jun 29, 2013 12:32 am

E ali onda bi bio ozbiljniji rad,ne bi bilo zezanja,ne bi bilo šlepanja već teret snosi jedan prevoznik,ako isti ne održava liniju kako treba DJP ima osnova da oduzme liniju jer tada su putnici u pitanju,ne operateri.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod milan88 » Sub Jun 29, 2013 1:50 am

Nlema tu ozbiljan i neozbrljan rad, autobs koji je slabo održavan ne može da izdrži ceo dan. Kad na +40 vidi brdo pun putnika temperatura ode na 100 sem ako motor i hladnjak nisu u extra stanju a realno u gsp to imaju samo busevi koji su stigli skoro pod uslovom da ih nisu "popravljali" kao i kod nas u garaži, koji god su čačkali temperatura 90 :-D a karaburmini japaci još malo pa će da se presle u pogon "železik" parking na gomilu
milan88
Profesionalni vozač
 
Postovi: 75
Pridružio se: Čet Jun 13, 2013 10:48 pm
Lokacija: Obrenovac

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod becks89 » Sub Jun 29, 2013 5:56 pm

Samo vi delite, ko da je vaše...
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod avramovicsasa » Ned Jun 30, 2013 1:09 am

Ne bih se složio sa tobom,za 13 godina rada sam imao priliku da vidim da su Vozači zbog budalaština isključivali potpuno nove autobuse a da su bez vrata,kvačila,pod temperaturom vozili sve ture samo da bi radili,tako da kada bi bila ugrožena egzistencija i kada bi ljudi u GSP-u zavisili od sopstvenog rada priča bi bila potpuno drugačija.
Zašto je vozač kod Luija vozio P0807 bez brisača ili na liniji 37 su bili zamazani do lakata i svaki krug sipali vodu,Gazda je zacrtao normu i ima da se radi,ne interesuje ga što su autobusi stari ili neispravni,zašto se Lastine IK-206 ne isključuju za garažu zbog temperature i nedostatka vode već se vozači vešaju po drveću i ogradama kako bi im sipali,plaćaju po učinku,što manje radiš manje si plaćen.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod Stefan Bgd » Ned Jun 30, 2013 1:46 am

Sale, nije problem da radiš kada imaš čime... Misliš da je jako pametno to što ćeš da staviš svoju glavu i glavu onih putnika koje voziš u torbu time što ćeš da voziš sa radnom temperaturom motora od preko 100 stepeni C, kada ti od svih točkova koči samo jedan, sa sajlom gasa koja je vezana užetom... zarad toga da bi ispoštovao "gazdinu normu" i uzeo svoju platu?
Ne daj Bože da napraviš neko sr****, sledi ti momentalna robija iz koje ne može ni sam Bog otac da te izbavi. Taj isti "dobri i pametni" gazda će fino da se ogradi od svega toga konstatacijom da je vozač morao da na vreme uoči problem i isključi vozilo iz redovnog saobraćaja !?!. A kolika je ispravnost vozila u GSP-u, što ovih novijih što onih starijih... u svaki da uđemo problemi i kvarovi na svakom koraku. I po čemu onda egzistencija vozača već nije dovoljno ugrožena? :roll:
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod avramovicsasa » Ned Jun 30, 2013 2:02 am

Svuda postoje rupe,rupe u patosu,rupe u zakonu tako i rupe u radu,kroz tu ,,rupu,, vozač može da se provuče da ne radi a isto tako i da radi,jedan će proći nekažnjeno a drugi će raditi a da se ništa ne dogodi,naravno pre svega vozač mora da bude stručan pa da proceni da li sme da vozi pod temperaturom,kada blokira točak,kada su ćelave gume itd,tu su vozači autobusa i kamiona doktorirali na Srpskim drumovima toliko da već postoji poseban jezik komunikacije,nema potrebe Stefi da se objašnjavaju neke stvari,i tvoj Ćale odlično govori tim jezikom :wink:
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod Stefan Bgd » Ned Jun 30, 2013 2:46 am

Da Sale, ali nije problem u tom jeziku već u tim "rupama" koje si ti naveo... Dakle prvenstveno, moraju se obezbediti adekvatni uslovi za rad, da bi se od tih istih radnika (vozača) zahtevalo da taj rad i izvrše, a isto tako i da poštuju pravila.
Vožnja sa povišenom radnom temperaturom, i ostale svakodnevne situacije koje smo naveli su prevashodno pitanje toga koliko je vozač spreman da rizikuje, na stranu stručna procena... Sve je to svakodnevno kockanje, sa sopstvenim i tuđim životima, sa vozilom te firme... pitanje je samo koliko je ko spreman da se u isti rizik uvali. A posledice mogu biti opake, to smo već puno puta videli.
I sad koliko koristi ima od tog rizika...? Toliko da je šteta višestruko veća. Isti taj autobus će neko vreme i izdržati da vozi u takvom stanju, pa će kao i većina mučenika do sada da zaglavi u garaži čekajući ne 1 nego 115 različitih delova. Za to vreme umesto njega je na ulici drugi autobus, u ništa boljem stanju, koji će ubrzo da se nađe pored onog prethodnog na parkingu u garaži. Tako da time što je vozač svestan problema (uveren u svoju stručnu procenu) vozio taj autobus ne isključujući ga zbog kvara, zapravo nije ni bio svestan koliku je štetu napravio. Između ostalog i sebi, jer sutra neće imati čime da vozi i zaradi svoju platu čak i da hoće (što je trenutna situacija...), istim tim putnicima koji neće imati u čemu da se voze, a i samoj firmi. I otuda te silne rupe o kojima mi pričamo. Nažalost, sve je samo čista negativna produktivnost!
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod milan88 » Ned Jun 30, 2013 2:11 pm

Vozilo koje diže temperaputuru može par dana da radi dok ne izgori dihtung kompresora ili ne daj bože motora, a onda krene vrištanje na tog vozača od strane "gazde" zašto nije isključio autobus pre nego što je zakucao motor (čak i ako je javio pre toga da diže temperaturu, i dobio odgovor da odradi sa takvim busom), točak koji greje je najčešće uzrok kočnica, što znači da blokira u vožnji ali kad stisnete pedalu kočnice taj isti ne reaguje na komandu. Dakle ta "produktivnost" je na štetu nas vozača, jer svaki "gazda" i "direktor pogona" će oprati ruke ako se nešto ne daj bože desi a vozači će da izvuku deblji kraj. Jedini način da to funkconiše su ispravna vozila i zamenska vozila, ali ne da ja idem do garaže i gubim vreme nego rezervni vozač. Znači npr. na liniji 88 ja prijavim da autobus ima neki kvar kod sajma i kažem da autobus može da izdrži do Železnika bez velikih posledica, i u Železniku me čeka zamensko vozilo da nastavim liniju a rezervni vozač ga vrati u garažu , ako bus ne može da izdrži nego pukne crevo neko onda se gubi pravac i tu gde je bus stao tu se dovozi vozilo i onda se uklapam a mehaničari i rezervni vozač ostaju uz pokvaren autobus a sa rezervom se nastavlja. Tu bi bili mali gubitci i u "produktivnosti" a i vozila ne bi bila exploatisana dok su neispravna kad je velika verovatnoća da se kvar poveća tj. da zakuca motor ili tome slično. Moje vidjenja je da je to jedini način da se smanji i gubitak ostvarenih plazaka kao i smanjenje uništavanja vozila ;)
milan88
Profesionalni vozač
 
Postovi: 75
Pridružio se: Čet Jun 13, 2013 10:48 pm
Lokacija: Obrenovac

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod becks89 » Ned Jun 30, 2013 2:27 pm

Sve je to lepo prijatelju, ali kolika je firma M&M a kolika je GSP? Vi imate tu sreću da gazda nije čovek koji samo hoće da propere pare, ili da brzo zaradi nešto, što se za "glavonje" u GSPu i nebi moglo reći. Kao što si naveo to je primer koji bi trebalo slediti, ni ja ne vidim bolji način ;)
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

PrethodniSledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost