Sloba je napisao:Becks, ti meni upravo otkrivaš način i rupe u zakonu po kojima može da se sprovede ovaj sistem, ali uporno govoriš da to ne može tako. Stvarno ne razumem onda, da li su FlixBus i Čačani glupi ili šta?
Miki Machak je napisao:Pandam tome i kod nas u firmi (Niš ekspres) ima opcija da se preko mail poruke službi rezervacija ili telefonskim pozivom za dan i polazak koji putniku odgovara rezerviše karta i mesto (potpuno besplatno) i taj isti putnik ulazi u spisak sa brojem sedišta koji se predaje šalteru (ukoliko je prodajno mesto Niš ekspresa) ili papir sa rezervisanim mestima dobijam ja kao vozač i putnik koji je rezervisao za to i to mesto na to i to ime treba da mi se javi da bi mu ispisao kartu sa brojem sedišta koje meni piše na papiru na ime na koje je rezervisano kako bi se izbegle gužve i svađe između putnika i vozača zašto nema mesta i tome slično i tu kartu plaća na licu mesta.
Ta priča donekle može da zaživi za mlađu populaciju i ostale koji idu u korak sa tehnologijama pod uslovom da to bude jedna od mogućnosti kupovine/rezervacije karte uz već postojeće opcije (kupovina karte na šalteru i autobusu) ali da važe isti uslovi i cene za ljude koji su svoje karte kupili na šalteru ili u autobus
d.p je napisao:I Scanie Touring iz Autoherc su dobile svoja FlixBus obelezja
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost