Logo

Sve o linijama javnog gradskog saobraćaja u BG

Diskusije

Postod urosjajo » Čet Maj 08, 2008 5:03 pm

Eeeeeextra predlozi!!!!! Pogotovo to za 97!
Ja kad kao nesto "planiram", uvek gledam da iskoristim postojece brojeve linija, kako bih "ostavio" netaknute one nepostojece radi mogucnosti uvodjenja novih, a da ostanu dvocifrene ;)
urosjajo
Član
 
Postovi: 121
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 11:31 pm
Lokacija: Beograd - NBg

Sponzor

 

Postod WeljaBG » Čet Maj 08, 2008 5:10 pm

da senke, ne znam sto prave tu "novobeogradsku rupu" od linija "na 60" niti sto nema 97, 98 i 99, inace 93 je postojao, pa ukinut, 99 isto, i to pretxodnix godina, bilo bi dobro da u naredne 2-3 god popune sve linije do 100, ali kolko vidim oni odose nebu pod oblake, jos malo pa ce da uvode i cetvorocifrene... mada, kao sto sam pre spomenuo za 1037icu, te cetvorocifrene bi mogle biti "polukruzne i kruzne METROBUS linije"
ima mnogo dobrix ideja, kad bi se svi udruzili, imali bi extra saobracajnu studiju, ali to treba sprovesti u delo, mozemo da damo predloge, posaljemo direkciji mail ili tako nesto, a? ;) mada i kad bi im predlozili, oni to treba da sprovedu u delo, da bi videli nove autobuse sa novim brojevima na novim trasama ;) rarant bi se isplatilo, jer bg vapi za novim linijama!
Poslednji put menjao WeljaBG dana Čet Maj 08, 2008 5:16 pm, izmenjena samo jedanput
WeljaBG
 

Postod Senke » Čet Maj 08, 2008 5:15 pm

Okačicu plan ovde u codu pa ćes videti i slobodno daj neki predlog, to vazi i za ostale onn je vć dosta menjan ubcio sam novu 534 ali nisam izbacio 406.
Ali pre toga evo ti nekih odgovora.
49 je vozila Vozdovac - DMB Rakovica
O 95 sam već napisao.
I kod mene postoji 37 l samo što fura od most do brda.
Linija Zemun/NBG- dorćol nije loša vidiš mogli bi da 84 produže do Dorćola recimo posto ja broj 80 čuvam za trolu Z.Venac - Zemun Gornji grad . Linija je ekspres i staje samo na stanicama 704,706,707 koje su skraćene do Zemuna.
Nesrećna 79 ja tu liniju nešto baš i nevolim ona bi bila možda sa tim broj dobra da se produži do nbg. neki broj na 2 bi odgovarao po nomenklaturi.
Linija iz Strogog Centra ka trošarini lep predlog nema šta.
Ja bi lično 33 prbacio na Bulevar oslobodjena pa da onda skrene ka trošarini i dalje redovno.
Stavku ću kasnije proučiti.


.
Senke
Član
 
Postovi: 671
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd

Postod Senke » Čet Maj 08, 2008 5:17 pm

WeljaBG je napisao:da senke, ne znam sto prave tu "novobeogradsku rupu" od linija "na 60" niti sto nema 97, 98 i 99, inace 93 je postojao, pa ukinut, 99 isto, i to pretxodnix godina, bilo bi dobro da u naredne 2-3 god popune sve linije do 100, ali kolko vidim oni odose nebu pod oblake, jos malo pa ce da uvode i cetvorocifrene... mada, kao sto sam pre spomenuo za 1037icu, te cetvorocifrene bi mogle biti "polukruzne i kruzne METROBUS linije"
ima mnogo dobrix ideja, kad bi se svi udruzili, imali bi extra saobracajnu studiju, ali to treba sprovesti u delo, mozemo da damo predloge, posaljemo direkciji mail ili tako nesto, a? ;)

Prvo treba srediti brojeve po nomenklaturi, e da i 43 postaje 93.
Evo sada cu postovati svoj plan.
Senke
Član
 
Postovi: 671
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd

Postod urosjajo » Čet Maj 08, 2008 7:37 pm

p.p.p.s. - jos jedna ideja - ne bi bilo lose da se linije 30,40,50,60,70,80,90,100,200,300,400,500,600 i 700 koriste kao neki vid kruznih linija koje ce da saobracaju kao tram dvojka (-2-) u okviru jednog naselja, odnosno jednog poteza... ;)
Pa tako na primer da linija 60 ide od bloka 45, preko Buvljaka i Arene, pa bul. Lenjina do Opstine NBG, onda do Tosinog bunara, pa preko Tosinog bunara, Vojvodjanske i opet da zavrsi u bloku 45. I naravno da postoje dve varijante linije, (kao sto je neko napisao tj. dao predlog za 57) - L1 i L2..- tako da opsluzuje citav Novi Beograd...Slicno bi moglo sa svim ostalim linijama...

E da, jos nesto - definitivno - sve linije, ali kopmletno sve linije izmestiti iz kruga dvojke koliko god je to moguce. Ja bih recimo sve linije koje trenutno okrecu na Zelenjaku a idu preko mosta premestio sa NBG strane, a potom uveo neku lokalnu liniju recimo nulu :D koja ce ljude prevoziti do samog centra grada... Terminus Trg republike bih izmestio bar kod Botanicke baste, ako ne i do Dunav stanice/P. mosta, a onda bi onu moju nulu produzio do Dunav stanice/P.mosta...ne znam, u svakom slucaju nesto na tu foru, ali svakako da nateramo ljude da se kroz strogi centar grada krecu prvenstvno peske, eventualno uz pomoc te pomocne lokal linije...
urosjajo
Član
 
Postovi: 121
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 11:31 pm
Lokacija: Beograd - NBg

Postod Senke » Čet Maj 08, 2008 7:46 pm

Brojevi do19 ostaju za tramvaje.
Ja sam protiv slovnih oznaka a,b,c,v,g,t.... mada A josš i može.
Što se tiče trocifrenih brojeva bez slovnih oznaka, meni se to nesviđ.
Za 33 si kad bolje razmislim upravu, ja mislio pošto po mom planu imaju 4 tramvaja, da uklonim bus ali bolje da on ostane kao podrška.
Što se tiče načina na koji sam odlučivao pa mix svega.
Nema sačuvan nacrt u kompu ali mogu da uradim i okačim.
Ako te zanima neka trasa samo reci.
Imš planplus.
Ja sam zaboravio da unesem jednu izmenu u plan. Ideju mi je dao Velja koji je rekao da se 51 skrati do B. brda, a posto moji tramvaji idu do crkve u Zarkovu stoga
51 Glavna Železnička stanica - Banovo Brdo - Cerak - Bele Vode
52 Admira Geprata - Čukarička Padina - Cerak Vinogradi.
a može i 51 padinom, 52 brdom.
urosjajo je napisao:p.p.p.s. - jos jedna ideja - ne bi bilo lose da se linije 30,40,50,60,70,80,90,100,200,300,400,500,600 i 700 koriste kao neki vid kruznih linija koje ce da saobracaju kao tram dvojka (-2-) u okviru jednog naselja, odnosno jednog poteza... ;)
Pa tako na primer da linija 60 ide od bloka 45, preko Buvljaka i Arene, pa bul. Lenjina do Opstine NBG, onda do Tosinog bunara, pa preko Tosinog bunara, Vojvodjanske i opet da zavrsi u bloku 45. I naravno da postoje dve varijante linije, (kao sto je neko napisao tj. dao predlog za 57) - L1 i L2..- tako da opsluzuje citav Novi Beograd...Slicno bi moglo sa svim ostalim linijama...

E da, jos nesto - definitivno - sve linije, ali kopmletno sve linije izmestiti iz kruga dvojke koliko god je to moguce. Ja bih recimo sve linije koje trenutno okrecu na Zelenjaku a idu preko mosta premestio sa NBG strane, a potom uveo neku lokalnu liniju recimo nulu :D koja ce ljude prevoziti do samog centra grada... Terminus Trg republike bih izmestio bar kod Botanicke baste, ako ne i do Dunav stanice/P. mosta, a onda bi onu moju nulu produzio do Dunav stanice/P.mosta...ne znam, u svakom slucaju nesto na tu foru, ali svakako da nateramo ljude da se kroz strogi centar grada krecu prvenstvno peske, eventualno uz pomoc te pomocne lokal linije...

ovo je lep predlog, ja sam po mom planu rasteretio malo terminuse zelenja i trg republike ali ofrlje, još pravim kombinacije.
--------------------------
Ja mislim da treba povećati broj trolejbuskih linija.
Recimo da trole bude 2cifrene. busevi u gradskoj zone 3cifreni na 100, a ostalo po starom. to je predlog jednog lika sa railserbia.
Noćni busevi da svi budu na 900, a metrobus na1000


Postoji i opcija koja možda baš i nije najbolja, a evo da i to napišem
Linije 19, 21, 22, 29, 31 voze samo do Slavije terminus bi bio na mesto gde je sada Parking servis.
A od Slavije do Kalemegdan bi vozio dvosmerni tramvaj većeg kapaciteta.
Poslednji put menjao Senke dana Čet Maj 08, 2008 8:05 pm, izmenjena samo jedanput
Senke
Član
 
Postovi: 671
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd

Postod urosjajo » Čet Maj 08, 2008 8:31 pm

Pazi ovako, sto se tramvaja tice ja bih tramvajsku mrezu prosirio na svaku mogucu ravnu teriteoriju, jer mislim da tako treba iskoristiti potencijal koji bi oni mogli da ostvare - uvesti neke vece tramvaje ili u krajnjem slucaju spajati po dva odjednom i pustiti ih da opsluzuju svaku opstinu na kojoj je to moguce...ali, bez obzira na sve to, ipak treba jako puno para da se citava mreza izgradi, sto u neku ruku isto moze da vazi i za trole...Bio bi veliki plus kada bi citav centar bio opsluzivan samo tramvajima i trolama - zagadjenost bi se znatno smanjila... a na primeru NBGa gde ima jako puno neiskoriscenog odnosno slobodnog prostora tramvaji bi mogli nezavisno od ostatka zaobracaja da funkcionisu, sto bi bilo savrseno...

E a kad je rec o linijama iz kruga dvojke i jos malo dalje, pazi:
recimo da se trole preusmere da sa Slavije krecu, tramvaji da ostanu takvi kakvi jesu (uz mozda neke minimalne izmene), da se uvede samo jedna linija na potezu Trg republike - Usce, onda Zeleni venac - Oml. stadion (kad bi to ulice dozvoljavale), onda Trg republike - Dunav stanica/P. most/Oml. stadion, Kalemegdan - Autokomanda, Zeleni venac - Ada ciganlija i jos po neke (da ne davim sada) i onda da sa upravo tih terminusa - Usce, Oml. stadion, Autokomanda, Ada i ostale, krecu linije ka perifernim delovima grada... Tada bi zasigurno centar bio rasterecen, to moras priznati... Tih nekoliko linija bi mogle da saobracaju na svakih 4-5minuta, ali bi u cirkulisanju kroz grad, verujem, mnogo brze prolazile sve moguce guzve...
Ali zato linije poput 16, 65, 77, 95 i druge bi mogle da ostanu u funkciji, ali da zaobilaze centar, recimo iduci od P.mosta pa onim tranzitnim lukom ispot Kalemegdana, na most i dalje redovnim trasama...
Bg je jako zeznut zbog svoje nepristupacne, ali i lepe teritorije... Metro bi nas zasigurno spasao, ali ***CENZURISANO***...
urosjajo
Član
 
Postovi: 121
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 11:31 pm
Lokacija: Beograd - NBg

Postod Senke » Čet Maj 08, 2008 8:43 pm

Priznajem da bi se rasteretio centar.
Zaista dobar plan ali to zahteva dosta rada, treba izgraditi i dosta podzemnih garaža i da se ljudi naviku da ne ulaze kolima u centar ali to je sada već druga priča.
Sećaš li se linije PiV (Trg republike - Sava centar - Trg republike)?
To je bio lep plan ali nije zživeo, kriv je GSP koji na toj liniji nije priznavao markice.
Da li si video plan gsp za trole i tramvaje iz '85. godine za '90. i 2000. godinu.
ako nije reci da ti dam link ka fotkama.
Samo ću ti reći da je šteta što nije to urađeno
po plani za trole za'90. godinu
Ima više linija, trole(19,21,22,24,29,35) zaobilaze Slaviju, jer od SKC idu
Njegoševom, kursulinom i dalje kao što je sada.
To nije loše jer se izbegava onaj kružni tok.
Senke
Član
 
Postovi: 671
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd

Postod urosjajo » Čet Maj 08, 2008 9:52 pm

Eeeeeeeeeeeeeeej, znaci i 534 i 711 krecu sutra?! I 65 od sutra???? :D
Nego, kuda ce tacno da idu linije, znali iko?
Predpostavljam da ce 65 da ide od bloka 37 preko Tosinog, Nikole Dobrovica....pa do groblja ili do okretnice 74 i 75?
urosjajo
Član
 
Postovi: 121
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 11:31 pm
Lokacija: Beograd - NBg

Postod urosjajo » Čet Maj 08, 2008 9:54 pm

Senke je napisao:Priznajem da bi se rasteretio centar.
Zaista dobar plan ali to zahteva dosta rada, treba izgraditi i dosta podzemnih garaža i da se ljudi naviku da ne ulaze kolima u centar ali to je sada već druga priča.
Sećaš li se linije PiV (Trg republike - Sava centar - Trg republike)?
To je bio lep plan ali nije zživeo, kriv je GSP koji na toj liniji nije priznavao markice.
Da li si video plan gsp za trole i tramvaje iz '85. godine za '90. i 2000. godinu.
ako nije reci da ti dam link ka fotkama.
Samo ću ti reći da je šteta što nije to urađeno
po plani za trole za'90. godinu
Ima više linija, trole(19,21,22,24,29,35) zaobilaze Slaviju, jer od SKC idu
Njegoševom, kursulinom i dalje kao što je sada.
To nije loše jer se izbegava onaj kružni tok.


Da, da, imam sva tri plana...Ideje nisu lose, uopste, ali ipak...-sve je to dodjavola pusta prica!! :x

p.s.Sta se desava sa gspovim sajtom?!
urosjajo
Član
 
Postovi: 121
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 11:31 pm
Lokacija: Beograd - NBg

Postod danilo » Čet Maj 08, 2008 9:58 pm

Pa verovatno tako,bilo kako drugačije da ide bilo bi glupo :!: :wink: Nego nisam siguran da ih puštaju sutra proveravam kod vas, ali pretpostavljam da da :!: :D 8)
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 8634
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 7:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod danilo » Čet Maj 08, 2008 10:17 pm

Uroše hvala puno na komplimentima, stvarno se svi trudimo da stavimo sve potrebne informacije :wink: Što se tiče okretnice neće okretati kao 82L nego ima svoju novu okretnicu :!: :wink: :D Kad ideš ovom novom ulicom, da kažem novom, ka Tempu pa pre semafora gde se ide desno sa leve strane je okretica, ako znaš gde je nova ulica i Tempo, ne znam gde živiš pa zato :!:



Pozdrav, šta god te interesuje samo pitaj, mi svi zajedno činimo grupu stručnjaka vezanih za gradski prevoz, a i šire :wink: :D 8)
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 8634
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 7:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod urosjajo » Čet Maj 08, 2008 10:20 pm

OK :D
aj sad malo pojasni - ide Nikole Dobrovica, pa Marka Celebonovica, dodje do raskrsnice sa Norveskom pa je tu sa leve strane okretnica ili...?
Poslednji put menjao urosjajo dana Čet Jan 12, 2012 8:11 pm, izmenjena samo jedanput
urosjajo
Član
 
Postovi: 121
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 11:31 pm
Lokacija: Beograd - NBg

Postod danilo » Čet Maj 08, 2008 10:26 pm

Ne nije tu nego produži pravo onom novom ulicom kako je ja zovem ne znam kao se inače zove, što ide ka Tempu napravljena je pre par godina, pa pre semafora na kom je jedino moguće skrenuti desno, jer je pravo polje,a levo nije urađeno, sa leve strane je okretnica, kad budeš jednom prolazio obrati pažnju sigurno ćeš videti ima baš veće proširenje sa sve trotoarom, naravno :!: :wink: :D 8)
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 8634
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 7:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod urosjajo » Čet Maj 08, 2008 10:28 pm

Aaahaaaa....e da, da, sad kontam...! Uh, pa oni je bar produzise!!! Ja mislio da ce biti okretnica negde kod onog starog ulaza na groblje...Ok, sad mi je sve jasno :D
Hvala!
urosjajo
Član
 
Postovi: 121
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 11:31 pm
Lokacija: Beograd - NBg

PrethodniSledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google Adsense [Bot] i 1 gost