Tačno bi trebalo pitatati GSP, na osnovu Zakona o pristupu informacijama od javnog značaja, gde je bio taj autobus tog dana, na osnovu kakvog naloga, ugovora il čega već, koliko je vremenski bio angažovan, koliko km prešao, itd. I naravno, koliko je naplaćena ta vožnja. Nisam u NS, pa eto ideje ako neko hoće da se bakće...
Ikarbus IK-201, #865 Položaj prikolice u odnosu na prednji deo dokazuje da Zemlja nije ravna ploča. Ikarbus IK-201 by Slobodan Kostic, on Flickr
Ikarbus IK-218N, #965 Za tačno 100 brojeva više, na istoj liniji (7b) se muči niskopodni Ikarbus. Četvorka ne saobraća uopšte a očigledno je da operativa JGSP ne može da dobaci do toga da pojača druge linije koje prolaze Limanom. Ikarbus IK-218N by Slobodan Kostic, on Flickr Ikarbus IK-218N by Slobodan Kostic, on Flickr
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.
"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa