ferdinand je napisao:zastrashujuce i nakaradno. da sam na mestu ikarbusa i sanosa, tako bih leeepo tuzio nibus..
neko spomenu gore , da je jedini problem nibusa 400 to sto nije "nashminkan".. e, pa posto dosta putujem istim, mogu slobodno da kazem da mu je to najmanji problem, cak i ne izgleda tako lose..uz malu pomoc prve genracije irizara, naravno.. dakle, da bi to postao udoban turisticki bus, ocajnicki mu je potebna shasija, sa ogibljenjem koje ce UPIJATI neravnine na putu, jer ono za to sluzi, a ne da ih prenosi na karoseriju. posto pretpostavljam da je shasija neki derivat sanosa 315, odn mechke 303, verovatno je odatle zadrzala famozno ljuljanje i naginjanje, koje je za jedan NOV model, u 2008. nedopustivo. odavno je autobus prestao da bude samo prevozno sredstvo od tacke a do tacke b, ali u nibusu izgleda to jos uvek ne znaju.
Ma ok,ajde da i nije problem sto se tice sminke Nibusa 400...ali da bi ti prodao prosecnom kupcu taj autobus moras da ponudis nesto funkcionalno a i ne lepo,da se ljudi dive kada vide samo skoljku autobusa,za unutrasnjost da ne pricam....Medjutim,da bi Nis Ekspres uspeo,mora da razvije bar jednu stvar za prodaju,tipa Nibus 400...to im je sansa da uspeju kao firma....Nema vise zalbi da skupo kosta razvitak,bla bla....Firma mora da ulaze da bi uspela,ako je poenta samo da sloze limariju da bi napravili autobus uz minimalni trud (govorim za gradske autobuse),onda ce Nis Ekspres propasti za koju godinu kada sva limarija ode....
E da....JEDINI AUTOBUS u Nisu,u posedstvu Nis Ekspresa,tzv Nibus 150,ima klimu.....e ta klima NE RADIIIII....jedini autobus u Nisu sa klimom a ono sofer otvara vrata da bi se ladilo jer se to izgleda samo sminkalo...ma bruka....