Logo

Vesti

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Vesti

Postod Uroš___ » Ned Dec 24, 2017 11:21 pm

Slobo upravu si.Ja sam totalno zaboravio na taj deo.Koliko znam oni imaju samo đačku liniju 6A.Imaju oni do glavnog puta dosta.

Послато са Lenovo A2020a40 уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
Uroš___
Član
 
Postovi: 766
Pridružio se: Pon Dec 26, 2016 12:15 pm

Re: Vesti

Sponzor

 

Re: Vesti

Postod deni » Pet Jan 05, 2018 2:54 pm

deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

Re: Vesti

Postod dragvorl » Pet Jan 05, 2018 4:33 pm

Trule karoserije, kao da toga ranije nije bilo... :roll:
Korisnikov avatar
dragvorl
Član
 
Postovi: 55
Pridružio se: Uto Jun 12, 2012 4:53 pm

Re: Vesti

Postod roadcrasher » Sub Jan 06, 2018 12:08 am

ebiga nisam bio neki miljenik Neobusa iz 1991 al mi ih je zao sto odose
roadcrasher
Član
 
Postovi: 1027
Pridružio se: Sre Jan 22, 2014 7:05 am

Re: Vesti

Postod cone » Ned Jan 07, 2018 2:58 pm

Da prenesemo ovde tekst sa 021.rs:

GSP: Autobusi korodiraju i trule, moraju se kupovati novi
Novosadski gradski prevoznik u godišnjem planu poslovanja upozorio je da deo autobusa korodira i truli i da je neophodna nabavka novih, kao i rekarosiranje velikog broja postojećih vozila.

U planu za ovu godinu predviđeno je da se kupi 15 solo autobusa, pet zglobnih autobusa i rekarosira 22 autobusa. Iz budžeta je već opredeljeno 100 miliona dinara za 10 solo autobusa, dok će GSP sam obezbediti još 80 miliona dinara za ovu kupovinu. To preduzeće će naći još 100 miliona dinara za pet solo autobusa, kao i 125 miliona dinara za pet zglobnih i 100 miliona dinara za rekarosiranje.

Ovo preduzeće trenutno ima 265 autobusa, i to 189 solo, 71 zglobni i pet mini-buseva. Za dnevni red vožnje neophodno je 218 vozila (157 solo i 61 zglobno). Ovaj broj će se sada smanjiti jer se u 2018. godini zbog starosti i lošeg stanja karoserija i šasija moraju rashodovati Volvo autobusi nabavljeni 1991. godine, kojih ima 24 komada, i to 14 solo i 10 zglobnih. Kada se od ukupnog broja vozila oduzmu ovi predviđeni za rashod, jasno je da sedam solo autobusa koji su kupljeni prošle godine i čija isporuka se čeka, neće biti dovoljni da se sigurno ispoštuje red vožnje. Pitanje ispravnosti je krucijalno pošto je prosečna starost vozila 12 godina.

Kako se navodi u programu GSP-a, i pored obnavljanja voznog parka u protekle dve i po godine kada je kupljeno 35 novih autobusa, 10 zglobnih i 25 solo, vozni park ima 200 autobusa koji su stariji 10 i više godina.

"Najstarija grupa vozila je iz 1991. godine i takvih autobusa ima ukupno 24. Pored kupovine autobusa, što je s razlogom uvek bio prioritet, praksa GSP je bila i da se rade rekarosiranja kako bi se produžio životni vek vozila. U ovom trenutku ukupan broj vozila koja su rekarosirana u bilo kom vremenskom periodu u prošlosti iznosi 81 i reč je o svim vozilima koja su starija od 15 godina. Poslednje rekarosiranje autobusa je bilo 2014. godine kada je to učinjeno sa 10 zglobnih vozila Volvo iz 2002. godine. U narednom periodu je neophodno to uraditi sa ostalim i nakritičniju grupu čini 100 Volvo i Ikarbus autobusa iz 2005. i 2007. godine. Od ovih 100 na 40 autobusa je već rađena sanacija korozije u sklopu preduzeća, zbog čega im je radni vek produžen za tri do četiri godine, tako da bi najhitnije trebalo srediti Ikarbusove autobuse sa garažnim brojevima od 860 do 879 kod kojih je karoserija u jako lošem stanju, truli i korodira spoljna oplata autobusa, truli profil šasije, noseći elementi", navodi se u GSP-u.

Rekarosiranje ovih dvadesetak Ikarbusovih vozila će, kako smo već pomenuli, biti finansirano sa 100 miliona dinara.

Inače, GSP u svom planu poslovanja za 2018. godinu iznosi i višegodišnji plan obnove voznog parka zaključno sa 2021. godinom, prema kojem bi se svake godine kupovalo po pet zglobnih i 10 solo autobusa za šta im treba 1,2 milijarde dinara. Takođe, posebno je predviđeno da se kupi osam solo autobusa na dizel 2019. godine po ceni od 204,4 miliona dinara i nekoliko zglobnih autobusa po ceni od 167 miliona dinara.

Za 2020. i 2021. godinu po prvi put u istoriji GSP planira se kupovina električnih autobusa. Za 10 takvih vozila gradskom prevozniku će trebati 560 miliona dinara. Što se tiče rekarosiranja autobusa GSP planira da svake od narednih četiri godine izdvoji po 100 miliona dinara, odnosno ukupno 400 miliona dinara za tu namenu.

Ukoliko bi se svi ovi planovi ostvarili, stanje voznog parka bi se značajno popravilo, jer bi 2021. godine GSP imao više od 100 autobusa mlađih od pet godina.
Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti

Postod David » Ned Jan 07, 2018 3:47 pm

Ako sve bude tacno kao sto se kaze,to ce biti super,inace super vest
David
Član
 
Postovi: 22
Pridružio se: Uto Okt 24, 2017 9:36 pm

Re: Vesti

Postod David » Čet Jan 11, 2018 7:03 pm

Danas je izasla jedna veoma zanimljiva vest na portalu 021.rs
Sta vi mislite o ovoj temi?
http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/179819/Nezadovoljni-radnici-GSP-a-traze-smenu-rukovodstva-i-bolje-uslove-rada.html
David
Član
 
Postovi: 22
Pridružio se: Uto Okt 24, 2017 9:36 pm

Re: Vesti

Postod ferdinand » Sub Jan 13, 2018 11:37 am

Ovo je toliko sramotno da iole pametnom coveku vredja inteligenciju i tera ga na povracanje..

Kada je aktuelno rukovodstvo "nasledilo" GSP, oko 85% voznog parka (ako ne i vise) je u vozackoj kabini imalo nalepnicu na kojoj je pisalo "Vozilo bez spoljnih ostecenja" A sada?! Ne postoje dva autobusa iste boje. Ne postoji ni delic jednog autobusa bez ostecenja. Trule krntije i rugla koje samo prljavi lepak od total reklama drzi u komadu se kotrljaju gradom, prljavi i raspali iznutra da ti se gadi da udjes i gde god se zbog guzve oceses isprljaces to sto si obukao. Nije to do "truljenja i starosti vozila, vec do odrzavanja gospodo.

Red voznje u spicu vam jedva drze Volvoi iz 1990. jer ih samo rashod moze unistiti. Sta kad ih ne bude?! I onda se neko seti da u 2018. "rekarosira" srednjepodni IK201 iz 2005. godine??!! Gde vam je pamet gospodo?! A da, u tenderima. 30ak IK112 nabavljate na 5 tendera, zasto?! Zato sto tako ukradete vise novaca nego da ste samo jedan raspisali!! Nema vizije, nema ideje, nema dugorocnog plana.

Novi Sad je grad sa neiscrpnim infrastrukturalnim potencijalom i mogao bi da ima vrhunski javni prevoz sa ne tako mnogo ulaganja, koji bi gradjani pozeleli da koriste umesto da po jedno sedi za volanom u koloni na sve cescim novoposatvljenim semaforima. Na kraju krajeva, javni prevoz je neizostavni deo slike grada koju vide i gradjani i turisti, to je deo kulture grada. O kojoj prestonici kulture za 2021. pricamo?! Kakvu sliku ostavljamo?!

Zaista se nadam da ce ovaj potez sindikata naterati grad na razmisljanje i da ce uroditi plodom jer ako se ovako nastavi, vrlo brzo cemo se pretvoriti u kasabu bez javnog prevoza.
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Re: Vesti

Postod cone » Sub Jan 13, 2018 2:31 pm

Definitvno je neophodna značajnija obnova voznog parka novim autobusima, a o elektronskoj naplati da ne govorimo. Ne mogu da verujem da u 2018. godini ne postoji drugi način da platiš kartu, osim na ruke šoferu... :?
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti

Postod Шоми303 » Sub Jan 13, 2018 3:43 pm

Боље и тако него Апекс да врши наплату.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
Сва права задржава Somi303, за коришћење контактирати-> www.flickr.com/people/somi303/
profa_chb je napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Korisnikov avatar
Шоми303
Član
 
Postovi: 1002
Pridružio se: Pet Jul 27, 2012 4:19 pm

Re: Vesti

Postod cone » Ned Jan 14, 2018 3:33 pm

JGSP inistira da oni budu vlasnici sistema naplate. Možda je i to razlog kočenja čitavog procesa.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti

Postod gibanica » Sub Jan 20, 2018 12:11 am

nisam uspeo na brzinu da procitam sta pise vozacima na bedzu danas. kaze mi to je neki bedz protiv rukovodstva. u ponedeljak strajkuju.
u cemu ce se strajk sastojati, jel potpuna obustava ili samo neki sat upozorenja
I sta znaci minimum procesa rada u prevozu putnika, jel to dodje svaki 10 polazak :D
gibanica
Član
 
Postovi: 197
Pridružio se: Uto Apr 30, 2013 8:00 pm
Lokacija: novi sad

Re: Vesti

Postod becks89 » Sub Jan 20, 2018 12:12 pm

Trenutni režim održavanja polazaka i liči kao da su u štrajku :D

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Vesti

Postod gibanica » Ned Jan 21, 2018 12:40 am

na bedzu pise "I JA SAM N.N. LICE"

Valjda jer je direktor preduzeca rekao da su onaj skup organizovala neka NN lice, i da se skupilo svega 10% zaposlenih.
gibanica
Član
 
Postovi: 197
Pridružio se: Uto Apr 30, 2013 8:00 pm
Lokacija: novi sad

Re: Vesti

Postod cone » Uto Jan 23, 2018 2:42 pm

Danas u Dnveniku osvanuo naslov da je gradonačelnik "Vučević najavio mere da gradski saobraćaj ne trpi", ali kad uđete u članak da vidite koje su te mere, ne piše ništa više od toga, samo ponovljeni tekst iz naslova... :x
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju