trosmenac je napisao:Ne razumem bas pitanje tebe muci kako bus zna da je nagnut ili da je predignut Pa pored elektricnih signala koji dolaze u elektroniku od strane mikro prekidaca dolaze i creva vazduha koja su povezana sa svakim jastukom i tako daju elektronici informaciju o pritisku u jastucima a sam mikroprekidac ima polozaj ukljuceno i iskljuceno nije reostat.Prekidacem za spustanje i dizanje na tabli se smanjuje i povecava pritisak u jastucima i time se regulise visina.Ima varijacija i sistemi se razlikuju Wabcov i Knorov ali osnova je ista.
profa_chb je napisao:trosmenac je napisao:Ne razumem bas pitanje tebe muci kako bus zna da je nagnut ili da je predignut Pa pored elektricnih signala koji dolaze u elektroniku od strane mikro prekidaca dolaze i creva vazduha koja su povezana sa svakim jastukom i tako daju elektronici informaciju o pritisku u jastucima a sam mikroprekidac ima polozaj ukljuceno i iskljuceno nije reostat.Prekidacem za spustanje i dizanje na tabli se smanjuje i povecava pritisak u jastucima i time se regulise visina.Ima varijacija i sistemi se razlikuju Wabcov i Knorov ali osnova je ista.
I dalje ne kontam kako na osnovu pritiska može da zna visinu? Kada se optereti bus, pomeri se poluga, mikroprekidač dobije kontakt, otvori ulazni ventil, i ubaci još vazduha u jasuke. Imamo veću količinu vazduha u "istoj" zapemini, samim tim je veći i pritisak u jastuku, što odgovara povećanju opterećenja (težine/mase).
Ako vozač hoće da izdigne autobus, stisne dugme na tabli, a šta dalje? Da li postoje i mikroprekidači koji detektuju uzdignuto stanje, ili se jednostano povećava pritisak za određenu vrednost?
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju