cone je napisao:Da nas vidi kao Grčku, ferdinande...
becks89 o Niš Ekspresu je napisao:Već smo utvrdili da ne postoji na planeti nešto slično.
Ima kapacitet, ali ulaganje u infrastrukturu je ogromno, a onda i sam tramvaj, znas li koliko kosta? Ja ne znam, priznajem, ali sigurno više od autobusa. Doduše, oni traju veoma dugo, recimo viđao sam u BG i one kojima sam se vozio pre 40 godina, pa se na duži rok to isplati kroz eksploatacioni vek, ali koliko je početno ulaganje?Sloba je napisao:Svoje mišljenje što se toga tiče sam već dao na NSBuildu, ali ću da prenesem ovde - NE!
Velik deo autobusa (svi B10M, dakle 75 solo i 30 zglob) ispunjavaju Euro 1/Euro 2 normu. Autobusi su nam prepuni, potreban nam je kapacitet i mislim da se, u trenutnoj fazi razvoja elektro vozila, nikako ne isplati kupovati 3-4 puta skuplji autobus kad će svakako neka "šestica" morati da izađe na liniju zbog manjkavog kapaciteta.
Dovoljno je reći: Higer u Beogradu - 450-500 hiljada, prima 80 putnika dok novosadski IK-218N sa cenom od oko 190 hiljada prima duplo više. Eventualno bih podržao priču ako bi se neka od gradskih linija pretvorila u "fensi zelenu elektro bez zagađenja zaštitimo životnu sredinu i ljudska prava" liniju, a linija 13 je recimo idealna za to. (pisao sam u njenoj temi)
Uglavnom, tramvaj pod hitno, tramvaj ima kapacitet a jednako zagađuje kao i elektrobus.
Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju