boca je napisao:To nije tacno da je konekto bio jeftiniji.Solo konekto je uvek bio oko 205000,a niskopodni fap u dizel varijanti sa mercedesovim motorom se na kolicinu od 10 kom moze uzeti za 150000 zavisno od varijante tabla,klima...
I bilo je fap sasija,a IK karoserija
Govorim o propalom tenderu iz 2003. za kupovinu 50 vozila za pogon Kosmaj i cenama koje su ponuđene na njemu, tim tenderom se nisu kupovala niskopodna vozila, već srednjopodna! Tu je MB ponudio bolju cenu i uslove od Ikarbusa i FAPa (a na kraju i bolje vozilo jer se "Turski" Conecto pokazao izuzetno dobro u Beogradu), ali je FAP povukao ponudu u poslednjem času (namerno) pa je tender propao jer je uslov na njemu bio da se pojave najmanje 3 ponudžača. Na sledećeme tenderu godinu dana kasnije su uslovi bili drugačiji, namešteni odmah od početka tako da udruženi IK i FAP pobede, zato su i sklepani ti autobusi Ik-103F koje mi u BG od milošte zovemo Mutanti... A tih godinu dana što se dodatno čekalo beograđani su se vozili u starim krševima umesto da odmah dobiju 50 novih autobusa... Samo želim da skrenem pažnju da negde dobiješ, negde izgubiš ali da se tenderi za autobuse kod nas UVEK nameštaju... Nažalost u takvom društvu živimo... Da ne idem dalje u OT.
Nego, da se vratim na temu. Da li u NS postoji odgovarajuća punilica za ta vozila?! Da ne ispadne kao u Zagrebu koji je kupio CNG vozila ali bukvalno nikad sva nisu u saobraćaju jer ne mogu dovoljno brzo da ih napune gorivom!