Uskoro dobijam ličnog vozača u JGSP NS iz razloga slikanja vozila u drugoj , trećoj i četvrtoj zoni ako imate neke predloge za slikanje okretnica i stajališta možete mi slati predloge Da vidimo sve dokle stižu vozila javnog prevoza Slikanje će biti organizovano u saradnji sa rukovodećim ljudima a meni je ostalo samo da se najavim kada budem imao vreme na raspolaganju a biće još iznenađenja ...
Okretnica linije 1 na Klisi zanimljiva po mobilnom toaletu koji su postavili radnici gradskog zelenila dok vandali pomeraju sa mesta i ruše ....nisam brojao do sada ali verujem da je WC srušen najmanje 200 puta do sada i isto toliko puta radnici zelenila bi ga vraćali . Nekada je na okretnici postojao kiosk u kojem se nalazio toalet pošto sada nema kioska ovaj mobilni WC nije poželjan komšijama vandalima ...
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
I Novi Sad ima Trijumfalnu kapiju Da li ste znali da Novi Sad ima svoju Trijumfalnu kapiju? Verujemo da niste. Ona se nalazi u ulici Marka Miljanova, i građani tog dela Novog Sada tako su nazvali autobusko stajalište GSP-a, jer je ono postavljeno na sred uskog trotoara, tako da pešaci jednostavno moraju da prođu kroz njega. ...
trijumjfalna-kapija-novi-sad.jpg
Nisu Jelisejska polja, već ulica Marka Miljanova. Trijmufalna kapija jeste, ali ne zato što ima istorijsku i arhitektonsku vrednost kao imenjakinja iz Pariza, već jer je tako zovu stanovnici pomenute novosadske ulice. Autobusko stajalište postavljeno je na sred trotoara, te tako pešaci prolaze kroz njega, i ljude koji čekaju na stanici.
Ulogu kante preuzele su kese vezane oko drveta. Znak ,kao podsetnik, da je to ipak stajalište vezan je kablom za drvo takođe.
Zbog čega je novosadska trijumfalna stanica tako ostavljena ,da li će biti pomerena i bogatije opremljena, nismo uspeli da saznamo, jer do emitovanja ovog priloga nismo dobili odgovor iz Zavoda za izgradnju grada i Gradskog saobraćajnog preduzeća.
Izvor RTV.rs
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
Napisao sam u drugoj temi. 1. Stalno menjanje terminusa na displeju, pa se ne može znati u kom smeru ide autobus (mada može da se vidi na stajalištu); 2. Nazivi stajališta su previše mali (mislim na oznaku na stajalištu), pa je teško znati na kom stajalištu sići, posebno što nema najave stajališta u autobusima; 3. Red vožnje na stajalištima koji pokazuje vreme polaska sa terminusa, a ne vreme pristizanja autobusa na to stajalište, što može izazvati nervozu ako se ne otkrije.
Što se tiče vozila, nijedna zamerka.
***Pošto sam isto već napisao, možeš da obrišeš kad pročitaš.
Otprilike su nam slične zamerke, ali bih dodao užasan red vožnje kao primat. Van špica autobusi idu prepuni na 15 minuta, špicevi im traju od 6 do 8 i 13 do 16 bez obzira što su radna vremena promenjena u poslednjih 25 godina...
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.
"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa