Prvi post u novoj 2018 ali clanak je od ljeta 2017.Clanak pun infromacija koji sam prevodio na engleski.
Vecina radova u Makedoniji na sirenju fabrike ce biti gotova 2019,neki i ove.
Zavrsetkom radova i pustanjem u pogon jos 4 proizvodne trake,kapacitet ce biti 900 autobusa godisnje.U Belgiji se malo smanjuje kapcitet i biti ce tek 500 autobusa godisnje.Navodeci primjere Mercedesa,Man-a koji su isto tako prebacili svoje pogone u Tursku radi troskova.Ali ovdje ce ostati u Belgiji jos,ali ce biti u proizvodnji busevi s dodatnom vrijednoscu.Znaci,zglobni,dekeri i skuplji turisticki.Nije iskljuceno da jeftinije verzije TX,tipa Alicron nastavi proizvodnju u Makedoniji ali to je moj neki logicki zakljucak koji i ne mora biti tacan.
Prednost ove kompanije je definitivno da mozete dobiti autobus kakav zelite (TX),specijalne ***CENZURISANO***,mijenjanje konstrukcije i po tom mislim da ni Setra nije ravna.U odnosu na broj prodanih autobusa velik broj bude ''specijalnih''.Naravno cijena je mnogo veca takvih i oni ce se uvijek proizvoditi u Belgiji.Za prozivodnju takvog autobusa navode da je potreban duplo veci broj radnika nego za obican.
Dakle,visoki porezi u Belgiji su ugrozili neke jeftinije modele.Napomenuti treba da se i prikolice za kamione proizvode u Belgiji.
Odnos proizvodnje po godinama:
2015-Belgija 840 Makedonija 500
2016-Belgija 600 Makeodnija 600
2017-nepoznato
2018-pretpostavka Belgija 500 Makedonija 700
2019-Belgija xxx Makedonija 900
U planu je nova fabrika u SAD za gradske autobuse u skorije vrijeme.U nekoj kasnijoj buducnosti moguce je i jos jedna u Europi,ali otom potom..
Zakljucak:Posla ima,radi se punom parom ali Belgijski porezi bi mogli dovesti do tog da jeftiniji modeli postanu neprofitabilni.Strategija je napravljena,Makedonci ce profitirati dobro dok Belgija ostaje za luksuz.
https://www.tijd.be/ondernemen/transport/Van-Hool-groter-in-Macedonie-dan-in-Belgie/9913686?ckc=1&ts=1515513545