negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode
sasa-74 je napisao:Normala je 8 bara kod medjugradskih buseva ako to uopste ima veze a mislim da nema . Mada su neki Magirusi 1974 god imali vazduh 12 bara zbog jastuka . Jedino Duletova setra neznam na koliko radi cisto zbog njegove brze voznje i onog njegovog vazdusnog sedista poznatog sporskog proizvodjaca sedista kako ono bese ...
danilo je napisao:Išao sam danas 74-orkom,i naiđe mi Šarceva Ikača 103.Stanem ja naravno pored vozača i radim kontrolu instrumenata Gledam manometre za pritisak kočenja,i na prednjem kolu je max.bilo oko 7,5,a na zadnjem čak 9 bara Jel to zato što mu nevalja četvorokružni ventil Mislim ne deli vazduh ravnomerno na boce
negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode
Generalno, ik103 ima problema sa vazduhom!posebno verzije sa manuelnim menjacima i hidro-pneumatskim kvacilima koja su bila i ostala Ikarbusova boljka. Susaci, cetvorokruzni ventili, ventili visine, ventili vrata, pa cak i sami kompresori i neizbezni zadnji cilindri kvacila. sve to, fabrika pravda losim kvalitetom zaptivnih gumica, kazu, mala privreda.danilo je napisao:Išao sam danas 74-orkom,i naiđe mi Šarceva Ikača 103.Stanem ja naravno pored vozača i radim kontrolu instrumenata Gledam manometre za pritisak kočenja,i na prednjem kolu je max.bilo oko 7,5,a na zadnjem čak 9 bara Jel to zato što mu nevalja četvorokružni ventil Mislim ne deli vazduh ravnomerno na boce
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost