Logo

Novi sistem naplate karata

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod cone » Pon Dec 14, 2009 10:57 am

Bez obzira, tender nije procedura koju smo mi smislili. Kao prvo, ni reč "tender" nije naša, mi smo je usvojili. Konkursna dokumentacija je urađena po pravilima Svetske banke i tu nema ništa sporno. Sporan može biti jedino način ocenjivanja ponuđača i to je u 95% slučajeva razlog zbog kojeg se ulažu žalbe ili zahtevi za zaštitu prava.

Ali, jednostavno ne postoji drugi način nabavke bez tendera. Javno preduzeće ne može tek tako da sklapa poslove direktnom pogodbom po sistemu "imam ja firmu/čoveka koji to može da nam napravi..".
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Sponzor

 

Tender

Postod NS021 » Sre Dec 16, 2009 10:26 pm

Isto važi i za elektronsku naplatu kao i za buseve a cone je upravu što se tiče tendera to je jedna velekia zaj....ija ali tako mora da ide nažalost! :idea: :?: :evil:
NS021
Član
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Nov 28, 2009 11:35 pm

Postod Sloba » Pet Jan 01, 2010 10:43 pm

Čini mi se da nije konkurisao, a ima ga po celoj Velikoj Britaniji. WAYFARER, elektronske kase koje štampaju karte+bih uveo "čekere" za pokazne karte. Bilo bi dobro napraviti i pre-paid kartice sa beskontaktnim čitačima koji bi obračunavali sumu po tarifi, dakle, kao taxi. Osim elektronske naplate, po meni treba i uvesti automatsku najavu stanica i displeje na stanicama koje obaveštavaju putnike o dolasku. :)
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod cone » Uto Jan 05, 2010 12:34 pm

Sloba je napisao:Čini mi se da nije konkurisao, a ima ga po celoj Velikoj Britaniji. WAYFARER, elektronske kase koje štampaju karte+bih uveo "čekere" za pokazne karte. Bilo bi dobro napraviti i pre-paid kartice sa beskontaktnim čitačima koji bi obračunavali sumu po tarifi, dakle, kao taxi. Osim elektronske naplate, po meni treba i uvesti automatsku najavu stanica i displeje na stanicama koje obaveštavaju putnike o dolasku. :)

Pa ti beskontaktni čitači su predviđeni sistemom elektronske naplate. A, što se tiče najave na stanicama, to je skuuupooooo.... :lol:
Pisali smo o tome u temi za gradski prevoz u Skoplju.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Sub Feb 26, 2011 12:32 am

Nisam našao bolju temu za ovo ali:

Dok ne dođe novi sistem, mi koristimo Almex, a da li nekog zanima uputstvo za korišćenje Almexa? Uputstvo je na engleskom:
http://thebookingoffice.mediaobjects.co ... 95150.html
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod cone » Pet Jun 17, 2011 2:06 pm

07. 06. 2011. | Radio 021

Odugovlače s modernizacijom prevoza

Javni prevoz u Novom Sadu u skorije vreme neće ličiti na javni prevoz u razvijenim zemljama.

U Gradskom saobraćajnom, trenutno samo razmišljaju u uvođenju elektronske naplate karata, odnosno sistema koji je u Srbiji, prvo trebalo da zaživi u Novom Sadu. Direktor ovog preduzeća, Branislav Bogaroški, kaže da ipak postoji mogućnost da se uskoro, ponovo pokrene postupak uvođenja sistema za elektronsku naplatu karata u gradskim i prigradskim autobusima.

"Elektronski sistem naplate nije predviđen u programu poslovanja koji je usvojen u decembru, ali nas očekuje rebalans, pa ćemo onda videti da li ima finansijskih mogućnosti i prostora, da ponovo pokrenemo tu nabavku", kaže Bogaroški.

Glavna novina elektronskog sistema naplate, odnosila bi se na uvođenje beskontaktne elektronske karte, koja bi se kupovala na kioscima, a putnici bi u skladu sa svojim potrebama dobili mogućnost izbora velikog broja tarifnih paketa. Broj vožnji za određenu relaciju mogao bi se kombinovati sa brojem linija ili elektronskom kupovinom pojedinačnih karata. Cilj je da sistem gradskog prevoza funkcioniše sa što manje pojedinačnih karata, kako bi se smanjile gužve. U sledećoj fazi, trebalo bi da se radi na postavljanju displeja, koji bi putnike u autobusima i na stanicama obaveštavali o vremenu kretanja vozila gradskog prevoza.

Podsetimo da je javni gradski prevoznik, poslednjih godina nekoliko puta pokušao da započne proces modernizacije sistema naplate karata i praćenja vozila, ali su javne nabavke redom propadale zbog žalbi ponuđača. (D.S.)
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Velemajstor » Uto Okt 04, 2011 5:27 pm

Tenderi propadaju zato što ne mogu da se dogovore čiji je moj deo. Nećete me prevariti hoću moj deo. Malo im daju ponuđači,zato obaraju tender. Čekaju bolju(višu $) priliku.Samo psssssst,da niko ne čuje.
Velemajstor
Profesionalni vozač
 
Postovi: 2328
Pridružio se: Ned Sep 25, 2011 3:24 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Iosis » Uto Okt 04, 2011 7:15 pm

Velemajstore to je meni već odavno jasno. :)
A dok se oni dogovore vi vozači jedete go*na (izvini na izrazu ali tako ispada, nisam mislio ništa loše za vozače) jer gledaj putnike, gledaj saobraćaj, prodaji karte, vraćaj kusur i plus moraš još da hvataš vrjeme koje je u lokalu knap. :roll: A onda ti dođe neki penzos koji nema pametnija posla pa te pegla, gdje si majstore, što kasniš, čekam već 15 minuta itd...
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod Velemajstor » Uto Okt 04, 2011 9:52 pm

Nije samo elektronski sistem naplate karata problem.Ima puno problema ali da ne kukam samo ja.Ima tu još ko zna šta sve ne valja u Jgsp-u Novi Sad. Bolje da su kupili nove autobuse. Zadnjih 40 godina u Novom Sadu cirkulišu oko 215 vozila na radu(plus,minus leto-zima). Koliko je bilo stanovnika pre 40 i kusur godina a koliko je sada? Sa sve gradskim i prigradskim linijama i opštinama koje Jgsp opslužuje. Ukinute su prigradske linije da ne nabrajam koje, kao ne rentabilne a sve na štetu voznog parka.Da ne spominjem starost voznog parka i tehničku ispravnost vozila. Bolje da ćutim.
Velemajstor
Profesionalni vozač
 
Postovi: 2328
Pridružio se: Ned Sep 25, 2011 3:24 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Novi sistem naplate karata

Postod Sloba » Pet Okt 31, 2014 5:25 pm

Da reaktiviramo temu obzirom da je sve izvesniji dolazak novog sistema :)

Za sada su primećeni validatori u #796, a danas sam video i u #940 da su postavljeni. U pitanju je sistem firme D-Logic, vozač ima aparat sličan fiskalnoj kasi a kod svakih vrata se nalaze validatori.

Ostaje pitanje: kako će se karte validirati ako se ide iz jedne u drugu zonu?
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Novi sistem naplate karata

Postod sremacns » Pet Okt 31, 2014 7:10 pm

Novi sistem je na testiranju u tri vozila gradski 796, prigradski 940 i medjumesni 818. Biće na probi od 30-60 dana.
Korisnikov avatar
sremacns
Član
 
Postovi: 10443
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 8:01 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Novi sistem naplate karata

Postod cone » Pet Okt 31, 2014 7:11 pm

E, interesantno! :)
Da, ostaje tu sigurno još pitanja, pošto ne znamo kakav sistem elektronske naplate je zamišljen, da li je sličan beogradskom ili nekom drugom sistemu. Meni se baš i ne sviđa taj sistem validatora kod svih vrata, jer to znači da je neophodna validacija i pri izlasku iz vozila. Koliko se sećam, i dalje će se u Novom Sadu propagirati sistem ulaska samo na prednja vrata. Šta ako nemam dovoljno kredita na kartici pri izlasku? :|
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Novi sistem naplate karata

Postod dusanman » Sub Nov 01, 2014 12:51 am

Gazda, sistem je isti kao kod nas;

Imaš npr. 100din, kad ulaziš u vozilo, na I vratima čekiraš kartu, ako je karta skuplja od 100din sija crvena lampica i vozač je primoran da te ne pušta u vozilo. Ili da kupiš kartu kod njega.

A za D-Logic sam već napominjao o ozbiljnosti, kod vozača na validatoru ili takozvanoj kasi, stalno se odjavljuje sa vozačevog profila, te se zatvori linija sama od sebe. A podrška iz firme, "Isključite osigurač, pa ponovo uključite" .

Novi Sad je mnogo veći grad, više ljudi, nije baš poželjno da stavljaju validatore na ostala vrata, tj. validatore na kojima se čekira pre napuštanja vozila. U Subotici i nije toliki problem (mada nekad zna da bude), jer nema često gužvi, a kad ne možeš da izađeš na zadnja, izađeš na prednja pa ti on otvori zadnja da se ti odjaviš. Što je samo čista glupost i bespotrebno cimanje.
dusanman
Član
 
Postovi: 2750
Pridružio se: Pon Feb 06, 2012 6:57 pm
Lokacija: Novi Žednik

Re: Novi sistem naplate karata

Postod cone » Čet Nov 06, 2014 7:47 pm

Ne znam, ne sviđa mi se to. Najbolja varijanta je kao u Nemačkoj gde na stanicama postoje mašine za karte ili, što je mnogo bolja varijanta, u Minhenu je ta mašina montirana u vozilu, iznad prve osovine. Dođeš sam, kupiš kartu na automat za kratku ili dugu relaciju, pojedinačnu ili grupnu kartu, za jednu vožnju ili dnevnu kartu i ćao! I ulaziš na sva vrata. Ako te kontrola uhvati bez karte, kazna je 500 €!
8)
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Novi sistem naplate karata

Postod nautilusNS » Pet Nov 14, 2014 9:50 pm

Večeras sam u autobusu #940 dobio tu novu probnu kartu. Vidim i da postoje i validatori. Znam da se tako zovu jer je ovde na forumu bilo reči o tome, ali pojma nemam kako se koriste ni šta treba da uradim sa tom novom kartom. Kako će JGSP za 30-60 dana probnog perioda utvrditi da li to funkcioniše kako treba ako putnici nisu upućeni kako cela stvar treba da funkcioniše? Neće biti dovoljno ni bezbroj dana. Bilo bi dobro da su štampana neka uputstva i da su u formi reklama postavljena u ta tri autobusa. Mislim da bi to pomoglo. Ili da postoji neko uputstvo na poleđini karte. Eto, to su moja zapažanja...
nautilusNS
Član
 
Postovi: 85
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 7:29 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju