Prototip predstavljen 1993. doživio velike pohvale prijevoznika te je proizvodnja odmah počela na zagrebačkom Žitnjaku.. Bus jeftiniji od izravnog konkurenta Citylinera 150 000 tadašnjih Maraka, na izdržljivoj Volvo šasiji s Volvo motorima postao je u Hrvatskoj tih godina pravi hit..
Do 1998. se proizvodio u Zagrebu no zbog propasti Glumine banke u kojoj su bile sve financije ove firme proizvodnja seli u Soko Mostar.. Tamo je proizvedeno do 2001. svega par komada, te je posljednji Eurobus izašao u 12 mjesecu 2001. Eurobus je proizvodio turistički, katni, aerodromski, Bibliobus, prigradsku, gradski(MAN šasija) bus, većina ih je u Hrvatskoj, nekoliko gradskih na MAN šasiji u Bugarskoj i 4 turistička plus 2 prigradska u BiH...
1997. kad su se predstavili na IAA Frankfurt izazvali su opće oduševljenje te se nije moglo vjerovati da iz tamo neke Hrvatke dolazi takvo dizajnersko čudo... Par dizajnera s tog projekta je kasnije završilo u Neoplanu, a ostali danas dizajniraju novi tramvaj Crotram..
Napravljen je 61 turistički bus, 3 katna(jedan nije nikada dovršen), 22 prigradskih (2 su dovršena 2008. u AP Varaždinu) te su sad novi autobusi, 20-ak gradskih MANova i 2 aerodromska te jedan Bibliobus.
Od 1993. do danas nijedan Eurobus na Volvo šasiji nije rashodovan što govori o izdržljivosti i kvaliteti, svi i dan danas voze i to neki drže linije iz HR: za Paris, za Prag i za Njemačku.
Evo i slika, prvo turističkih:
Ovo je prototip koji je završio u Croatia busu, pa je 2005. prodan Trans Toniju Solin
Zadnji proizvedeni 2001.
Ovih dana ću staviti slike i ostalih izvedbi.
Neke slike su s autobusi.org