Naravno, motor ima svoju optimalnu temperaturu koju treba održavati. Ovo sa ključanjem antifriza je samo dodatni stepen sigurnosti da motor ne prokuva i ne izbaci vodu. Podrazumeva se da bi trebalo pratiti temperaturu, i ne dozvoliti da poraste preko određene granice
Novija vozila koriste G12+ moja nova oktavija koja je 2014god koristi ljubičasti to jest ovaj G12+ sva nova vozila posle 2000godine koriste G12 ovo vazi za VAG vozila a za ostala ne znam ...
Imam jedno instant pitanje s obzirom da se dvoumim oko kupovine turističkog autobusa (nov ili polovan do 80.000 pređenih km), pa me zanima koja su Vaša mišljenja oko ovih marki koje su mi u užem izboru:
sanos_a je napisao:tako je profa da antifriz ima vecu tacku klucanja ali na tu tacku ulje u motor postane isto koi voda i dobijas zariban motor
Pa valjda je najnormalnije da je antifriz u motoru tokom cele godine, i nije mu namena samo da ne zamrzne tečnost nego i da podigne tačku ključanja rashladne tečnosti (sad zavisi od kvaliteta samog antifriza) nije pametno mešati ih a ako treba da se dolije voda onda ide destilovana to su neka osnovna pravila e sad... a što se tiče ulja pa valjda gradacija treba da je prilagodjena stanju motora i uslovima gde motor radi, to su bar neke osnovne stvari čuvanja i održavanja motora. Podmazivanje opet valjda zavisi od kvaliteta masti i istrošenosti sklopova koji se podmazuju i vremenskih uslova, ako su trapovi zavisi od prisustva vode prašine itd poželjno godišnje namazati