od branik » Pon Nov 12, 2018 9:19 am
Meni je drag jer je prvi ozbiljan kamion sa kojim sam imao dodir. U vojsci vojsci sam položio C na dajcu, a onda u prekomandi shvatio razliku između njih: fap je natovarenog dajca mogao da nosi na sebi. Prenosi su dosta dobro bili proračunati i nadoknađivai manjak snage. Naravno, nedostajala mu je 6. Brzina, jer je max obrtajima u petoj dobacivao do osamdesetak. Valjala mu je 6. ali putevi u doba kad su napravili ovo čudo i nisu imali dugačke pravce gde bi bila korišćena. O potrošnji se nije mislilo, a i po tadašnjim standardima njegovih tridesetak litara i nije bilo strašno.
A danas na ulici, kad čujem onaj prepoznatljivi zvuk druk lagera na stisnutom kvačilu, obavezno se okrensm i i zagledam ga. Sve ih je manje, a oni su podigli fabriku. To je pravi fap:jednostavan, robustan, zahvalan za održavanje, pouzdan i prilagodljiv i odličan radnik koji se nije plašio ni kamenoloma, ni autoputa, ni pustinjske vreline, ni mraznog jutra.. . Nije čudo što mu je naslednik dobio nadimak glumac.