blokovi je napisao:Dzaba i dobra sasija, kada ce kvalitet zavrsne obrade uticati na radni vek autobusa... Dzaba i dobar motor i menjac, kada unutrasnjost trese i lupa nakon par destina kilometara... Ljudi, zadirete u politku previse sto se Ikarbusa tice, ali oni sem cuvene serije 102, 111, 161 i 166 nikad nece ponoviti, a to je prevazidjeno jos pre Hrista. Treba ulagati u tehnologiju, sto se Ikarbusa tice, ja se vozim na cuvenoj kotobanji raspaloj od 73ke svim Ikarbusovim serijama 218, pod je ispucao na nekoliko mesta, najgore je kod zgloba na ovoj seriji iz 2013. Mora to bolje, ali pitanje je toga da li ima volje i zivosti za time...? Losi putevi nisu izgovor za pravljenje kvalitetnog autobusa, sve je to apsolvirano, ali mora malo i taj Ikarbus da se trgne, ali realno gledano, ja sem kljuca u bravu ne vidim napredak...?
profa_chb je napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Шоми303 je napisao:Једина ствар која би побољшала рад клима уређаја је померање усисног дела ка задњем делу аутобуса.
Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
Povratak na Gradski, Prigradski, Medjugradski
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju