BRAVO Sale Nibusologu, evo primer što sam pisao, Sale pomaže fotkom, pa kad je već tu: SANOS prozori i klupe (mada klupe su oprema, možeš ih ubaciti gde hoćeš...) a sve ostalo novo. I rešetka potpuno nov projekat na papiru-crteži (unutra drugačiji podesti lako se vidi kad se uđe razlika...) i krov-plafon i oplata i ono što sam govorio, ugrađene - prepakovane komponente sa starog busa (menjač, osovine, upravljač, motor, ali kod motora često negde nov Steyar ili MAN. I naravno sve to zajedno nije Sanos. Ali narod iz neznanja priča svašta a pride unutra te klupe naruže bus...podseća zbog prozora na Sanos, liči, ali nije
Ovde da staviš Hella farove, unutra da uradiš kao u prograd ikrabusima, i staviš lepljena stakla i klimu, bus sasvim pristojan za prigrad. Ništa ne bi bio lošiji od SOR-ova. Pa bolje mi da pravimo nešto, nego da uvozimo nešto novo a po kvlitetu slično - za to smo svi nadam se...
becks89 je napisao:Ok, složićemo se da se ne slažemo, vi više ne tvrdite da je taj Nibus nešto sjajno i najbolje, ja ne tvrdim da su puno sklepani svi, Dunav teče, sunce sija, ugroženom pomoći i dalje nema i da tu stavimo tačku na celu priču.
Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
Nikad i nismo Ako ste videli u nibusu 543 ono kamionsku instrument tablu? Prelepa, ali nisu hteli da je ugrađuju, da li skupo, da li oko kalupa, pojma nemam...Jel ima neko fotku?
Miki Machak je napisao:...jedino onaj kockasti Nibus 350 je stvarno mogao da se ravna sa nekim od modela jačih imena jer su sve za njih novo uzimali i sami osmislili prednju stenu i uopšte celu karoseriju i šasiju su iz nova uradili nije bio pozajmljen oblik kao kod ekipe 2003 pa na ovamo godine što je malo vuku na Irizara ali to je nekad bilo sad ostaje samo da se pripoveda.
G2000 sve nibus ništa kopirano i plastika. Od 2003-će napred irizar, pozadi slično, ali nibus.
2012-te pozadi plastika MAN, sve ostalo Nibus.
Može nibus i dan danas slobodno da radi međugradske ukoliko im se isplati naravno. Sada trenutno ne, zbog toga i uvoze. Prigrad isto kao što opisah gore...Ja bih u stvari pomešao, i kupovao polovnjake, i novo i novo proizvodio, a svaki bi našao svoju namenu...
FiuMAN je napisao:Nitko nije ni govorio ništa loše za 90-e ili dvijetisućite, samo je nekoliko puta dan naglasak na to da su ta kola definitivno odavno prevaziđena i da u 2017. godini netreba više bit na cestama takvih sklepotina. A uzrok ovakvih žučnih rasprava je upravo to što oni i u 2017. godini od odličnih uvoznih kola idu radit sklepotine po svom dobro starom običaju. Mozgovi određenih visokopozicioniranih osoba su zaostali barem nekih 10-ak ako ne i više godina sa modernim tekovinama.
Fiu, ima istine. Ali ne znam da li se sećaš, ne dele oni od juče ili od 2000-te na primer vetrobrane, i slično nego još i u starooj SFRJ kada je bilo bogatije društvo.
Postojala je čitava plejada Sanosa 315-ca, koji su umesto Mercedes farova napred, imali po dva od "Yugića" do duše lepo u upakovanom kalupu (maski). Ali ipak kada vidiš u odnosu na mečkine farove, bilo ruuuužnooooo skroz. Ali eto radiše oni tako...to je tako u Niš-ekspresu...Kasnije, kada su naletele one krize, beda i nemaština su i drugi imali te farove, 4 komada, viđao sam na Kikindskim i još nekim 315-cama...Subotica činimi se ima i sada i td...
Ali sam se uvek pitao, kad pre polomiše te farove mečkine, jer je bilo brdo niskih sa takvim "Yugo" farovima. Posle i "Dubrave" dobijale ove farove...možda je baš na ovom gore prigradskom far iz neke 315-ce, u stvari ne možda, nego sigurno A posle su i napred naružili tako što su skidali originalne Mercedes-sanos žmigavce a postavljali neke bzveze...hajd to, možda zbog sankcija nisu mogli da ih nabave...pa kao sa ušima da su bili