Tender za obavljanje gradskog prevoza u Kragujevcu u narednom trogodišnjem kvartalu je raspisan. Ponude se otvaraju početkom juna meseca.
Međutim, ima jedna stvar koja me jednostavno šokirala. Umesto nekadašnje tri partije, sve linije (sa onim prigradskim) su strpane u dve uz znatne redukcije, tj. ukidanja i produžavanja/skraćivanja te usmeravanja nekih postojećih linija.
Da li je onaj ko je smišljao ovu katastrofu, razmišljao šta će uraditi jednoj čitavoj gradskoj opštini, ukidanjem linije 12!?
Linija 12 je jedina linija koja je povezivala središte Stanova sa ostatkom ovog itekako bezmalo najvećeg dela grada sa oko 30.000 stanovnika. I ne samo to... već i sa mnogim drugim spot tačkama u gradu. Ne sećam se da je ovaj autobus ikad u vršnim a i vanvršnim intervalima bio prazan. Sramota!
Linija 9 se skraćuje, što se donekle i može razumeti, jer je ona zapravo pre mnogo mnogo godina(pre 20 godina) polazila iz centra grada. No, opet može li to anulirati činjenicu da više ne postoji nikakva veza najfrekventnijeg pravca u gradu sa gradskim sajmištem, Metro-om i Delta Parkom?! Ja mislim da ne...
U krajnjem slučaju pogledajte i sami partije linija koje su kako oni pompezno vole da kažu napravili stručnjaci iz Beograda na osnovu brojanja putnika:
PARTIJA 1.PARTIJA 2.Sve u svemu, ovo je samo dodatna restrikcija na već ionako dovoljno osakaćene linije i redove vožnje u gradu.
Ukoliko neko od nadležnih ovo čita, zamolio bih da razmotre neke od ovih činjenica. Za liniju 12 građani će sigurno pisati peticije i apelovati da je se vrati!