Kad smo već kod ''Lepe Brene''...
Djole Pevcanin je napisao:Koje modeli su dobili naziv "barbika" i "Lepa Brena" i zašto?
Nadimak ''Barbika'' vezan je za prvu seriju ik-103-ki i ik-201/2-ki sa velikom šoferšajbnom i dodatnim prozorima u uglovima, koja je svojevremeno kada se pojavila, 95-e/96-e godine u GSP-u ako izuzmemo prototip 1161, velikom količinom plastike upotrebljenom za instrument-tablu i vozačevu kabinu unutra, kao i za prednje i zadnje branike sa Floridinom signalizacijom predstavljala nešto prilično novo u odnosu na dotadašnje kockaste i limene ''Rabe''. Zbog lepog, ali plastičnog i osetljivog dizajna i izgleda, vozači su vrlo brzo kumovali tom nadimku, te su ''Barbike'' ostale i dan danas popularne u njihovim pričama.
Slična priča je i u slučaju ''Lepe Brene'', koja je bila izuzetno popularna u periodu kada se 1103 (ik-167) pojavio, ali ga nije ona ''krstila'' ni na kakvoj prezentaciji, već su opet svoju kreativnost upotrebili vozači i mehaničari iz pogona Novi Beograd. Apropo tome, nekoliko godina kasnije po dolasku u isti pogon, 1161 (ik-201L) je dobio nadimak ''Lepi Bora'', mada je uglavnom kod većine ostao poznat kao ''Prvenac'' ili ''Prototip'' po natpisu u gornjem desnom uglu šoferšajbne koji se jako dugo zadržao na njemu.