Marko INN-NS je napisao:Nije ih tako lako naci pogotovu ne Setre 431 DT EURO 6 koje su radile turizam i imaju manju kilometrazu na oglasima od deset mozda jedna ima ispod 500000 km.
Jedino kad ides direktno preko Setre pa kad neko menja staro za novo ko se bavio turizmom, pa naletis na dobar bus, ali to mnogo kosta slazem se a i retko ko hoce to da plati i na kraju retko gde ima da naplati tu njegovu opremu u Srbiji, zato sto vecina gleda cenu i briga ih sta ih vozi sto se vidi iz novinskih clanaka svake godine kad je letnja sezona.
Jeste ona dosta vozena ali i sad tek nece da se gasi u Lasti najbolje bi bilo da je nova ali eto i ovo je za nase uslove fenomenalno.
Naveo sam flix kao primer zato su je mnogo vozila ex flix zavrsilo u srbiji sa mnogo vecom kilometrazom nego ove FDD2 a nije se bas komentarisalo.
I ko god eks flix buseve bude koristio na duzim linijama, ne znam kako ce zato sto im sedista nisu mnogo jaka strana
Takvi autobusi se ne stavljaju na oglase, ako se ne varam živiš u EU, poznato ti je da ima dosta dilera koji su čak vezani sa fabrikama, neretko je slučaj da ozbiljniji prevoznici vozila prodaju dilerima, koji dosta kasnije ista prodaju. Takođe, firme koje se bave samo turizmom, ne menjaju autobuse na 2-3 godine, na 2-3 godine se menjaju flix busevi, jer su se za taj period već otplatile i ulaze u nepoželjan period za svakog vlasnika, kada počinje da se kvari. Dakle, posle 700.000-800.000km sasvim je realno da počnu da odlaze bitniji delovi, pogotovo u režimu bez gašenja. Retko je naći dobra vozila samo sa turizma, jer takva vozila brzo nađu kupca, a prepoznaćeš ih po 60-70.000 višoj ceni u odnosu na vozila istog i mlađeg godišta. Neko bi rekao, za takva vozila skupa je ta razlika, ali tu razliku brzo pojedu delovi u prvim mesecima održavanja. Priču o naplati u Srbiji, ne znam ima li svrhe pričati, kada u regionu imamo najnižu cenu kilometra u putničkom saobraćaju, a cena goriva je među najvišima. Mislim da smo u Evropi jedini primer gde je cena kilometra, manja od litra nafte.
Za naše uslove, pomenuo bih još jednom, ovo su sjajna pojačanja, pre svega omogućiće Lasti dosta posla sa ekskurzijama, kao i sjajna osveženja na dalekometražnim linijama.
Fipi 494 je napisao:Kada smo vec otisli od Laste u OT, ajde da vam pojasnim.
Da li neko vidi kilometrazu na ovom autobusu? Eno ga samo pegla, vidi se po slikama. Poenta je u odrzavanju, ista ova Lasta je bar 3 Ayatsa rashodovala sa skoro milion km. Niko za ovu Setru od putnika nema pojma koliko je presla, sredjen je enterijer, unutra zategnuto sve, cist autobus. Daje utisak da ima 5-6 godina.
Itekako se vidi, ko ume da vidi dalje od ofarbanog autobusa i presvučenih sedišta. Nijedan autobus ne može da sakrije stvarne kilometre, samo treba dovoljno se posvetiti, čak i na ovim minimalnim slikama može se zaključiti i bez napisanih kilometara koliko je prešlo sa nekom minimalnom razlikom. Imaju stvari kao što su lajsne, gume na stepenicama, stočići, profili na prozorima, spojevi galerija, instrument tabla, volan, kuhinja... Ipak, svaka čast za iskrenost jer retko ko ko prodaje napiše stvaran broj km. Ona je njima dosta zaradila, koliko god da uzmu dobro je.
Marko INN-NS je napisao:Ovo je otislo u skroz drugom smeru koliko vidim , radilo se o tih 379000 km a ne o 2500000 km .
Za nase uslove nije puno km ali slazem se sa becksom da je vozila za prve dve godine mnogo i sve zavisi kako se odrzavala.
Ali i dalje mogu reci da nije puno kilometara pogotovu ne za nase uslove posto mnogi nabave bus sa milion i vise kilometara pa se ne vodi ovolika polemika oko toga.
Nije ni cilj voziti bus preko 2,3 ili 4 Miliona posto imaju neki delovi koji jednostavno ne mogu da se zamene i slazem se sa Mare66.
Složili smo se u suštini oko svega, sjajne prinove.
Aleks_BGD je napisao:Ima APP Požega Setru S519HD dakle najduža u seriji 500.Auto star 3 godine došao nov, skoro stojimo na stanici u Trogiru, kaže kolega 1 250 000km na satu.Pa vi procenite sami kako i koliko se tera..
Moj Turismo kad je kupljen u Nemačkoj dosao sa 368 000km na satu 2006 god. Aliiii kupljen od čoveka koji ima 2 busa ovoga Turisma i Travega 15RHD, on ga kupio novog kao sajamski primerak. I ovaj nebi prodao da umesto njega nije kupio 515HD.
Neko je tu malo preterao, 1.250.000 za 3 godine je dnevno 1100km, što je malo nerealno. Vozi se puno, ali ovo je too much.