Logo

Ikarbus (2)

Diskusije posvećene gradskim, prigradskim i međugradskim autobusima.

Re: Ikarbus (2)

Postod naeskins89 » Ned Jun 24, 2018 10:12 pm

Image
naeskins89
Član
 
Postovi: 108
Pridružio se: Uto Avg 27, 2013 10:02 am

Re: Ikarbus (2)

Sponzor

 

Re: Ikarbus (2)

Postod becks89 » Ned Jun 24, 2018 10:33 pm

Ova centralna konzola je stvarno nesretno rešena, treba pronaći mesta za displej i komande grejanja negde iznad vozača, kao kod Ik218M npr.
Na prednjoj konzoli bi trebalo pronaći mesto za frižider, pregrade za dokumente i fascikle i nešto slično, neophodno za međumesni autobus.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Ikarbus (2)

Postod Marko INN-NS » Pon Jun 25, 2018 1:10 am

Instrument tabla je i onako 98% Identicna sa onom od Intercity-ija i sta bi jos pohvalio da sedista jako dobro izgledaju :lol: :lol: :lol: :lol:
Pa videlo se dosad gde su Arrivinom Ikarbusu lose a gde dobre strane i koliko vidim Arriva se ne zali zanci da je proizvod se pokazao dobrim i sad treba malo i marketing i politiku usmeriti i na ostale prevoznike da kupe buseve . Ali naravno da ima jos dosta stvari da se popravi ma da je ipak na kraju cena najvaznija.
Normalo da se moze na tim tenderima proci lakse kad nema uslova o starosti vozila i tu se onda naravno lakse prolazi i nema nikakvog dogovora :D :D :D :D
Marko INN-NS
Član
 
Postovi: 1994
Pridružio se: Pet Dec 09, 2016 6:30 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Pon Jun 25, 2018 2:35 am

Ovaj središnji dio je očajno riješen
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod branik » Pon Jun 25, 2018 12:30 pm

U pravu zi. Izgleda mi kao kofer koji je tu stavljen i moze da se po potrebk ponese. Ovaj dispplej deluje nakalemljeno na drugi otvor iz kog. vire kablovi i konektori. Podestilo me je cak na stanicu za punjenje auto klime.
No, dobro. To je najmanji problem i to se lako da izmeniti.
U Arivinoj temi sam pitao ali bez odgovora, stacje njihovim, kad ce viti popravljen. Duze sad stoji nego sto je radio. Iki mozda radi, a ja ne znam. Ranije je radio Zlatibor, a sada umesto njega ide neoplan.Image
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Pon Jun 25, 2018 2:02 pm

Ovo nisu stvari koje se daju rešavat u hodu nego je ovo sramota da je uopšte ovako projektirano. i ko je taj nadzorni ko dozvoli da ovako vozilo izađe. Pa pogledaj ove šarafe i rubove, kao da se deca igrala na tehničkom odgoju u 6. razredu. Imamo li na forumu slika Arrivinog istog ovakvog Mercedesa iznutra ?
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod naeskins89 » Pon Jun 25, 2018 3:34 pm

Image
naeskins89
Član
 
Postovi: 108
Pridružio se: Uto Avg 27, 2013 10:02 am

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Pon Jun 25, 2018 6:25 pm

Da, na Mercedesu je središnji dio elegantnije riješen, ali mi na njemu ovaj središnji dio table gdje je brzinomjer i ostale lampice izgleda traljavo. Ustvari, zna li netko koji dio table uopće dolazi sa samohodnom šasijom ?
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod Kesha » Pon Jun 25, 2018 6:47 pm

Interesantno pitanje. Kod MAN komandne table se jasno vidi jedna celina koja dolazi uz šasiju, dok to kod 312-ice i LE-a na MB šasiji nije slučaj. Čini mi se da uz MB šasiju dolaze samo instrumenti, dok svu okolnu plastiku komandne table izrađuje Ikarbus, pa otud sve i deluje dosta jednostavno da tako kažem. Na oko i ne izgleda toliko loše, al svakako bi trebalo biti bolje. MAN im po nekoj logici dosta olakšava posao kompletiranja radnog mesta vozača. Nažalost, to nisu umeli da iskoriste sudeći po fotografijama par postova iznad. Valjda će, ako proizvodnja zaživi, ponuditi neko malo elegantnije i funkcionalnije rešenje.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod branik » Pon Jun 25, 2018 7:20 pm

Ne bojte se, nece. Dok oni to rese, izaci ce novi model, tako da ce oba primerka ostati nedoradjena.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Pon Jun 25, 2018 8:48 pm

Ali ako za Mercedes dolaze samo goli instrumenti onda je ovaj dio desno od volana pa sve do prednjih vrata riješen vrlo elegantno i efikasno. I zašto se ne iskoristi isto to i kod MAN-a, i samo ukomponirat njegovu tablu
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Pon Jun 25, 2018 9:15 pm

BTW, nisam do sad primjetio, ali na na MErcedesu mora poprilično smetat ova dodatna površina uz levu nogu na kojoj je ručna kočnica. Mogla je komotno bit gore a da je širi prostor za nogu
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod Kassbohrer » Uto Jun 26, 2018 7:24 am

Ovaj kokpit na ''Mercedesu'' kao i liči na nešto, mada ako se bolje zagledate možete prepoznati da je u pitanju kopija kokpita iz Lions Coach-a odnosno Tourlinera (otuda i ovakav položaj ručne), a kao takva u međugradskom autobusu mora djelovati pusto i prazno. Što se tiče kokpita na ''MAN-u'', ako ćemo govoriti iskreno i pošteno ovo je sramno. Nemojmo se sad vaditi na to što je u pitanju domaći proizvod i pričati kako će se to rješavati u hodu itd, ovakav fušeraj je u današnje vrijeme nedopustiv i tačka. Proguglajte malo pa nađite recimo slike autobusa koje kinezi rade za tržište podsaharske Afrike, pa čak ni tu nećete naći ovako nešto.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Uto Jun 26, 2018 8:47 am

Sad bi tu trebalo malo marketinga po sajmovima i podrške od države pa bi se to rešavalo u hodu .....

Ja da sam država bi im rekao - brate mili šta ste ovo napravili, sramota nas je podržat vas. Ikarbus kao fabrika je očit primjer potpune nebrige, nezainteresiranosti i nereda. Nikog nije briga za ništa. Ne talasaj previše, možemo reć da smo nešto napravili, a ionako nikog nije briga kako to izgleda.
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod Kesha » Uto Jun 26, 2018 12:45 pm

Meni se pre čini da je kod njih nemoć u pitanju, a ne toliko nezainteresovanost. Ja zaista ne znam ni za jednu evropsku, a još manje kinesku fabriku autobusa, koja svako malo pravi po jedan prototip autobusa, a pod parolom novog modela od čije serijske proizvodnje obično nema ništa. Niti tu može biti neke zarade, niti napretka u samoj proizvodnji. Taman se sklepa jedan iole pristojan međugradski autobus na MB šasiji, i gle čuda, stiže narudžbina za još jedan. I umesto da se pravi drugi primerak, počinje se sa proizvodnjom nečeg, možda ne potpuno novog, al svakako drugačijeg. Sad mora biti na MAN šasiji, što pretpostavljam traži malo drugačije zahvate oko nadogradnje, i u ovom slučaju potpuno novo radno mesto vozača. Znači, opet traži nova rešenja za koje treba i novca i vremena, a realno nemaju ni jedno ni drugo. Isto je i sa M serijom. U prvo vreme je to bila nužda zbog E norme, a u međuvremenu su usledila usavršavanja N serije, i kad je ona taman dovedena na sasvim solidan nivo, počelo se sa malo masovnijom proizvodnjom M serije, koja je opet imala svojih manjkavosti u početku, delimično otklonjenih u proizvodnji poslednjih serija za GSP, privatne prevoznike i Suboticu. I tako u krug. Sve je to već više puta sažvakana priča, a u par postova iznad, Becks i Branik su se u više navrata dotakli suštine.

Iskreno, ne verujem da će proizvodnja 312-ica zaživeti. Evo, čak se mogu izbrojati sve proizvedene 218-ice za period duži od deset godina. Nema ih preko 110 ako se ne varam. Krenulo se sa LE-om, po meni dobrim projektom za koji realno postoji potreba na tržištu. Do sad ih je tek nešto preko 50 proizvedeno, i teško da će ih biti još. Početkom 2000-tih, Ikarbusa je bilo svuda po Srbiji, iako im autobusi nikako nisu bili bez mana. Na stotine ih je pravljeno godišnje. Bilo je i velikih i malih kupaca. Danas Ikarbus kupuju samo javna preduzeća preko svojih osnivača i šačica privatnih prevoznika, i pored činjenice da su autobusi koje danas proizvode itekako iznad onih od pre deset i više godina. Nemaju više problema sa korozijom ako ništa drugo, a i na tehnološkom planu ne zaostaju toliko u odnosu na konkurenciju kao nekad. No, kupaca ipak nema. Država nema nikakvih planova po tom pitanju. Uvoz jeftinih, a dobrih polovnjaka nikad lakši. Uz to, kapaciteti Ikarbusa su odavno desetkovani, pa teško da bi uspeli više od stotinak vozila godišnje da proizvedu. Kad pogledate šta su nekada proizvodili, a opet se to kako tako prodavalo. Mislim, nisu ni to u ono vreme bila loša vozila, al svakako sa većim nedostacima u odnosu na ova koja sada proizvode.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski, Prigradski, Medjugradski

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost