Logo

Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Sve o neophodnim zakonima u prevozu, sabraćaju, neophodne dozvole, atesti, dokumentacija za tahografe i ostala tematika vezana za zakonodavstvo i propise.

Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod zvonkoman » Pet Dec 15, 2017 4:58 pm

Zanima me,verujem i većini kako je poslovanje,i uopste situacija i saveti za pocetak biznisa koji žele da se bave prevozom :?: :) :D
Prikačeni fajlovi
:)
zvonkoman
Član
 
Postovi: 276
Pridružio se: Ned Jun 05, 2016 11:16 am
Lokacija: Čacak

Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Sponzor

 

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod Marko INN-NS » Uto Dec 19, 2017 1:05 am

zvonkoman
Ako hoces da se bavis linijski prevozom moras izdvojiti dobar deo budzeta za skupe dozvole .
A ako te zanima Turisam tu bi trebao po mom misljenu da ponudis dobro vozilo,ocuvano i cista i da budes tacan i iskren partner tursitickim Agencijama posto tako mozes uspeti doci do vecih tour oragnizatora gde su i primanja bolja.
Moje misljenje je da najveci dobitak donosi samo vozilo i vozni park jednom prevozniku i njegovo odrzavanje :D
Marko INN-NS
Član
 
Postovi: 1994
Pridružio se: Pet Dec 09, 2016 6:30 pm

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod Fipi 494 » Pet Dec 22, 2017 8:47 pm

Marko, bitna je cena mnogo. Cena u današnje vreme igra ulogu kako kod putnika tako i kod prevoznika.

Bio sam jednom u prilici kada je majka organizovala 4 autobusa.

1. Bova Futura, Eltra
2. Bova Futura, Traveler
3. Man Lion's Top Coach A32, Pecolino
4. VDL Berkhof Axial 100, Pecolino.

Njoj je data suma novca i njeno je bilo da ugovori. Sav višak je njoj išao. Što bi uzimala skuplje kada joj ti autobusi završavaju posao a ona je još stavila ostatak novca u dzep. Mogao sam da joj predložim Alenik sa Citylinerom(1218), Globus sa 517 HDH i slicno. Sto da se uzmu ako ti leti novac iz dzepa. ;)
Setra S 431DT :)
Korisnikov avatar
Fipi 494
Otpravnik
 
Postovi: 4033
Pridružio se: Čet Jul 18, 2013 1:37 pm

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod becks89 » Sub Dec 23, 2017 2:59 pm

Pa ne možeš ti otvoriti firmu i odmah dobiti dozvolu za prevoz putnika u inostranstvu, moraš dobiti prvo dozvole, prethodno da posluješ čini mi se 5 godina, evo ti detalji oko zakona o prevozu putnika u međunarodnom saobraćaju http://www.pks.rs/SADRZAJ/Files/Saobracaj/zakon%20o%20prevozu%20u%20medjunarodnom.docx
Naravno, ima tu načina kako preskočiti određene delove, ali mislim da nije ovde mesto za to...
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod Marko INN-NS » Čet Dec 28, 2017 3:12 am

Nisam nigde rekao da moraju biti Busevi iz Fabrike vec da su pristojni i cisti i lepo odrzavani i da se moze tako steci dobar ugled firme, a normalno da je cena najbitnija :D
becks89
ako se nevaram taj zakon je ukinut i da se sad moze voziti bez medjugradskih linija medjunarodna linija :lol:
Marko INN-NS
Član
 
Postovi: 1994
Pridružio se: Pet Dec 09, 2016 6:30 pm

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod Marko INN-NS » Sub Jan 20, 2018 2:53 am

Imam jedno pitanje :D
Sta je sve potrebno da se otvori Autobuska Firma u Srbiji ?
Hvala unapred.
Marko INN-NS
Član
 
Postovi: 1994
Pridružio se: Pet Dec 09, 2016 6:30 pm

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod becks89 » Ned Jan 21, 2018 12:53 pm

Marko INN-NS je napisao:becks89
ako se nevaram taj zakon je ukinut i da se sad moze voziti bez medjugradskih linija medjunarodna linija :lol:

Varaš se.

Marko INN-NS je napisao:Imam jedno pitanje :D
Sta je sve potrebno da se otvori Autobuska Firma u Srbiji ?
Hvala unapred.

Verujem da ima stručnijih sa potpunijim informacijama, otvaraš je kao i bilo koju drugu firmu registrovanjem u APR (agencija za privredne registre) to je deo "firma". Što se tiče rada, minstarstvo za saobraćaj izdaje dozvolu za rad, čak i za vanlinijski saobraćaj se zadužuju nalozi od njih (e sad nisam siguran jel taj deo stupio na snagu ili tek treba da stupi). Za linijski saobraćaj, moraš dobiti dozvolu za svako pojedinačno vozilo od ministarstva, gde dobijaš odobrenje da za to i to vozilo sa tim registarskim brojem možeš da vršiš uslugu linijskog prevoza putnika. Registracija linija u međumesnom saobraćaju se obavlja slanjem predloga redova vožnje u privrednu komoru Srbije (PKS) i ukoliko prođe proces razmatranja onda firma dobija registrovane polaske linijskog prevoza. Naravno, plaća se i predlog svaki, kao i registracija (upisavanje polazaka).
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod MSSS » Ned Jan 21, 2018 5:53 pm

Kakvi nalozi? To mozda tek treba da bude nesto. Ko sto rece kolega otvaras kao bilo koji firmu, slikas vozila i saljes ministarstvu da zavedu i daju ti dozvolu za rad, ne trebaju ti nikakvi posebni uslovi za vanlinijski prevoz sem ovih sad sto trebaju da stupe, licence, ovlasceno lice i sl. :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
MSSS
Član
 
Postovi: 220
Pridružio se: Čet Jan 15, 2015 11:33 pm

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod becks89 » Ned Jan 21, 2018 7:06 pm

Ovo što je novost je da to lice, nazovi ovlašćeno mora biti iz tehničke struke, ako nije iz saobraćaja, znači ne može da bude krojač direktor. Što se tiče licenci, to počinje od ove godine, svi vozači će morati da budu "osposobljeni", zapravo to je fora kao COD 95, samo što se drugačije zove i mašina je za uzimanje para. Ali, ajde i treba malo prošarati, ionako ih ima previše kod nas, pa na tričavih 2000e za kategorije, treba dodati i 200 za licencu. :roll: Što se tiče naloga, bila je priča da se će se zaduživati nalozi za vanlinijski saobraćaj, tako da će nadležni u svakom momentu imati uvid u to koliko si vožnji odradio, hoće li zaživeti ili ne, videćemo.
Licenciranje vozila, takođe, ranije si morao da vadiš sa svakim novim vozilom novu potvrdu, a sada se radi dopuna dozvole za saobraćanje tih vozila. Generalno, najmanji je problem otići u APR i registrovati firmu, kasnije kreće fešta :D
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod Marko INN-NS » Ned Jan 21, 2018 8:32 pm

necks89
Pa kako neki Prevoznici voze a da nemaju medjugradske linije , a koliko sam cuo mogu se medjunarodne linije voziti bez medjugradskih linija.
Postavio sam to pitanje zato sto me jako interesuje . Ali koliko sam shvatio vlasnik Firme ne mora da ima polozenu D kategoriju kao u Austriji da bi otvorio Prevoznicku firmu ?
Marko INN-NS
Član
 
Postovi: 1994
Pridružio se: Pet Dec 09, 2016 6:30 pm

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod becks89 » Ned Jan 21, 2018 9:09 pm

Marko INN-NS je napisao:necks89
Pa kako neki Prevoznici voze a da nemaju medjugradske linije , a koliko sam cuo mogu se medjunarodne linije voziti bez medjugradskih linija.
Postavio sam to pitanje zato sto me jako interesuje . Ali koliko sam shvatio vlasnik Firme ne mora da ima polozenu D kategoriju kao u Austriji da bi otvorio Prevoznicku firmu ?

Možda su ih pre imali, pa su ugasili nakon otvaranja međunarodnih? Recimo. A druga stvar, do prošle godine imao si mogućnost da recimo kupiš firmu sa licencom i ti kao tek otvoreno preduzeće da bez dana iskustva voziš međunarodnu liniju. Sada je situacija pooštrena, onemogućena je fora sa kooperacijom gde se nakon određenog vremena "ustupaju" prava jednoj firmi. Mada, doduše, kod nas jednostavno svugde postoji neko rešenje, a naravno, papir je jedno, a praksa je drugo.
Ne znam gde si uopšte čuo da mora da ima položeno, po novom zakonski "ovlašćeno" lice, što ne znači nužno i vlasnik, mora biti sa minimum srednjom stručnom spremom i može da rukovodi firmom ukoliko je logično iz saobraćaja i ukoliko je završio neki od tehničkih smerova.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva poslovanja prevoza putnika i inostranstvu

Postod Marko INN-NS » Ned Jan 21, 2018 10:21 pm

Mene interesuju medjunarodne linije .
Ja sam uporedio sa Austrijiom gde ne mozes otvoriti prevoznicku Firmu ako nemas za D polozeno pa sam pitao jel treba i u Srbiji :D
Marko INN-NS
Član
 
Postovi: 1994
Pridružio se: Pet Dec 09, 2016 6:30 pm


Povratak na Zakonodavstvo i papiri

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost