Brži rok isporuke, više je eksploatisan od ovog, već ima nekih iskustava sa njim. Ipak verujem da može biti ozbiljan konkurent sa tom cenom.
Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
Kesha je napisao:Ja sam razumeo da su OTOKAR i Ikarbus u istom rangu, što je mislim i istina. Direktni su konkurentni kao proizvođači niskobudžetnih autobusa. Uopšte, Turci su u daleko boljoj poziciji u odnosu na nas. Imaju ogromno domaće tržište sa velikim izborom, takođe domaćih kooperanata. O daleko većem obrtu kapitala ne treba ni govoriti. Ikarbus bi čak možda morao imati i jeftiniji proizvod u odnosu na pomenuti OTOKAR, imajući u vidu da se nove 312-ice još nisu afirmisale i dokazale, dok je OTOKAR već uveliko zastupljen na siromašnijim tržištima. Ono što takođe ne ide Ikarbusu na ruku je toliko pominjani kapacitet proizvodnje. Moraju se što pre osposobiti za isporuku vozila u što je moguće kraćem vremenskom roku, a verujem da im je to najveći kamen spoticanja trenutno. Nadam se da će proizvodnja 312-ica zaživeti, tj da neće ostati na svega dva proizvedena primerka. Sigurno da domaće tržište ima dobru tražnju za međugradskim autobusima. Opet, verujem da država preko određenih stimulansa može da im omogući prodor, a preko povoljnih kredita, pa i pooštravanjem propisa pri uvozu polovnjaka.
becks89 je napisao:Brži rok isporuke, više je eksploatisan od ovog, već ima nekih iskustava sa njim. Ipak verujem da može biti ozbiljan konkurent sa tom cenom.
Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
Marko INN-NS je napisao:Kad se vec pise o Turskim Projizvodjacima oni su imali dosta uspeh ali oni izlazu dosta na Sajmovima posto je Marketing jako bitan.
Ali u Turskoj vaze drugi zakoni za Euro norme i ostale stavke pa su zato dosta konkurentniji dodatno.
Ali Ikarbus bi imao sanse u Baltickim Zemljama, Poljskoj,Slovackoj, Ceskoj ali i Nemackoj i Austriji samo da se malo vise reklamiraju posto im ovaj Autobus izgleda stvarno odlicno.
MILE je napisao:Itekako je potreban jači motor, on ez 350 konja nema šta da traži natovaren na otvorenom putu, a što je još gore motor je isuviše mali.
FiuMAN je napisao:I osim šta bi taj proizvod trebao bit iole kvalitetan, trebaš osigurat i narednih 10-ak godina opskrbu rezervnim djelovima, a ne da se počnu svakakve maske stavljat napred poslije sudara jer nema za nabavit originalne.
FiuMAN je napisao:Jel bi ti za svoju privatnu prevozničku firmu za 150 000 Eura kupio ovog Ikarbusa ili bi uzeo 3,4 godine staru Setru 415 GT ?
Povratak na Gradski, Prigradski, Medjugradski
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost