НЕОПЛАН, ГБр-100 малишан је принова у возном парку. Што се тиче његовог старијег и већег брата, ТУРЛИНЕР-а ГБр-321, из галерије са крова на пар места цури клима по путницима, па с тога АПЕЛ НАДЛЕЖНИМА да санирају ову ситницу
Пукла је шоферка и на градском МАН-у ГБр-16 иако се тера само по граду, стање асфалта на улицама је очајан, саниран је и од пре 2 дана је опет у саобраћају
Sliku šalje kolega Peki iz Pančeva naš predstavnik. Toliko o kolegijalnosti između nas samih, momak je pola Srbije prešao kod drugih kolega bez karte čak mu i mesto obezbedili ljudi i na kraju u naš bus uđe kontrola bukvalno pred kućom i ispiše mu cenu karte plus doplatnu kartu sve zajedno 1900 dinara i posle se pojedinci iz kontrole čude što ih svi vozači i ostali po firmi i šire mrze... Velika je sramota za firmu da nas kolege iz drugih firmi više poštuju od naše firme!
I platio mu? Ne znam šta mi smešnije, što mu ovaj hoće naplatiti ili ovaj što mu platio. Moji Vi, ćutite na to, sagnete glavu i ćutite, ja da sam vozio, kroz šiber bi ga proterao sa sve kartama i njega i njegovu kontrolu, al' ne, sagnite glavu, treba i vozačima da naplaćuju kartu koji voze, pa i oni im troše vozila.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu! Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!! Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Bojim se da nije smesno, vec tuzno. Ceo dan sam juce razmisljao o tome. Krajem devedesetih sam imao slican problem: sa svim prevoznicima sam se vozio na sluzbenu UE-BG, osim sa Raketom. Oni su imali to pravilo i zavisilo je od vozaca do vozaca, medjutim kontrolacnikad nikome nije napravila problem ako bi zatekla koga sa sluzbenom. To necu razumeti nikad.