Jovan je napisao:Ne znam mozda ste vidili na autobusi.org forumu Brioni Pula ima par ovakvih koji su stalno na servisu.
A po izjavama vozaca 415 HD se pokazao puno, puno bolje. A 215hdh kaze da ni 415 HD ne valja
Da ja zavrsim ovu pricu svoju sa serijom 400, veceras sam i sa Conetom o tome pricao. OK, sa moje tacke gledista ja taj autobus ne bih voleo ni da vozim ni da imam... Ja u mom busu imam osnovne rezervne delove koji mogu da otkazu, balon, creva, filtere, i sve to mogu da promenim kada mi se kvar desi na putu. Kod serije 400 ne mogu da zamenim ni sijalicu ako ode, a kamoli nesto drugo. Ventili na balonima su elektronski ne mozes im nista, sve cega se taknes je elektronika i bez servisa ne mozes nista. Ajde sto servis da dodje po tebe kosta, da to i zanemarimo nekako, ali ja kada sam krenuo na put, ja hocu da stignem tamo gde sam krenuo, pa ako na putu se nesto desi, otklonim i cao... To sa serijom 200 i 300 mogu, a sa 400 ne mogu. To je jedna od glavnih poenti, jer od kvarova koji mogu da me snadju sa 200 serijom na putu da ne mogu nista je da pukne radilica ili tako nesto slicno sto mislim stvarno ne mozes odmah popraviti. Sve ostalo je menje vise moguce usput odraditi. Sva ta silna elektronika vozaca cini nemocnim, da je neko ko sedi i drzi volan, a sve ostalo autobus radi, i kada dodje do kvara kompjuter pa se vidi sta je. Ja se sa tim ne slazem, i mislim da nikako nije prakticno i ne bih to u svojoj floti nikako. Pri tome sto je ocevidan pad u kvalitetu materijala, izrade i slicnog, sto su galerije rastresene posle godinu dana... To su cinjenice i to na svakoj 400 seriji u koju sam usao. A to mislim i o novim Neoplanima, i svemu sto je puno elektronike i sklepano, u bukvalnom smislu te reci. Ja bih voleo da vidimo za 17 godina gde ce biti serije 400 koje se 17 godina voze bez velikih problema i kvarova, a evo moja je 215 hdh 17 godina, izgleda kao ispod cekica, i jos naredne sigurno 3 godine ne planiramo da ih se odreknemo.... Toliko od mene