od Kesha » Ned Dec 02, 2018 11:16 pm
Ne baš preterano "čvrsta" karoserija u kombinaciji sa velikom kilometražom. Zadnji prepust prvi strada i bukvalno povlači celu karoseriju na dole od, ajde da kažemo, srednjih vrata. Nije nešto što ne može da se odradi, samo ako se to odradi na vreme. Ovaj je konkretno remontovan, ali već deformisan, što će reći da su malo zakasnili. No, bar bi korozija morala biti eliminisana.
201-ice su nešto bolje po pitanju torzione čvrstine karoserije, čemu verovatno, dosta kumuje drugačija postavka mehaničkih komponenti u odnosu na celu karoseriju, pa je ista izložena manjem stresu. Serije od 2002/3 na ovamo, dosta su bolje i kvalitetnije u odnosu na one s kraja devedesetih i samog početka ovog veka. I održavanje sigurno da igra bitnu ulogu. Pored pravovremenog saniranja korozije, održavanje celokupnog vešanja ispravnim i te kako je od značaja za trajnost karoserije. Deformisani pneumatici, neispravni amortizeri i spone, kao i duža vožnja sa nedovoljnim pritiskom u vazdušnoj instalaciji kad bus ume baš dobro da štosuje i lupa, sve su to faktori koji karoseriju mogu uništiti znatno ranije nego što bi ona inače potrajala uz adekvatno održavanje. Sve u svemu, lepo se narade pre nego što počnu da popuštaju.