Turbina se uvek vrti, što će reći da radi i na leru, s tim što svoji maksimum daje na određenom broju obrtaja motora kada je i kriva obrtnog momenta najpovoljnija. Njen zvuk je poprilično izražen kod modernih dizelaša, koji su usled downswing-a postali mnogo više zavisni od nje, tako da ne treba da te čudi što je toliko i ne čuješ kod starijih velikolitražnih motora, a nije retkost da se malolitražni motori opemaju i sa dve turbine u svojim najsnažnijim verzijama, kao recimo D0866 u verziji sa 340ks
Kickdown znači davanje punog gasa, a to sa turbinom nema veze, ali ima sa recimo menjačem, jer su ipak svi moderni autobusi opremljeni automatskim menjačima. Naime, određeni tipovi VOITH menjača nisu imali, da tako kažem, kickdown funkciju, odnosno nisu prebacivali u niži stepen po davanju punog gasa, a isto tako nisu uvek dozvoljavali da motor uđe u visoke obrtaje, već su prebacili u viši stepen prenosa ranije, što je moglo da predstavlja problem u određenim situacijama