Logo

Vesti

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Poskuljuju kartte za 33 posto

Postod zak » Ned Dec 28, 2008 1:36 am

Usluge „Toplane“ i GSP skuplje za trećinu
Karta za prevoz 40, grejanje 66 dinara
Autor: Žarko Bogosavljević | Foto: j. jarić | 27.12.2008. - 10:30

NOVI SAD - „Novosadska toplana“ i Gradsko saobraćajno preduzeće će povećati cene usluga za po 33 odsto. „Toplana“ će odmah od 1. janura početi da primenjuje tarifu od 65,4 dinara po kvadratu stana, dok će GSP zbog sporije procedure oko štampanja, pojedinačne karte od 40 dinara za prvu zonu putnicima prodavati od polovine januara, a markice od 1. februara.



Gradsko veće i gradonačelnik Igor Pavličić odobrili su predloge „Toplane“ i GSP, tako da poskupljenje gradskog prevoza, grejanja i tople vode čeka samo da upravi odbori dva preduzeća, po dopisu iz Gradske kuće, verifikuju ovu odluku. Zbog pravne procedure koja ne može da se završi za dan, izvesno je da će GSP primenu novih cena morati da odloži za polovinu janura ili 1. februara. Portparol GSP- Milorad Vukašinović kaže da zato kasni prodaja markica za januar.
- Markice, po ustaljenom pravilu, izdajemo već od 25. u mesecu, ali sada još čekamo da vidimo šta će biti s najavljenim poskupljenjem. Za sada izgleda da ćemo nove cene primenjivati tek od 1. februara - navodi Vukašinović.
U „Toplani“ nemaju problem što nije završena birokratska procedura oko odobravanja poskupljenja, jer računi sa cenom od 61,5 dinara po kvadratu stana bez PDV-a od osam odsto i 189,81 dinara po kubnom metru za toplu vodu počinju da se izdaju tek od 1. februara. Grejanje će poslovni potrošači bez PDV-a plaćati 4,66 dinara za utrošenu energiju po kilovat satu, a kilovat sat za instalisanu snagu koštaće 129,04 dinara.
Član Gradskog veća zadužen za finansije Živko Makarić kaže da je veće odobrilo poskupljenje na osnovu dozvole Vlade Srbije.
- „Toplana“ će sada imati cene veće za 33 posto, a kasnije tokom godine će imati pravo na još jedno poskupljenje od pet posto. GSP će sada povećati cene i korekcija ne bi trebalo da bude do 2010. godine. Očekujemo da će ova dva preduzeća ovako poslovati sa manjim gubicima, zbog čega smo u budžetu planirali tek nešto preko 100 miliona dinara, koje su GSP i „Toplana“ i do sada koristili za plaćanje dugova za gorivo i gas - kaže Makarić.
On navodi da za sada neće biti korekcija cena drugih javnih preduzeća, ali da je planirano da se tokom 2009. godine svima odobri povećanje do osam odsto, u skladu s preporukom Vlade Srbije.

Image
zak
Član
 
Postovi: 248
Pridružio se: Uto Apr 01, 2008 11:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Poskuljuju kartte za 33 posto

Sponzor

 

Postod zak » Sre Dec 31, 2008 5:32 pm

Upravni odbor Javnog Gradskog Saobraćajnog Preduzeća «Novi Sad» na 13. vanrednoj sednici održanoj 31. decembra 2008. godine, a na osnovu prethodne saglasnosti Gradskog veća, doneo je Odluku broj 76/08, o utvrđivanju cena usluga u gradskom i prigradskom saobraćaju, na osnovu koje je izvršena korekcija cena u iznosu od 33% linearno. Nove cene primenjivaće se od 01. januara 2009. godine.
Prema navedenoj Odluci, pojedinačna cena karte za I zonu zonsko tarifnog sistema iznosi 40 dinara, mesečna markica za građane 1.638,00 dinara, za zaposlene 1.489,60 dinara, za penzionere do prosečne penzije 589,00 dinara, za penzionere iznad prosečne penzije 909,00 dinara , za učenike i studente za jednu liniju 429,00 dinara, odnosno za sve linije589,00 dinara.
Pojedinačna karta kupljena u vozilu za II zonu zonsko tarifnog sistema iznosi 80,00 dinara, markica za građane 3.276,00 dinara, za zaposlene 2.979,20 dinara, za penzionere do prosečne penzije 1.178,00 dinara, za penzionere iznad prosečne penzije 1.818,00 dinara, za učenike i sudente 1.178,00 dinara.
Prema navedenoj odluci, pojedinačna karta kupljena u vozilu u III zoni zonsko tarifnog sistema, iznosi 100,00 dinara, markica za građane 4.095,00 dinara, za zaposlene 3.724,00 dinara, za penzionere do prosečne penzije 1.472,00 dinara, za penzionere iznad prosečne penzije 2.272,00 dinara, za učenike i studente 1.472,00 dinara.
Pojedinačna karta kupljena u vozilu za IV zonu zonsko tarifnog sistema, iznosi 120,00 dinara, markica za građane 4.914,00 dinara, za zaposlene 4.468,00 dinara, za penzionere do prosečne penzije 1.767,00 dinara, za penzionere iznad prosečne penzije 2.727,00 dinara, za učenike i studente 1.767,00 dinara.
Prema Odluci Upravnog odbora, pojedinačna karta kupljena u vozilu u V zoni zonsko tarifnog sistema, iznosi 140,00 dinara, markica za građane 5.733,00 dinara, markica za zaposlene 5.213,00 dinara, za penzionere do prosečne penzije 2.061,00 dinara, za penzionere iznad prosečne penzije 3.181,00 dinara, odnosno za učenike i studente 2.061,00 dinara.
Navedenom odlukom Upravnog odbora, korigovane su i cene doplatnih karata , koje za I zonu zonsko tarifnog sistema iznose 1.300,00 dinara, odnosno za ostale zone 2.600,00 dinara.
JGSP «Novi Sad» napominje da prodaja markica za januar 2009. godine, prema novom cenovniku, počinje u ponedeljak 05. januara 2009. godine, kada kiosci za prodaju markica rade u periodu od 05,30 – 19,30 časova.
Naše preduzeće podseća i da je važnost markica iz decembra 2008. godine, produžena do 10. januara 2009. godine.
zak
Član
 
Postovi: 248
Pridružio se: Uto Apr 01, 2008 11:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod zak » Pet Jan 09, 2009 1:52 am

radski prevoznik nabavlja 17 autobusa
Autor: Ž. B. | Foto:j. jarić | 08.01.2009. - 11:05

NOVI SAD - Gradski prevoznik će narednih meseci nabaviti novih 17 autobusa, a 240 miliona dinara za to obezbeđeno je iz budžeta grada. Najveći deo novca će biti iskorišćen za kupovinu 10 solo autobusa, zamenu za 10 autobusa kupljenih između 1975. i 1980. godine i koji su do sada prešli milion i po kilometara.



GSP će tek odlučiti i da li će ovi autobusi koristiti dizel ili prirodni gas, što je jedan od predloga pošto se zbog nedostatka sredstava u 2008. godine odustalo od kupovine ovih vozila. Nabavkom dva nova zglobna autobusa biće zamenjena dva modela koja GSP koristi od 1994. godine. Iz GSP-a su najavili da bi, posle više puta odloženih nabavki, trebalo da kupe i pet minibuseva koji bi trebali da posluže za prevoz u Petrovaradinu i Sremskoj Kamenici. Zahvaljujući minibusevima trebalo bi da omoguće uvođenja linija gradskog prevoza u delove ovih naselja, a verovatno i delove Novog Sad gde, zbog malih i uskih ulica, ne mogu da prođu veliki autobusi. Minibusevi bi se, takođe, koristili na noćnim linijama sa manjim brojem putnika.
Među investicije koje će se finansirati iz budžeta grada u 2009. godini, GSP je uvrstio i uvođenje elektronskog tarifnog sistema u vrednosti od 81 miliona dinara. Ovaj sistem je planiran da se uvede još 2007. godine, ali je zbog nekoliko puta oborenog tendera odlagano njegovo uvođenje. U GSP očekuju da će ove godini napokon uspeti da tender sprovedu do kraja. Image
zak
Član
 
Postovi: 248
Pridružio se: Uto Apr 01, 2008 11:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod leif aka paparazzo » Pet Jan 09, 2009 2:29 am

idu mi 4-ke u staro gvozdje :(
Korisnikov avatar
leif aka paparazzo
Član
 
Postovi: 519
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 2:58 am
Lokacija: Novi Sad

Postod profa_chb » Pet Jan 09, 2009 11:46 am

ajde ajde cheer up, ovi minibusevi će verovatno biti ik107 :lol:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod ferdinand » Pet Jan 09, 2009 1:00 pm

toga se i ja bojim :evil: kontam da nece bas sve cetvorke rasturiti, pogotovo ne ove sto su ih sredili :?
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Postod zak » Pet Jan 09, 2009 4:50 pm

Sraman potez službenika GSP
Tražio karte samo Romima u autobusu
Autor: A. Savanović | 09.01.2009. - 11:22

NOVI SAD - Putnici autobusa na liniji 78 od Beočina Sela do Novog Sada bili su juče svedoci neprijatne scene, kada je kontrolor gradskog prevoznika izbacio dve žene romske nacionalnosti iz autobusa, jer su se „švercovale“, a da drugim putnicima u vozilu nije ni prekontrolisao karte.



Revoltirani ovakvim sramnim gestom, nekoliko putnika juče je pozvalo i dopisništvo „Blica“, navodeći da je razumljivo da ljudi ne mogu bez karte da se voze u autobusu, ali da je nerazumljivo da ih je kontrolor zatražio putnicama očigledno samo zato što su romske nacionalnosti, a zatim ih i izbacio napolje.
Prema tvrdnjama putnika sa linije 78, na polasku za Novi Sad u 11.40 u autobus su ušla dva kontrolora Gradskog saobraćajnog preduzeća. Nakon nekog vremena, jedan od njih je prišao ženi, očigledno romske nacionalnosti, i tražio da mu pokaže kartu. Kada je ona rekla da nema kartu, on je zatražio da izađe iz autobusa na sledećoj stanici. Dve stanice kasnije, to isto je uradio i drugoj putnici, takođe romske nacionalnosti, koja je putovala sa dvoje dece.
- Najviše me je izrevoltiralo to što je kontrolor prišao samo njima dvema, a da pritom nije proverio sve ostale putnike. Od mene, recimo, nije ni zatražio da pokažem kartu. Ako je boja kože razlog, onda je to strašno - kaže jedna od putnica.
Druga sagovornica kaže da je zbog čitavog događaja „ostala zatečena“. Njegov kolega, dodaju putnici, na to nije reagovao.
- Pravo da vam kažem, osećala sam se neprijatno, jer sam u ovom gestu videla diskriminaciju po nacionalnoj osnovi. Bilo je i drugih načina da se proveri da li te putnice, ali i svi drugi putnici, imaju kartu - kaže ta putnica.
U JGSP „Novi Sad“ navode da nisu obavešteni o ovom incidentu, uz napomenu da će ove navode ispitati. Milorad Vukašinović, saradnik za informisanje u GSP ističe da bi bilo neozbiljno da komentariše slučaj, pre nego što se utvrdi osnovanost ovih tvrdnji putnika.
- Ukoliko se ispostavi da su te tvrdnje tačne, preduzećemo odgovarajuće mere u skladu sa ugovorom o radu i internim aktima preduzeća. Svako kontrolor mora da poštuje norme i pravila ponašanja prema putnicima, kako onih sa kartama, tako i sa putnicima zatečenim u vozilu bez karte. Svako ko se ogluši o pravilnik snosi odgovarajuće sankcije - zaključio je Vukašinović.
Image
zak
Član
 
Postovi: 248
Pridružio se: Uto Apr 01, 2008 11:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod volvos » Pet Jan 09, 2009 7:24 pm

Kontrolor ima pravo da vizuelno kontrolise karte,ja mogu jedan autobus da pregledam i na vratima i 5 puta u toku jedne voznje tj u jednom pravcu,mozda su oni vec bili pregledali karte ostalim putnicima pa su te zene posle toga usle,pa im je prisao i zatrazio karte na pregled i kad vec nisu imale,zamolio da napuste vozilo,ali dobro,svasta se desava,ne branim kontrolore ali svi su uvek kivni na njih u svakom pogledu.Bio sam kontrolor tako da mi je sve opste poznato
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

evo nesto iz blica

Postod zak » Čet Jan 22, 2009 4:11 pm

Jeftinije „golfom“ nego autobusima GSP

NOVI SAD - To što je u Novom Sadu gotovo nemoguće naći parkiralište postao je gotovo jedini razlog što se stanovnici prigradskih naselja još voze autobusima GSP. Jer, uz poslednje poskupljenje gradskog prevoza je, prema računici brojnih Novosađana, putovanje vozilima GSP učinilo skupljim od dolaska na posao automobilima.
Takvom „igrom cena“ je grad u kojem stručnjaci savetuju da se saobraćajni haos smanji korišćenjem javnog prevoza, dospeo u paradoksalnu situaciju: umesto da privlači putnike u autobuse GSP da bi smanjio gužve na ulicama i parkinzima, puni parkinzi i gužve zadržavaju putnike u vozilima GSP.
Zaposlenima iz prigradskih naselja ili susednih opština do kojih voze gradski, prigradski ili međugradski autobusi GSP, potvrdila je i računica „Blica“,

Troškovi jednog odlaska do grada

Uporedne cene markica GSP i vožnje automobilom
postalo je potpuno svejedno da li će na putu do posla sesti u svoj automobil ili autobus. Čak i kada koriste najveće potrošače, „Zastavina“ vozila, novčanik će to osetiti u istoj meri ili će razlika biti zanemarljiva u odnosu na komfor koji, kažu, uopšte ne može da se meri. U slučaju da imaju prosečan gradski automobil, „golf dvojku“ koji po tvrdnjama mehaničara troši 6,5 litara dizela na 100 kilometara, oni će putovanjem kolima čak i uštedeti do 1.000 dinara mesečno. Ako u jednoj porodici više članova koristi pokazne karte za GSP, ova ušteda biće i značajnija.
Najočigledniji primer su stanovnici Veternika, koje je od centra grada udaljeno svega desetak kilometara, a koji na kupovini markice gube najmanje 500 dinara mesečno. Od ove računice odstupa svega nekoliko prigradskih naselja.
To što im mesečna markica omogućava beskonačan broj polazaka, što mogu da koriste i gradski prevoz, što mogu da se voze u druga naselja iz njihove zone bez doplate, većini putnika ne znači mnogo. Jer, kako kažu, osnovni razlog zbog kojeg se markice kupuju je odlazak na posao, školu, fakultet...
- Da nije problem naći parking u centru, a moja firma je baš tu smeštena, istog časa bih se opredelila za automobil. Pa, meni pokazna služi samo za dolazak na posao. Kada dolazim u posetu, šoping, pozorište, u šetnju, dolazi mi cela porodica, a tada mi se isplati čak i da platim taksi. Jedno dete kupuje pola karte, drugo celu, suprug nema markicu, što znači da nam u jednom pravcu treba 300 dinara,a u dva 600. Sa taksistom pogodim vožnju u oba pravca za 800 dinara, a ne zavisim ni od koga - kaže Smiljana Petrović iz Sremskih Karlovaca.
Čak ni oni kojima je markica jedini izbor, koji nemaju kola, ili ne mogu da se snađu za parkiranje, napominju da ih je poslednje poskupljenje užasnulo, jer im se po prvi put čini da mesečna pokazna nije bitnije jeftinija od kupovine karata u autobusu. Jedino za šta se odaje priznanje je subvencioniranje đačkih markica, koje i dalje predstavljaju spas za hiljade učenika koji se školuju u Novom Sadu.
U GSP-u skreću pažnju da čak ni ovakva cena karata nije ekonomska, jer u nju pored goriva moraju da uđu troškovi održavanja celog sistema, uključujući i Međumesnu autobusku stanicu. Uz to, preduzeće nije imalo izbora, osim da traži poskupljenje, nakon što je gradski budžet predvideo da ove godine smanji subvencije i ostavi GSP-u da se održava od cene karte.
- Niko od 2005. godine ne postavlja pitanje kako je GSP uopšte poslovao sa depresiranom cenom, zašto i pored nedavnog povećanja cena Novi Sad ima najnižu cenu prevoza u državi. Ko će i kako da nadoknadi samo za prošlu godinu izdatih 3.000 besplatnih karata? Očuvanje sistema javnog prevoza je u interesu Novsađana i nisam siguran da bi neko drugi ovako kvalitetno obavljao naš posao i da bi održavao ovu mrežu linija. Ako nam je samo cena goriva osnovni parametar za određivanje cena, u tom slučaju može se postaviti pitanje da li nam treba javni prevoz, ili samo autobusi na linijama - zaključio je Miodrag Vukašinović, portparol GSP-a.

Bubnjević: Gorivo će poskupeti, a karte neće
Član Gradskog veća zadužen za saobraćaj Siniša Bubnjević ne negira da poskupljenje opterećuje građane, ali podseća da je ono jedino koje će biti realizovano tokom godine.
- Možda u ovom trenutku izgleda kao da je ovo poskupljenje bilo nefer, ali očekujem da već kroz nekoliko nedelja slika bude drugačija. Da li će računica biti i takva nakon poskupljenja goriva od 11 dinara? Trendovi govore da će cena nafte i goriva skakati, a ovo poskupljenje važi do kraja godine. Morate imati u vidu situaciju u preduzeću, mogućnosti građana, ali i širu sliku. S jedne strane država ograničava poskupljenja, a troškovi rastu, sa jedne strane treba da izađete u susret građanima, sa druge da obezbedite funkcionisanje preduzeća. Nigde u svetu gradski prevoz nije ekonomska kategorija, pa neće biti ni ovde i radićemo na pojeftinjenju uvođenjem autobusa na gas – kaže Bubnjević. On podseća i da GSP ipak ima najbolji vozni park u Srbiji i najbolju organizaciju gradskog saobraćaja, pa čak i u poređenju sa Beogradom.

Plate manje i ne kasne
- Stanujem u Futogu i godinama koristim gradski prevoz, ali sam rešila da od 1. februara pređem na kola. Kada sam shvatila koliko je poskupeo prevoz i da moja karta košta gotovo 4.000 dinara, videla sam da mi je povoljnije da koristim kola, jer kada natočim plin za 500 dinara ja sam nedelju dana obezbeđena. Parking me ne brine, jer ako mi firma i ne obezbedi mesto, uvek mogu da se parkiram kod poznanika u dvorištu. O udobnosti neću ni da govorim: nema kašnjenja, ne strepim da će autobus ostati u defektu, ne guram se sa ljudima, niti moram da usklađujem svoje vreme sa redom vožnje. Čak se komšinica i ja dogovaramo da počnemo zajedno da putujemo kolima na posao, jer će tako troškovi biti još manji – priča Dejana Marjanski iz Futoga.
zak
Član
 
Postovi: 248
Pridružio se: Uto Apr 01, 2008 11:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Marko » Sub Jan 31, 2009 4:08 pm

ГРУПА МЛАДИЋА ПУЦАЛА У АУТОБУСУ У НОВОМ САДУ
НОВИ САД – Новосадска полиција саопштила је данас да су, засад неидентификовани, младићи пуцали у аутобусу градског саобраћаја, али нико од десетак путника није повређен.

У возилу Јавног градског саобраћајног предузећа „Нови Сад”, које саобраћа на линији „седам”, група младића је око поноћи, када се аутобус зауставио, у његовом задњем делу испалила из пиштоља више хитаца који су погодили бочно стакло и предзадња врата.

Полиција ради на проналаску извршилаца тог кривичног дела, наведено је у саопштењу.

http://www.politika.rs/vesti/najnovije- ... .1.sr.html
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Postod zak » Ned Feb 01, 2009 12:20 am

ja sam vest o pucanju stavio u nezgode..ali aj nek bude i ovde..a ovo je i tekst iz blica od pre neki dana

Vozači tužili preduzeće zbog zakidanja na plati
Autor: Aleksandar Savanović | Foto:s. vojnović | 30.01.2009. - 10:09
Vozači tužili preduzeće zbog zakidanja na plati

NOVI SAD - Pedesetak radnika GSP »Novi Sad« odlučili su da samostalno tuže preduzeće, nezadovoljni što već godinama ne primaju plate u skladu sa odredbama pojedinačnog kolektivnog ugovora. U odštetnim zahtevima navode se iznosi od 300.000 dinara pa do više od milion dinara, saznaje »Blic« iz izvora u ovom gradskom preduzeću.

Najava sindikata „Nezavisnost“ da bi mogla da usledi i kolektivna tužba nekoliko stotina radnika po istom osnovu, uzburkala je duhove i u Gradskoj kući, pa su poslednjih nekoliko dana intenzivirani razgovori između uprave preduzeća, Gradskog veća i sindikata, kako bi se ovaj problem prevazišao. U protivnom bi graski prevoznik mogao da se nađe u veoma nezavidnoj situaciji, suočen sa milionskim odštetnim zahtevima koje ne može da isplati.
Jedan od podnosilaca privatne tužbe kaže za „Blic“ da se na ovaj čin odlučio nakon što je video da gradska vlast ne želi da razgovara sa tri reprezentativna sindikata iz GSP-a koji su hteli da se na taj način reši problem neisplaćenih povišica prema programu poslovanja za 2008. godinu i ostali sporovi vezani za nepoštovanje cene rada iz pojedinačnog kolektivnog ugovora.
- Nije mi ostala druga mogućnost do da svoj novac potražim preko suda. Tražim samo da se ispoštuje ugovor i cena rada, a ispada da mi je zarada danas manja nego pre dve, tri godine - kaže naš sagovornik, navodeći da želi da ostane anoniman jer je spor »pravni, a ne javni« i da je spreman da, kao i njegove kolege, povuče tužbu ako se grad i sindikati dogovore.
- Pošteno sam radio, pošteno mi platite - kaže naš sagovornik. Prve tužbe zbog nepoštovanja cene rada i neplaćanje smenskog i rada vikendom podnete su još u maju i junu 2008. godine, ali na njih nije bilo reakcija. Broj privatnih tužbi se u međuvremenu povećavao, a radnici okupljeni oko „Nezavisnosti“ najavili su i podnošenje kolektivne tužbe, što je bio dovoljan znak da uprava i grad reaguju. Prema nezvaničnim informacijama, za ponedeljak je najavljen sastanak sindikata, poslovodstva GSP-a i gradskih vlasti kako bi se ovaj problem prevazišao. Jedan od zahteva koji ujedinjuje sva tri sindikata jeste zahtev da se isplate zarade prema Programu poslovanja iz 2008. godine, gde je predviđeno povećanje plata od 6 procenata, ali do septembra radnici nisu dobili ništa od planiranog. Međutim, juče je bilo nemoguće doći do bilo kakvog komentara ni u upravi GSP ni i u Gradskoj kući ovim povodom. Ni predstavnici Samostalnog sindikata, „Nezavisnosti“ i sindikata JGSP „Novi Sad 1911“ juče nisu bili raspoloženi za izjave.
- Očigledno čekaju ponedeljak, pa ćemo znati. Nadam se dogovoru, ali i da će sindikati, bez obzira na sve, zaštiti svoje članove koji su se odlučili na privatne tužbe protiv preduzeća - zaključuje još jedan od podnosilaca tužbe protiv svoje firme.
zak
Član
 
Postovi: 248
Pridružio se: Uto Apr 01, 2008 11:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod volvos » Čet Feb 26, 2009 5:59 pm

Ovo se tiče GSP-a donekle a pošto nemamo temu o opštini Temerin postaviću vest ovde

Temerinske vesti

Autobuska linija Temerin-Sirig

Od ponedeljka 19. januara uspostavlja se vanlinijski prevoz na relaciji Temerin – Sirig . Prevozautobusom , sa 19 plus jednim sedištem , biće promotivnog karaktera , odnosno besplatan do 1. marta – izjavio je Vladislav Capik , zamenik predsednika opštine.

Utrđeno je 12 polazaka iz oba pravca koji će biti usklađeni sa polascima autobusa JGPS “ Novi Sad “ iz Temerina , odnosno Novog Sada. Od 1. marta cena dnevne karte stajaće 40 dinara , a mesečne 500 dinara.

Autobus marke “ Zastava – Rival “ kupila je lokalna samouprava , a prevoz je poveren JKP “ Temerin “.
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod DraganNish » Čet Feb 26, 2009 7:21 pm

volvos je napisao:Kontrolor ima pravo da vizuelno kontrolise karte,ja mogu jedan autobus da pregledam i na vratima i 5 puta u toku jedne voznje tj u jednom pravcu,mozda su oni vec bili pregledali karte ostalim putnicima pa su te zene posle toga usle,pa im je prisao i zatrazio karte na pregled i kad vec nisu imale,zamolio da napuste vozilo,ali dobro,svasta se desava,ne branim kontrolore ali svi su uvek kivni na njih u svakom pogledu.Bio sam kontrolor tako da mi je sve opste poznato

Jeste da je ovo stara poruka ali ipak nesto da dodam..Kontrolori su se u zadnje vreme opametili dosta tako da ce retko koja osoba nesto uraditi tako...a gde je recimo drugi faktor?Naravno,govori se o zaudaranju koji naravno nije kod njih nimalo redak.Iskreno takve bih izbacio (na to se odnosi na sve nacionalnosti,boje i bilo cega,nekog li ces da trujes sa takvim izduvnim gasovima,ne dolazi u obzir).However...desavalo se ranije da kontrolori ili cak vozac ne omoguci,cak i izbaci putnika,jer je svestan da nema kartu,ili prevozi sa sobom nesto sto nije za primerno unositi.Bio sam svedok da je sofer izbacio zenu iz autobusa zato sto je unela plast sena...i ako je...nije zbog nje,ali sta za one koji se voze i imaju kartu?Da li neko misli da je za one osobe koje se zure,za koje je autobus i dalje jedino rentabilno prevozno sredstvo,da ce dozvoliti da tako neke osobe udju i svojim opojnim mirisima paraju ceo autobus.
Svetao primer,bar znam po sebi,da nekoliko deteta putuju autobusom do osnovne skole,i sofer tacno zna gde da stane i kada.I oni su romi...I?Kada si kulturan niko ti nista nece ni reci,a od ove price se nesto precutalo.Sorry odoh malo u OT..ali ajde de...
Dobrodosli u Kambodzu
DraganNish
Član
 
Postovi: 1058
Pridružio se: Sub Apr 19, 2008 9:53 pm
Lokacija: NRJ-Nis

Postod Iosis » Pet Feb 27, 2009 2:20 pm

Izvinjavam se za off ali moram da kazem. U NS sam godinu i po dana i od tada samo sam jednom se vozio bez karte (bilo je to prve sedmice u NS nisam imao jos pokaznu a bila je uzasna guzva u busu tako da nisam stigao do vozaca). Inace kupujem stalno markice, ali ono sto mi smeta kod kontrole je to sto se desava i skoro je bio isti slucaj. Vozio sam se na liniji 12 usla je kontrola, zapisala je nekog momka koji nije jos kupio markicu (bio je datum 6-7 februar), ali imao je pokaznu i markicu od proslog mjeseca, zapisali su jos jednog momka, a mladji muskarac koji je kontrolor pustio jednu djevojku koja nije imala karte ali je sredjena, grudi na izvolte, suknja iznad koljena i da ne opisujem dalje. Malo je flertovala sa kontrolorom i on ju je pustio bez prijave.
Mene da je uvatio bez karte ne bi se bunio kriv sam, ali bih se bunio i ne bi zelio da platim kazu, nit bi ikad vise platio kartu da mene kazni, a drugog ne.
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod cone » Pet Feb 27, 2009 2:32 pm

Imaš slučajeva kad hormoni utiču na rasuđivanje na radnom mestu...
:roll:
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju