Logo

Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Diskusije

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod milan88 » Ned Jun 30, 2013 2:36 pm

E pa tu je razlika izmedju gazde i direktora GSP-a, gazda je gazda dok on hoće da bude (posle može da proda firmu) dok direktori imaju fore da uzmu pare dok ih ne smene, pa moraju na brzaka. U tom čuču grmi zec ;)
milan88
Profesionalni vozač
 
Postovi: 75
Pridružio se: Čet Jun 13, 2013 10:48 pm
Lokacija: Obrenovac

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Sponzor

 

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod Marko » Ned Jun 30, 2013 5:01 pm

Gsp mora da poštuje zakon o javnim nabavkama a privatnici ne moraju .
A gsp je sve jedno da li mu vozilo stoji u garaži ili ne oni će dobiti platu svakog meseca .
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod avramovicsasa » Ned Jun 30, 2013 11:24 pm

Moji Vozači moraju da voze i kada se ne može jer znaju da se odbijanje saradnje kažnjava smrću :D :) :mrgreen: :twisted:
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod becks89 » Pon Jul 01, 2013 10:13 pm

Nisam znao da imaš svoju firmu? :o
Čuo sam priču da ovi što su na privremenom radu /ugovor na svaka 3 meseca/ ne smeju da isključuju kola, odnosno da su primorani da voze sve i svašta,a GSP koristi maksimalno to što se vodi kao privremeni rad, pa u nedogled produžavaju tromesečne ugovore... Tako da oni uvek nađu način da ucenjuju,,,
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod MILE » Pon Jul 01, 2013 10:19 pm

Za isključenje sutradan sleduje otkaz....
MILE
Član
 
Postovi: 12938
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 10:57 pm
Lokacija: Šabac

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod avramovicsasa » Pon Jul 01, 2013 10:59 pm

To su malo naduvane priče,novi vozači pod ugovorom voze i novija i starija vozila,nije uvek sve loše a ni perfektno,nigde ne piše da ne smeju da isključuju samo naravno ne ide im u prilog da se to ponavlja često jer moraće da isključe kola ako sama stanu ili budu odvučena ili otpadnu vrata za takve stvari ima razumevanja ali ima vozača u GSP-u koji za 23 radna dana imaju 60 isključenja pa vi procenite koliko je taj čovek radio.
Čovek koji je došao u GSP da radi neće mu smetati ni ugovori,ni loša kola,ni loši uslovi rada,šta da se radi bolje nemamo na svakom mestu ali moramo da se nadamo da će biti bolje onaj koji je došao da hvata krivine uvek će se žaliti na nešto,to su već proverene stvari. :wink:
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod becks89 » Pon Jul 01, 2013 11:42 pm

Jao šta ti pričaš života ti? Jel bi ti na svoju ruku vozio auto bez kočnica? Jel bi ti na svoju ruku vozio auto koji je truo kao bundeva? Pitam se oće taj šef koji je izdao nalog da je "ispravan" auto, odgovarati kad neko pogine, jer ti je "propala" kočnica, jer ti je neko od putnika propao kroz pod autobusa? Hoće li?
Šta ako si došao da radiš u GSP treba da izgubiš svaki osećaj za sebe i za druge? Ajde nije problem, jer treba da se izađe zbog procenta bez kočnica, pa oteraj ga 20 na sat do terminusa prvog PRAZNOG, a da voziš ljude znajući da voziš neispravno vozilo mani me toga ;) Ucenjivanje poslom je opšte poznat primer teranja radnika na nešto nedozvoljeno, a posle kad se desi neko njeSra, onda pojede vuk magarca pa dok ti dokažeš da nisi kriv odoše ti.... ;)
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod milan88 » Sre Jul 03, 2013 1:03 am

Bilo bi dobro kad bi svi privatnici stali jedan dan, tj. parkirali autobuse, da vidiš koja bi havarija bila u gradu, na svakoj liniji bi bilo po 2 autobusa (pod uslovom da linija ima bar 15 autobusa, ako ima manje onda bi išli peške) :D a ja sam doživljavao da na 88 rade samo privatnici bukvalno bez ijednog GSP autobusa :D
milan88
Profesionalni vozač
 
Postovi: 75
Pridružio se: Čet Jun 13, 2013 10:48 pm
Lokacija: Obrenovac

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod avramovicsasa » Sre Jul 03, 2013 2:29 am

Ja ću pokušati da ti odgovorim iskreno,nadam se da ponovo neće skočiti ostali na mene što koristim izraz ,,sve je politika,, ali naravno treba malo pratiti šta se piše na forumu,štampu,događaje da bi sve to shvatili da se ništa ne događa slučajno.

Znamo da je zimski red vožnje napravljen tako da 50% reda vožnje drži GSP a drugih 50% privatnici da ukoliko dođe do eventualnog štrajka linija bi uspela sa polovinom kapaciteta,poučeni lošim iskustvom.

Milanče nemoj da si toliko siguran da bi grad stao kada bi se privatnici povukli jer ako se dobro sećam GSP daje oko 800 vozila a privatnici preko 370,tako da je grad u teškim vremenima ostajao sa mnogo manje kola od 800.
Pitanje je zbog čega bi privatnici eventualno stali a ako bi došlo do štrajka ili eventualne ucene grad bi uspeo da privatnike zameni vozilima GSP-a i Laste,setimo se 2004 godine da su vršene pripreme za takve događaje da privatnici nisu pristali na ITS.

Takođe 1999 godine je grad izvršio maksimalna pojačanja na linijama 7,29,50,83 itd da bi se pariralo privatnicima sa ciljem da isti ostanu bez posla jer se nisu povinovali naređenjima gradske uprave,veruj mi da bi i sada uspeli to sa daleko jačim voznim parkom nego pre 15 godina.
Maksimalno bi bili mobilisani svi pogoni,raspored,centar,održavanje kako u vanrednom stanju ne bi bilo isključenja i da bi i sami vozači imali oštrija naređenja,nešto tako je bilo i 2003 godine u toku Vanrednog stanja kada se beležio svaki radni poen tako da je sve to politika i igra.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod becks89 » Sre Jul 03, 2013 12:45 pm

Sve može, ali istina je da GSP nema dovoljan broj vozila u saobraćaju, eno ti u Zemunu imaš u svako doba dana po 20 ljudi koji čekaju na autobus. Karaburma još gore, a karaburci imaju sigurno najmlađi vozni park, ali džabe sistemsko uništavanje GSP-a upravo u korist privatnika je u nečijem intresu, tako da GSP ne može da napreduje nikako, naročito što u svojim redovima ima gomilu neradnika i lenčuga koji na posao dolaze da odmore! Surova istina je da bi gradski prevoz stao kad bi stali svi privatnici, eto dokle nas je doveo Đilas, dokle nas je dovela Direkcija i kojekakvi mafijaši u želji da zarade!
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod SGB » Sre Jul 03, 2013 1:11 pm

becks89 je napisao:eno ti u Zemunu imaš u svako doba dana po 20 ljudi koji čekaju na autobus

Ово могу да потпишем. Свако јутро су гужве све веће, моја срећа је у томе што то само посматрам са стране док идем на воз, али шта ће ови мученици који не живе у горњем делу Земуна, или они којима крајње одредиште није близу Вука или Карађорђевог парка. Сале, уз све поштовање према свима вама из градског превозника, мислим да ГСП не би издржао "ванредно стање", тј. изгурао би неколико дана, а после тога би колабирао. На 15 и 78 виђам возила за којима ће ускоро људи скупљати делове јер су у "одличном" стању. #417 у 7 ујутру препун стење ка граду, возило "поуздано" до бола, да људи сигурно стигну на време на посао. Друга ствар, ако ГСП има могућности за превазилажење ванредних ситуација, зашто их сада не искористи? Ако може да среди стање, онда значи да се грађани свесно држе у ситуацији да имају лош превоз.
becks89 o Niš Ekspresu je napisao:Već smo utvrdili da ne postoji na planeti nešto slično.
SGB
Član
 
Postovi: 2075
Pridružio se: Čet Sep 01, 2011 1:03 pm
Lokacija: Zemun

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod filip » Sre Jul 03, 2013 1:19 pm

Ne zaboravite da GSP ima 100 vozila iz 2008. koja nisu u najboljem stanju, zatim 32 od prošle godine, 25 od ove i u toku ove i sledeće stićiće još 200. Znači to je 357 novih autobusa za 5 godina + 10 novih mazova. GSP se obnavlja i dolaskom novih Solarisa starih autobusa više neće biti, biće otpisano barem njih 150.
filip
Član
 
Postovi: 1351
Pridružio se: Ned Nov 30, 2008 8:32 pm
Lokacija: Konjarnik - Beograd :)

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod SGB » Sre Jul 03, 2013 1:36 pm

Све те бројке су непобитна чињеница, али је такође чињеница да нам возила стара 5 година изгледају као да су служила као БВП-и на ратишту. То је проблем, а не старост, јер ако нам за 5 година овогодишња возила буду тако изгледала, опет ћемо бити у проблему, јер не можемо сваке 3 године куповати 200-300 возила и бацати их. У ГСП-у мора да се потпуно промени концепт рада, да се уведе дисиплина као код приватника, или да заиста буде приватизован, овако је то чудовиште за гутање пара.
becks89 o Niš Ekspresu je napisao:Već smo utvrdili da ne postoji na planeti nešto slično.
SGB
Član
 
Postovi: 2075
Pridružio se: Čet Sep 01, 2011 1:03 pm
Lokacija: Zemun

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod Bucko » Sre Jul 03, 2013 1:47 pm

Sale, od toga nema ništa, Gsp više nije u stanju to da uradi. Kao što kaže Becks89, ide se na sistematsko uništavanje Gsp-a, a vozači ćute. Kada bi blokirali grad na sat vremena, većina problema bi bila rešena, ali vozači u GSP-u očigledno nisu složni, ali pitaću ih kada dođe do prodaje Kosmaja i Zemuna i kada im se budu prepolovile plate, pa će se češkati po glavi. Privatnici definitivno imaju bolja vozila, organizaciju i sl, ali sve to može da bude i u Gsp-u, kada se postave prave osobe na pravo mesto i kada bi primali više osoblja za održavanje vozila, koji bi za svoj nerad popili otkaz, kao i ovi u kancelarijama koji i onako treba da lete.

GSP može da se privatizuje, ali da buide jedan vlasnik, a ne zilion njih.
Bucko
Član
 
Postovi: 427
Pridružio se: Uto Dec 14, 2010 5:32 pm
Lokacija: Beograd,Sremcica

Re: Prevoznici i linije (GSP vs Privatnici)

Postod becks89 » Sre Jul 03, 2013 2:05 pm

SGB nisi me razumeo, nisam mislio na stanicama, nego u pogonu :D Svaki dan u bilo koje doba dana imaš bar po 20 vozača na šalteru koji čekaju da im nešto daju da voze. O putnicima ne vredi ni govoriti, to se sve zna. Što se tiče nabavke vozila ja vas pitam da mi navedete od cele N serije 10 autobusa koji valjaju za više od smene...? Kakva crna nova vozila, kakvi Mazovi, kupili su autobuse, a pumpu nisu sagradili, taj autobus može dnevno da pređe nešto više od 200km sa 1 punjenjem, on pređe samo 50km od i do pumpe, pa gde je tu mozak? Za šta su ta vozila sa izložbu? Pa više će propasti što stoje na parkingu po ceo dan, nego od rada! Ovo što vozači ćute je najgore, da su se pobunili prvi put kad su bili ugnjetavani, da je sa prvom pretnjom o otkazu za isključenje neko digao "bunu", pa pitao bih vas ja da li bi ovakvo stanje bilo. Uostalom, svi znamo kako su ti privatnici krenuli, svi znamo sa kakvim su vozilima radili, svi znamo koliko je privatnika prodefilovalo sve ove godine, ko to kontroliše? DJP? To su oni likovi što ne znaju gde im idu pojedine linije? Ja bi njih prve ukinuo, koja je svrha njihovog postojanja? Sprovođenje odluka nekog tajkuna za postepeno uništenje GSP-a? Ono što je najopasnije je ovo, ćutanje, što putnika što radnika GSP-a, šta će se onda desiti, za najmanju sitnicu, neki vaš kolega, neki sasvim običan putnik će dati sebi za pravo da pobije pola autobusa, da uleti u pogon sa bombom i sl. tzv. američki sindrom! Zašto? Ugnjetavaju vas, nemate pravo govora, niko ne priča o vašim problemima, u novinama se piše kako je vozač ugrožavao 100 života vozeći autobus i pričajući na telefon, pa taj vozač provede za volanom 8 sati dnevno, on zna trasu napamet, može vezanih očiju da vozi, tome se pridodaje značaj i pažnja, dok pojedinci drpaju i trkeljišu po pogonima! Kakvoj budućnosti treba da se nadaju ti radnici, kad niko ne sme ništa da kaže? Treba da ćutiš i da radiš, jel to demokratija kojoj smo težili? Jel to sloboda govora? Kad se progovori ide otkaz, pa koliko smo mi zapravo odmakli od 90tih, rekao bih ni stopu! Za sam kraj, dok putnici i radnici GSPa, zajedno ne izađu na ulice i blokiraju sve pogone, neće se ništa promeniti! Kad putnici shvate da je gsp i njihova firma, jer oni ga plaćaju, oni od njih žive, kad radnici shvate da je samo jak GSP siguran posao, da sa slabljenjem GSP-a ostaju bez posla, kad radnici shvate da ne kradu firmu, nego kradu od sebe samih, e tada će doći do promena, sve do tada ništa!
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

PrethodniSledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju