Dobijenom tuzbom protiv monopola zeljeznica 2012 je sve pocelo(inace gospoda iz Deinbus-a je to pokrenula pa su onda osnovala Deinbus a nakon toga nastaju svi ostali,neki su i propali).Od 2013 se siri ova mreza znacajno a pogotovo u zadnju godinu.
Naime postojao je Meinfernbus i Flixbus kao posebne cjeline,Meinfernbus(MFB) je imao 360 autobusa zelenih,a 240 Flixbus plave boje kada su se ujedini pocetkom 2015.Danas grupacija broji vise od 1000 autobusa,znaci duplo za godinu.Ja sam ovo poceo i pratiti od 2013 jer mi je bilo cudno kako se to siri i sve oko toga pa sam poceo istrazivati.
Naime,sadasnji Flixbus,oni su glavni moglo bi se tako reci,jer oni dobijaju linije traze kooperante itd...Znaci nije bas kao Touring u principu.Veliki su konkurenti trenutno mada kako mogu primjetiti Flix je dobro nadjacao.
Nadam se da necete zamjeriti ako postavim ove linkove jer sam na njima vec dosta napisao,a pogotovo jos i na starom bhbus-u kojeg danas nema...
http://www.bhbus.ba/forum/index.php?topic=391.0http://www.autobusi.org/forum/index.php?topic=21585.30I ja licno podrzvam dolazak na ove prostore.Pri prvim informacijama o dolasku sam mislio da ce dosta toga Blaguss uzeti ali oni su dobili ulogu da kooperiraju za Balkan.A evo vec u HR imamo Croatia Bus kao partnera a ko ce jos biti ne znam,vrijeme ce pokazati.Osnovan je ured Flixbus-a u Zagrebu.
Jedino sto je tesko zakljuciti je raspodjela profita za kojeg jos ne znam sistem funkcionisanja oko toga,ali to je vec i poslovna tajna pa se o tom ne pise puno,jedino se moze spekulisati...