Logo

Prigradske linije

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod Velemajstor » Pon Nov 07, 2011 9:20 am

Šta to vredi kada ne znaju svoj posao da rade. Stariji radnik(samo sa višom saobraćajnom školom,stariji je zato što su ga šetali od jednog radnog mesta do drugog a sve radna mesta manjeg ranga od njegove školske spreme) im je pravio red vožnje(dijagramski prikaz) za Futog sa solo vozilima. Oni(inženjeri saobraćaja) su nedelju dana gledali te grafikone kao da su španska sela.Kada im dođe radnik sa terena(sa linije) i kaže da ima rešenje za neku od linija oni mu odgovore:Ti nisi tu da misliš idi i vozi autobus. Kako onda da se poboljša prevoz kada oni to ne znaju i još neće da uvaže savete od drugih. Oni ne izlaze na teren već imaju kontrolore koji vode evidenciju(vreme prolaska autobusa na nekoj liniji i još kapacitet popunjenosti autobusa u tom trenutku. Sve je to odokativno merenje. I posle se događa da autobus ide krcat tako da ne može ni igla da padne unutra a sledeći iza njega ide poluprazan. Tako treba.
Velemajstor
Profesionalni vozač
 
Postovi: 2328
Pridružio se: Ned Sep 25, 2011 3:24 pm
Lokacija: Novi Sad

Sponzor

 

Postod deni » Uto Nov 08, 2011 7:45 pm

Salžem se da neki inžinjeri nisu dovoljno stručni za obavljanje svojih poslva, ali to je samo zbog toga što nemaju dovoljno iskustva,il nisu dovoljno motivisani za mateeriju. Ono što inžinjer mora da radi, jeste da argumentima, odnosno činjenicama pravda svoje postupke. Kada se pojavi neko od radnika,ili korisnika sa time da red vožnje ne valja, nemože se uzeti za ozbiljno. Međutim kada se dođe pripremljen i naoružan brojkama, koji su u struci najvredniji argument, i ukaže na problem , može se govoriti o razmatranju i pristupu rešavanju problema.
Kontorla popunjenosti kapaciteta vozila se trenutno nemože sprovoditi, odnosno to se radi brojanjem putnika u javnom prevozu. Kada se uvede savremeni sistem naplate, onda se može prikazati popunjenost kapaciteta vozila po jedinici, što je inžinjerima direktan indikator da se nešto mora menjati.
deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

Postod Velemajstor » Uto Nov 08, 2011 7:54 pm

Tako je. A šta da se radi dok to ne zaživi? Znači svi ispaštaju zbog toga(putnici,vozači,autobusi). A kako mi se čini četiri tendera je propalo i ne zna se kada će kupiti savremeni sistem naplate. Što znači još dosta vode mora proteći dok se oni ne opamete(poslovodstvo).
Velemajstor
Profesionalni vozač
 
Postovi: 2328
Pridružio se: Ned Sep 25, 2011 3:24 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod volvos » Sre Nov 09, 2011 10:00 am

I znači da inženjerima treba nov sistem naplata sa kamerama kako bi izbrojao putnike?Mislim da bi trebalo staviti i na pokazne karte neke čipove da bi lakše izbrojali.nekad se brojalo sa ,prazan,pun,krcat pun a sada smišljaju nekakave brojeve.I bez brojanja i sa brojanjem se zna koje polaske treba pojačati a koje smanjiti nikakva druga filozofija.Pre nekog vremena sam uleteo u kancelarije ,šef priča samnom i blene na FACEBOOK :) A ljudi ga traže,kažu nema on nalog.....
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod profa_chb » Sre Nov 09, 2011 10:22 am

ahm, a zar ne postoji terenska ekipa toja izlazi i vrši ispitivanja :?: ne može jedna ista linija 20 godina da ima isti protok, naselja se zidaju, tržni centri se otvaraju, škole, itd :roll:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod Iosis » Sre Nov 09, 2011 1:28 pm

Ne vrjedi to inžinjerima. :D
Dovoljna bi bila ekipa vozača koji bi rekli tad i tad bude gužva, pojačati liniju, tad i tad nema gužve ne treba zglobni ili korigovati polaske. But jok, šta zna vozač, osim da kolo okreće, inžinjer je to bajo on zna sve!
Ako Bog da za godinu-dve i ja ću da budem inžinjer, samo druga struka, ali ću uvjek uzimati u obzir šta mi kaže pa makar i onaj fizički radnik koji je na gradilištu samo da bi nosao cement i šefovao mješalicom. :D
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod Velemajstor » Sre Nov 09, 2011 3:00 pm

profa_chb je napisao:ahm, a zar ne postoji terenska ekipa toja izlazi i vrši ispitivanja :?: ne može jedna ista linija 20 godina da ima isti protok, naselja se zidaju, tržni centri se otvaraju, škole, itd :roll:

To mi njima stalno govorimo. Pre 20 godina bilo je 150000 stanovnika u užem i širem delu oko Novog Sada(Teritorija koju pokrivaju linije Jgsp-a).Onda je bilo oko 200 vozila na radu. Sada ima oko 400000 stanovnika(teritorija koju pokrivaju linije Jgsp-a) a i dalje ima oko 200-215 vozila na radu. Šta su oni uradili?Ukinuli su neke linije kao ne rentabilne(da ih sada ne nabrajam) a otvorili neke linije po gradu.Umesto da su povećali kapacitet voznog parka na 250 vozila,oni su gasili pojedine linije. Tako da sada sa istim brojnim stanjem voznog parka od pre dvadeset godina. Grad i šira okolina su se povećali za 4 puta a Jgsp nije uopšte povećao kapacitet(broj vozila) voznog parka. Nema terenske ekipe već brojanje putnika i opterećenost linija rade kontrolori i to dva puta godišnje(po tri dana u nedelji). Tako treba,šta znam ja.
Velemajstor
Profesionalni vozač
 
Postovi: 2328
Pridružio se: Ned Sep 25, 2011 3:24 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod profa_chb » Sre Nov 09, 2011 4:39 pm

eventalno ako su u pitanju nelegalna naselja koja se ne uklapaju u rubanistički plan, nisam upoznat sa slučajem Novog Sada, pa da kažu da nema potrebe za većim brojem vozila... nije to tako sam u jgsp-u, gsp-u... tako je i u toplanama, elektro distribuciji, vodovodu...
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod filip » Ned Nov 20, 2011 11:55 am

Da li još uvek saobraća 92 i koliko košta karta? (I da li deca plaćaju?)
filip
Član
 
Postovi: 1351
Pridružio se: Ned Nov 30, 2008 8:32 pm
Lokacija: Konjarnik - Beograd :)

Postod profa_chb » Ned Nov 20, 2011 11:57 am

ti dođi sa DC10 pa vidi :mrgreen:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod Sloba » Ned Nov 20, 2011 12:22 pm

filip je napisao:Da li još uvek saobraća 92 i koliko košta karta? (I da li deca plaćaju?)

92 radi. Karta koju svi moraju da plate košta 700 dinara. :wink:
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Velemajstor » Pet Feb 10, 2012 6:08 pm

Karta sada košta 950 dindzi(RSD).
Velemajstor
Profesionalni vozač
 
Postovi: 2328
Pridružio se: Ned Sep 25, 2011 3:24 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod miljkovac » Sre Feb 22, 2012 9:13 pm

Zašto na liniji 92 nema polazaka posle 14.30? Da li je to zbog toga što nema potrebe?
miljkovac
Član
 
Postovi: 317
Pridružio se: Ned Feb 19, 2012 9:45 am

Postod Velemajstor » Čet Feb 23, 2012 9:17 am

Red vožnje je registrovan tako. Ti uzmi i pošalji E-mail u JGSP Novi Sad da kada budu pravili red vožnje da registruju polaske i kasnije(posle 14:30 i kasnije).Samo požuri jer se redovi vožnje prave sada.Požuri ako hoćeš da promeniš nešto.
Velemajstor
Profesionalni vozač
 
Postovi: 2328
Pridružio se: Ned Sep 25, 2011 3:24 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Sre Apr 25, 2012 11:56 am

Prema podacima sa sajta Privredne Komore Srbije, JGSP je predao zahtev za sledeće linije.

Novi Sad-Irig
Novi Sad-Bački Petrovac
Novi Sad-Sr. Karlovci (Belilo)
Novi Sad-Aerodrom Nikola Tesla
Sr. Karlovci-Vojka
Vojka-Aerodrom Nikola Tesla

Većina polazaka je prihvaćena, izuzev Iriga. Za Irig je predat samo jedan polazak i to u smeru iz Iriga ali je odbijen. :wink:
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju