Logo

Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Diskusije

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod Marko » Sub Nov 18, 2017 3:40 pm

Image
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Sponzor

 

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod zemunac » Uto Nov 21, 2017 8:37 pm

#160 zeleznik
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
U čaršiji važi jedno staro pravilo Ništa GSP, ništa GSP, samo kamilom.
zemunac
Član
 
Postovi: 171
Pridružio se: Pet Dec 06, 2013 6:54 pm

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod branik » Uto Nov 21, 2017 8:44 pm

Како ли су отпадали радници ако су висили позади?
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod Momcilo (putnik) » Uto Nov 28, 2017 2:28 am

Nije ovo za Železnik. Ako su uspeli da sastave 507, uspeće i 160.
Momcilo (putnik)
Član
 
Postovi: 2172
Pridružio se: Pon Okt 27, 2008 8:15 pm
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod Kesha » Uto Nov 28, 2017 8:25 am

Ne možemo videti zadnju stenu autobusa, al sigurno da nije za otpad. Ne deluje da je sudar bio toliko silovit. Bitno je da nema nastradalih ili ozbiljnije povređenih osoba.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod Mare66 » Uto Nov 28, 2017 12:34 pm

Kakav otpad , pa i ovako izlupan bolji je od polovine Kosmajaca...
Mare66
Član
 
Postovi: 638
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 7:02 pm

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod Kesha » Uto Nov 28, 2017 1:37 pm

Pazi, nemoj da te zavara to što je u pitanju Conecto :wink: Ima ih još uvek u sasvim korektnom stanju, ali ovaj gore pripada prvoj seriji iz 2002. godine, a njih je generalno malo da još uvek nešto valjaju. Ipak su stari 15 godina i pritom prevalili boga oca. Ne znam konkretno kakav je 160. Vidim da je remontovan bar što se tiče oplate, kostura i pretpostavljam šasije, al ko zna kakav je ovako u globalu gledano i šta mu sve fali, pa je realno i pitanje koliko je isplativo sređivati ga, al kad vozila nema, dobar je i Concto, koji će još malo postati punoletan. Inače, bez obzira na to što je druga serija mlađa neke tri godine, uopšte je dosta bolja po mnogo čemu i ima manje fabričkih grešaka, a i više je kako tako očuvanih. Prva serija je realno već zrela za zasluženu penziju :wink:
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod vlada107 » Uto Nov 28, 2017 7:38 pm

Od prve serije su dobri ostali 145,146,148,149,156,157,164,165,174,176 i 179, a ostali su vec poceli da propadaju
vlada107
Član
 
Postovi: 386
Pridružio se: Uto Jul 06, 2010 9:38 am
Lokacija: Beograd

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod Mare66 » Sre Nov 29, 2017 1:14 am

Realno još nijedan nije pukao nigde kao naši Zemunci a realno sudbina im je bar još jedno pet do deset godina rada ..
Mare66
Član
 
Postovi: 638
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 7:02 pm

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod branik » Pon Dec 04, 2017 2:11 pm

Тешко је то рећи. Некад није стање возила најмеродавније, већ и политика фирме и града. Из овог угла 5-10 година изгледа много далеко. У неком политичком тренутку склањају се сва старија возила ради пропагирања нових околности и набавки, без обзира на цену. То и ионако ми плаћамо.
Лично, волео бих да потрају. Гледајући их стиче се утисак робусности и трајности. Квалитетна су то возила и сигурно, у актуелном возном парку најквалитетнија. Конкуренција су им само, можда манови јапанци. Они су онај прелаз из механичке у електронску еру. Имају проверене електронике таман да не прави проблеме, а да их чини савременим, а механичка подлога уз њу доведена је до савршенства. Данашња су већ постала и превише софистицирана за анше околности и свака нова генерација возила доноси и нова решења која тек треба да се доказују у пракси и дугогодишњој експлоатацији, посебно у Србији где је радни век растегнут. Нешто не верујем да ће солариси достићи то што су конекти успели и успевају.
А кад бисмо макар мало кренули напред, какво бисмо ми тржиште аутобуса били! Па готово све што трчи нашим путевима и улицама је зрело за замену.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod profa_chb » Uto Dec 05, 2017 12:48 am

Lepo zapažanje i analiza. Sa ovime se mogu gotovo složitii od reči do reči.
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod blokovi » Uto Dec 05, 2017 2:16 am

O345 je isuvise sofistictiran za nase inzinjerstvo!
blokovi
Član
 
Postovi: 3628
Pridružio se: Sre Jan 05, 2011 3:00 pm

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod Kesha » Uto Dec 05, 2017 9:05 am

Da si uopšte i pročitao ono što je Branik napisao, ne bi lupao gluposti. Upravo suprotno od toga, odnosno Conecto ni po čemu nije sofisticiran, kao ni Japanci. Ne preterano komplikovano održavanje praćeno jednostavnom elektronikom, omogućilo je i jednima i drugima da poprilično dugo i uspešno rade. Naravno, na to je uticao i tretman koji su imali, pogotovo Japanci. Conecto-i od samog početka imaju svoje majstore i u slučaju kvara, ne daju ih da ih rade oni koji za njih nisu zaduženi, bez obzira što bi za taj dan ostali bez vozila, pošto majstori za njih rade samo prvu smenu koliko znam. Prva sofisticirana vozila u GSP-u, bili su pripadnici popljuvane N serije, koja je baš zbog nepostojanja obuke u ono vreme, mnogo nepoznanica u tom trenutku vezanih za taj tip vozila, i završila kako je završila. Mislim, nije još završila, ali je zato jako brzo, da tako kažem, osakaćena. Pritom je i mehanika bila nepoznanica i kad se spoje nedostaci samih vozila sa nestručnm radnicima održavanja, dobiješ autobuse koji više vremena provedu u garaži nego na liniji. Na kraju su bili ispušteni i od samog proizvođača, a razlozi su svima dobro poznati. Japanci su uz autobuse dali i gomilu rezervnih delova, pa čak i potpuno nove savremene dizalice. Radnici su naravno prošli obuku, mada Japanci i nisu imali ništa toliko specijalno sa čim se održavanje već nije susretalo. To važi i za Concto sa izuzetkom veće količine delova, s obzirom da nisu donirani, već kupljeni.

Što se nedostataka tiče, Japanci imaju od samog starta problema sa zagađivanjem vazdušne instalacije. Dodatnom ugradnjom oduljivača, problem nije rešen. Boce za vazduh kod zgobova su izgleda previše izložene spoljnom uticaju. Drugih većih nedostataka nemaju. Motori ko motori, a o tome je već pisano, svima su već bili dobro poznati (D28 LUH24). Nije zahtevan za održavanje, a moguće je uraditi nekoliko generalnih relativno lako. Isto važi i za Conecto i njegov OM447hla u prvoj seriji i OM457hla u drugoj. U pitanju su skoro pa identične jedinice, koje su i nastale iz zajedničke saradnje Mercedesa i MAN-a još iz 80-tih godina. SL283 je već neka druga priča zbog malolitražnog D0836 motora, koji naravno ne može biti izdržljiv kao D28, a i nije ih pre bilo u GSP-u. Nažalost, mnogo ih je, već odavno rashodovanih na Karaburmi. Conecto je stvarno dobro napravljen autobus, pogotovo druga serija sa velikim hladnjacima. Prva je imala nedostatke u vidu blokiranja upravljača (problem je mislim u servo pumpi), pa je tražio kontru i u ne baš izdržljivim diferencijacijalima. To je ono što sam mogao čuti od ljudi iz Kosmaja. Druga serija nije mislim imala nekih većih problema, a inače, mana im je i mali rezervoar za gorivo. Ne znam koja je litraža u pitanju, ali većini im je potrebno dolivanje u toku dana. Standard za solo je oko 300l koliko znam. I kod zglobnih Japanaca problem su rezervoari, samo što nije u pitanju kapacitet, već postavka. Naime, imaju jedan od 300l i jedan od 150l, pa zato i dolazi do izlivanja nafte pri ulasku u krivinu, pošto nafta iz velikog isteruje gorivo iz malog rezervoara, jer čep jednostavno to ne može da zadrži. Za Concto-e ću još dodati i sigurnosne ventile, zbog kojih udaraju prednjim levim točkom u koš. Mislim to i nije nedostatak. Problem je što tih ventila najčešće nema. Sve u svemu, GSP je i sa jednima i sa drugima dobio dobra vozila u kritičnom trenutku. Nažalost, malo je urađeno da se i GSP ubaci u nove tehnološke tokove, a moderni autobusi ipak traže mnogo više po pitanju održavanja, pa i adekvatnog korišćenja. Nadam se će Grad u budućnosti, malo više pažnje posvetiti GSP-u.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod boltar » Sub Dec 09, 2017 1:53 pm

1504 je razvalio kombi u Vojvode Stepe, ceo prednji desni panel unisten, ni kombi nije bolje prosao. Na srecu povredjenih nema.
Image
Korisnikov avatar
boltar
Član
 
Postovi: 1065
Pridružio se: Sre Jul 20, 2011 9:49 pm
Lokacija: Zemun

Re: Saobraćajne nezgode vozila JGP-a

Postod Nikola Obrenovcanin » Pet Dec 15, 2017 6:57 pm

Na uglu svetogorske i takovske doslo je do sudara izmedju trolejbusa i automobila,nekoliko putnika je laske povredjeno
Nikola Obrenovcanin
Član
 
Postovi: 311
Pridružio se: Sub Feb 11, 2017 7:42 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron