Logo

Manometri

Sve rasprave vezane za tehniku, za autobuse, naravno.

Postod danilo » Pon Mar 03, 2008 9:57 pm

A tako znači 8)
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Sponzor

 

Postod danilo » Pon Mar 03, 2008 9:58 pm

Ostali uključite se i vi u raspravu o manometrima :D Mislim da je tema interesantna
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod volvos » Pon Mar 03, 2008 10:06 pm

Iz neke moje prakse i iskustva ako je pritisak na manometrima manji od 4 bar-a,ne krecite na voznju znaci da nesto nije u redu i da ce sigurno pasti inize a neka normala je 6 bar-a mada ne valja ni ako je previse znaci da boca ne ispusta visak vazduha pa moze doci do pucanja neke od vazdusnih instalacija
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod sasa-74 » Pon Mar 03, 2008 10:30 pm

Normala je 8 bara kod medjugradskih buseva ako to uopste ima veze a mislim da nema . Mada su neki Magirusi 1974 god imali vazduh 12 bara zbog jastuka . Jedino Duletova setra neznam na koliko radi cisto zbog njegove brze voznje i onog njegovog vazdusnog sedista poznatog sporskog proizvodjaca sedista kako ono bese ... :mrgreen:
negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode :wink: :wink:
sasa-74
Mehaničar
 
Postovi: 3160
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 4:10 pm
Lokacija: Batocina

Postod volvos » Pon Mar 03, 2008 11:17 pm

sasa-74 je napisao:Normala je 8 bara kod medjugradskih buseva ako to uopste ima veze a mislim da nema . Mada su neki Magirusi 1974 god imali vazduh 12 bara zbog jastuka . Jedino Duletova setra neznam na koliko radi cisto zbog njegove brze voznje i onog njegovog vazdusnog sedista poznatog sporskog proizvodjaca sedista kako ono bese ... :mrgreen:


ja bi mu izduvao jastuke zbog brzine,bio bi jos i stabilniji onda
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod s215hdh » Uto Mar 04, 2008 12:33 am

Aman, bre, u svakoj temi mene nesto prozivate... ccc
8 bara je i kod mene.... kad malo brze idemo varira izmedjdu 7,5 i 8
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod danilo » Pet Mar 07, 2008 9:49 pm

Išao sam danas 74-orkom,i naiđe mi Šarceva Ikača 103.Stanem ja naravno pored vozača i radim kontrolu instrumenata :D Gledam manometre za pritisak kočenja,i na prednjem kolu je max.bilo oko 7,5,a na zadnjem čak 9 bara :shock: Jel to zato što mu nevalja četvorokružni ventil :?: Mislim ne deli vazduh ravnomerno na boce :!:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod sasa-74 » Pet Mar 07, 2008 10:32 pm

danilo je napisao:Išao sam danas 74-orkom,i naiđe mi Šarceva Ikača 103.Stanem ja naravno pored vozača i radim kontrolu instrumenata :D Gledam manometre za pritisak kočenja,i na prednjem kolu je max.bilo oko 7,5,a na zadnjem čak 9 bara :shock: Jel to zato što mu nevalja četvorokružni ventil :?: Mislim ne deli vazduh ravnomerno na boce :!:

ne ris ventil je nastelovan na 9 bara cim je u jednom kolu 9 bara a to drugo kolo ili gubi vazduh ili glavi cetvorokruzni ventil, oslabela opruga u njemu, prljavstina itd
negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode :wink: :wink:
sasa-74
Mehaničar
 
Postovi: 3160
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 4:10 pm
Lokacija: Batocina

Postod danilo » Sub Mar 08, 2008 11:45 am

Pa ja mislim da nije našzelovan na 9 bara :? nego na 8 :!:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod volvos » Sub Mar 08, 2008 1:55 pm

Kod nas na nasim autobusima je prosek oko 8 bara,mada ima poneki i na 9 bar ali oko 8 najcesce
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod danilo » Pon Mar 10, 2008 9:25 pm

Zna li neko ovo za Liaza :?: Njemu je manometar malo čudan :!:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod milos265 » Čet Mar 20, 2008 4:26 am

danilo je napisao:Išao sam danas 74-orkom,i naiđe mi Šarceva Ikača 103.Stanem ja naravno pored vozača i radim kontrolu instrumenata :D Gledam manometre za pritisak kočenja,i na prednjem kolu je max.bilo oko 7,5,a na zadnjem čak 9 bara :shock: Jel to zato što mu nevalja četvorokružni ventil :?: Mislim ne deli vazduh ravnomerno na boce :!:
Generalno, ik103 ima problema sa vazduhom!posebno verzije sa manuelnim menjacima i hidro-pneumatskim kvacilima koja su bila i ostala Ikarbusova boljka. Susaci, cetvorokruzni ventili, ventili visine, ventili vrata, pa cak i sami kompresori i neizbezni zadnji cilindri kvacila. sve to, fabrika pravda losim kvalitetom zaptivnih gumica, kazu, mala privreda.
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5248
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod danilo » Čet Mar 20, 2008 3:37 pm

Da,ali ovaj je sa automatskim menjačem :!: :?
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod danilo » Sre Mar 26, 2008 9:02 pm

U poslednje vreme često viđam manometre koji kada vozilo ne koči ipak pokazuju da ima pritiska u cilindrima :? Jel može neko malo da mi pojasni u čemu je tu problem, ikako se kvar sanira :?:




Pozdrav :wink:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Sre Mar 26, 2008 9:31 pm

Danilo,taj autobus blokira!Znam kako je to izgledalo kada se caletovom kolegi na liniji 75 zapalio i izgoreo pogonski tocak. :?
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

PrethodniSledeća

Povratak na Tehnika

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron