Evo da odgovorim na par gore postavljenih pitanja.. Prvo da razjasnimo vrata na ovoj Setri S315UL..
Dakle, gbr173-177 su godište 1997., kupljene su nove i to u 12.mj.97. Tih 5 komada ima MAN-ove motore, ručni mjenjač i plastično tapecirana sjedala te su odličan bus za neke polugradske, poluprigradske linije koje i voze. I naprijed i straga imaju dvokrilna vrata(isto kao i MAN-ovi Classici SL2x3).
Što se tiče linija nemaju nijednu međudržavnu liniju pa tako ni za Beograd. Drže linije samo iz Zagreba prema obali, i to Zadru, Šibeniku, Splitu i Dubrovniku. Na ljeto će otvoriti par sezonskih linija, jedna će ići iz Zagreba za Istru, a druga iz Istre obalom do Šibenika ili Splita..
Zbog toga će izgleda biti kupljeno par novih Mercedesa jer pokušavaju vidjeti i kvalitetu drugih proizvođača osim Setre za koju kažu da bi kod ovih najnovijih modela mogla biti i bolja. Lani su probali sa Neoplanom i sa njim su jako razočarani, Cityliner je non-stop na nekim popravcima u garaži, pa kod ovlaštenog servisera tako da svako malo ispadne iz prometa. Na Trendlinerima su otpali poklopci prtljažnika, pa je bilo problema s kočnicama i sl. tako da Neoplanom nikako nisu zadovoljni. Što se Setri tiče, one su dobre, ali svaka serija ima sve više mušica s elektronikom i senzorima s kojima onda ima dosta zajebancije..
Što se tiče prigradskih linija, oni osim što spajaju Samobor sa Zagrebom u suradni s Autoturistom, također spajaju i Jastrebarsko sa Zagrebom, a i Samobor i Jastrebarsko sa njihovom okolicom tj. okolnjim selima.
Slika je od manasg313 sa autobusi.org.