Logo

Veliki štrajk GSP-a 1997. godine i uvođenje privatnika

Diskusije

Postod milos265 » Uto Mar 30, 2010 10:07 am

Krle je napisao:Aaaa, voleo bi da se ponovi :D

Da znas da bih! Takvi busevi i dnevnice kakve su tada bile ali nazalost to se vise ponoviti nece. Moma je znao u to vreme da ujutru pusti bus na 27, odradi ceo dan, ocisti se, sredi i uvece za Crnu Goru. Pa kad se vrati, opet sve ponovo. Tada sam se ja zaljubio u Spacelinera.
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5248
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Sponzor

 

Postod avramovicsasa » Uto Mar 30, 2010 3:24 pm

To vreme je bilo dobro samo za jednu stranu i to samo za Gazdu,Radnici
su rmbali po ceo dan ali dobro su bili plaćeni.
Svakako to nije bilo dobro za GSP jer je tadašnja Gradska vlast upropastila vozni park kao ni za Građane koji su uz markicu morali da plaćaju privatnicima da bi se vozili.
Sećam se jednom kada je žena naglas postavila pitanje samoj sebi:
,,Da li do kuće da idem autobusom za 3 dinara ili da kupim detetu mleko,,

Nekada je bio san u našoj zemlji da svima bude dobro i da se postigne kakva takva jednakost ali danas je to samo večiti san.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod milos265 » Sre Mar 31, 2010 10:46 am

Nije bilo dobro za gsp ali za vozace gsp-a vise nego dobro! Pre podne "radi" u gsp-u za platu a popodne zaradjuje pare kod privatnika! Radi i ne kuka jer ima para. A sada radi 6 sati i kuka.
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5248
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod profa_chb » Sre Mar 31, 2010 4:38 pm

priča mi moj ortak meda, neki brkati što vozi 27 na karaburmi, za vreme divljaka je imao svoj bus koji je za njega vozio neki lik, a on je vozio redovno u gsp-u... kaže da je bio toliko lud, da je svoj bus preticao jer ga je nervirao što ide sporo :lol: :lol: :lol:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod avramovicsasa » Sre Mar 31, 2010 6:20 pm

To je bila velika Beogradska sramota koju treba što pre zaboraviti gde su
ljudi pokazali da imaju cenu koja je nažalost često bila manja od cene Dvolitarske Coca cole.
Pozdravljam ljude koji su morali da rade dva posla da bi prehranili svoje porodice a muka mi je od onih koji su radili dva posla iz čiste zarade i nisu davali mira poštenim ljudima u GSP-u koji su u onom haosu pokušavali pošteno da rade svoj posao i bili protiv korupcije.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod neMANja » Sre Mar 31, 2010 11:53 pm

avramovicsasa je napisao:To je bila velika Beogradska sramota koju treba što pre zaboraviti gde su
ljudi pokazali da imaju cenu koja je nažalost često bila manja od cene Dvolitarske Coca cole.
Pozdravljam ljude koji su morali da rade dva posla da bi prehranili svoje porodice a muka mi je od onih koji su radili dva posla iz čiste zarade i nisu davali mira poštenim ljudima u GSP-u koji su u onom haosu pokušavali pošteno da rade svoj posao i bili protiv korupcije.
U pravu si da to vreme trba zaboraviti!Tih nekoliko godina su bile bas naporne za rad,stalna svadja, jurcanje,obilazenje,stangliranje itd.Mada moje misljenje je da su do takve odvratne situacije doveli kolege koji su se prodavali za male pare i otpravnici koji su iskljucivali nasa vozila i prebacivali na linije na kojima je bila mala prodaja karata a privatnike pustali na jace .
neMANja
Profesionalni vozač
 
Postovi: 143
Pridružio se: Sre Nov 25, 2009 11:27 pm
Lokacija: zvezdara-lion

Postod avramovicsasa » Čet Apr 01, 2010 12:26 am

Mislim da su tu glavnu ulogu igrali tadašnji čelnici Gradske Vlade,Sekretarijata za Saobraćaj i GSP-a,koji su po tadašnjim pričama
skupljali kajmak dok su se ljudi na terenu klali za mnogo manje sume.

Otpravnici su mogli da isključe vozilo da bi Privatniku obezbedili posao samo uz blagoslov vozača,oni koji su hteli da rade njima Otpravnici nisu mogli ništa jer nisu imali obrazloženje ukoliko je vozilo bilo ispravno.

Glavni uticaj na ceo tok priče imali su Sekretarijat kao i Služba za izradu reda vožnje koji su vršili razne redukcije na štetu GSP-a a za dobit privatnika.
Žrtve su bili samo građani koji su uz markicu plaćali privatnicima.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod MILCHO » Sre Sep 21, 2011 1:10 pm

Koliko je trajao taj štrajk, koji su bili postavljeni uslovi radnika GSP-a, i dali je i jedan ispunjen ili je bilo više štete nego koristi po GSP?

Pitam zato što se kod mene u Sarajevu priprema štrajk radnika GRAS-a, a imam osjećaj da neće trajati samo jedan dan kao 2 dosadašnja jer je "dogorjelo do nokata".

Vidim da su kod vas tada upali privatniici i tu su ostali, a kod nas Centrotrans pretenduje na profitabilne linije i već su 2 puta na njih upadali potpuno nelegalno, tako da nevjerujem da neće biti zloupotrebe ako dođe do štrajka GRAS-a

Čini mi se da su kod vas radili nekakvi "linijski taksiji".
MILCHO
Član
 
Postovi: 780
Pridružio se: Čet Maj 01, 2008 1:26 am
Lokacija: Sarajevo

Postod avramovicsasa » Sre Sep 21, 2011 11:47 pm

-Taj 1997 godine je trajao par dana kada su vršene sabotaže na vozilima a reagovala je i Policija.
-Početkom 1998 godine kada su Privatnici i ušli u saobraćaj,štrajk je bio izrežiran i koliko se sećam trajao je 7 dana kada nijedno vozilo nije izašlo u saobraćaj.
Za radnike to je bio socijalni štrajk gde su ljudi tražili novac kako bi jeli a ne bolje uslove rada za tadašnju Gradsku vladu prilika da se uvedu privatnici.
Tada su bili angažovani autobusi iz GSP Novi Sad,ATP Pančevo,Jugoprevoz
Vojska,Policija kao i privatnici sa putničkim autobusima,putnički automobili

Kada je saobraćaj normalizovan privatnici su ostali a sredinom godine počeli su da rade i legalno kada su podeljene linije i table sa dozvolama a uključio se i Linijski taksi.
Haos je trajao sve do 2001 godine kada je uveden jedinstveni red vožnje a to je doprinelo još većoj korupciji i problemima sa putnicima,konačno je 2004 godine rešen problem uvođenjem ITS-a .
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod Marko » Čet Sep 22, 2011 1:53 pm

Koliko se sećam Litas je posalo 2 autobusa u Beograd .
Da 1998 gradska vlast je povukla autobuse u garaže .
Navodno da bi sprečila njihovo propadanje u saobraćaju .
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Postod SGB » Čet Sep 22, 2011 6:40 pm

Bilo, ne ponovilo se.
SGB
Član
 
Postovi: 2075
Pridružio se: Čet Sep 01, 2011 1:03 pm
Lokacija: Zemun

Postod MarkoKs » Čet Dec 08, 2011 5:56 pm

Secam se da su Jugoprevozovi tada novi Ikari isli u Bg na ispomoc i to jedan zglobni i 3 solo...bili su svi bele boje...ali ne znam koje su linije vozili,mogao bih da se raspitam...
Korisnikov avatar
MarkoKs
Član
 
Postovi: 700
Pridružio se: Sre Feb 09, 2011 4:08 pm
Lokacija: Krusevac

Postod vuckomv » Čet Dec 08, 2011 7:58 pm

Bar jedan od njih je prolazio Požeškom ulicom.
E sad da li je bio na 5x ili 88, nisam siguran, ali ga se sećam kao da je juče bilo.
Korisnikov avatar
vuckomv
Član
 
Postovi: 352
Pridružio se: Pon Feb 02, 2009 10:51 pm

Postod avramovicsasa » Pet Dec 09, 2011 2:02 am

Ja se sećam da sam video i jednog Zglobnog Sanos-a.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod ljubalasta » Pet Dec 09, 2011 10:05 pm

pa da jugoprevoz kovin i danas jos uvek ima sanosa koji radi na liniji kovin pancevo,a bio je i zglobni sanos nar tursa koji je radio na liniji 706,svetlo plave boje.
radim u lasti kao referent saobracaja
ljubalasta
Član
 
Postovi: 865
Pridružio se: Pon Jan 03, 2011 12:20 am

PrethodniSledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost