od avramovicsasa » Sre Sep 21, 2011 11:47 pm
-Taj 1997 godine je trajao par dana kada su vršene sabotaže na vozilima a reagovala je i Policija.
-Početkom 1998 godine kada su Privatnici i ušli u saobraćaj,štrajk je bio izrežiran i koliko se sećam trajao je 7 dana kada nijedno vozilo nije izašlo u saobraćaj.
Za radnike to je bio socijalni štrajk gde su ljudi tražili novac kako bi jeli a ne bolje uslove rada za tadašnju Gradsku vladu prilika da se uvedu privatnici.
Tada su bili angažovani autobusi iz GSP Novi Sad,ATP Pančevo,Jugoprevoz
Vojska,Policija kao i privatnici sa putničkim autobusima,putnički automobili
Kada je saobraćaj normalizovan privatnici su ostali a sredinom godine počeli su da rade i legalno kada su podeljene linije i table sa dozvolama a uključio se i Linijski taksi.
Haos je trajao sve do 2001 godine kada je uveden jedinstveni red vožnje a to je doprinelo još većoj korupciji i problemima sa putnicima,konačno je 2004 godine rešen problem uvođenjem ITS-a .