od negas » Čet Maj 16, 2019 10:35 pm
Opet pišem, ne poznaješ dobro vozila iz lokala. 232 već celu godinu ima problema sa rikvercom, menjačem, kad god dođe ne mogu da mu ubodu rikverc pola sata a i kad ubodu i tada jedva krene... 233 je možda najbolji nibus iz lokala bio, možda 200 bolje stoji od njega, slabije ga viđam, video sam ga pre mesec ipo u Nišu...Ako je bus pouzdan i ne ide u servis, sem na redovan, taj auto je dobar. To je bio 233. Cele godine je radio Šabac preko KG, nijednom kašnjenje, kvar, nešto loše. Samo sipaj i vozi, video sam ga ne jednom nego 100 puta, prosto je bio dosadio na relaciji za Šabac.
212 je imao odličan motor. meca samo prede, zato je i demontirana sa busa. Vozač Miško iz Kuršumlije ili Blaca ne sećam se, bio sam 22 marta u Nišu, ulazio u bus i td...sve je bilo perfektno, nijednom nije stao na put i td...to ne znači ako za iste pare koje mogu da ulože u farbanje i utezanje mogu da uvezu nešto bolje, ali govorim ne vezano za to. 212 isto odličan bus. 216 malo slabiji od svih. 213 isto dosta dobar. 212 nije išao dve godine sigurno za Vršac...Na 213 čak urađen i ofarban sa obe strane, stavljena nova ćirilica. Nisu problem autobusi, oni su dobri, nego je takva politika firme da se ti autobus od deset i kusur godina menjaju za uvozne sličnih ili nešto mlađih godišta...
Isto dobar bus ti je 226, mečka isto odlična...od njih je 220 možda spolja najgori, ali ne znam motor i sve ostalo...227 je sav truo spolja pa još radi...dakle čim dođe do uvoza jedno 3-4 komada, odmah "propadaju" još četiri nibusa. 226 i 220 100% jer su stari mercedesi...a tu su i 227, 216 ima najlošiju karoseriju, nešto su krpili i td...
312 je najstariji sa 232 i nije čudo ako je lošiji...200 i 225 su mlađi ali pored svega negde do jeseni 2020 možda preteknu i to je to...