Aleks_BGD je napisao:Eno u oglasima S431DT 2015god 963 000km na satu.
I milion za 4 godine je 20000 mesečno, odnosno oko 700 dnevno, što je opet previše, ali realno.
Aleks_BGD je napisao:I onda meni Beraja kaže kako je nemoguće da ona 519 ima tu kilometražu. Pa Črnja tours iz Rovinja je kupio novog MANa i za 3 meseca pregazio 45 000km,dakle 15 000km mesecno sto je za god dana 180 000km,ako je u lizingu 5 god to je 900 000 km minimum i to radi turizam po Evropi. Znači da ga stavi na linije 2.5 miliona ko od šale.
U današnjem vremenu gde ljudi cirkulišu i putuju konstantno milion km za autobus je bukvalno ništa.
Razlika između Miliona za četiri godine i 1.250.000 za tri godine je prilično velika. Sve i da uzmemo da on tebe nije slagao, ti nisi ništa dodao, cifra od 1.250.000 za tri godine je 1150km dnevno, svakog dana, tokom tri godine, kad je sipano gorivo, kada je pran, kada je čišćen, kada je menjano ulje, servis, pravljena pauza,stajao na stanice, primao putnike? Razlika između 700 i 1150 dnevno je baš velika.
Milion kilometara za autobus je ništa ako si vozač, da si sa druge strane itekako bi video da milion i 500.000 značajno pravi razliku. Što kroz potrošnju derivata (nafta, ad blue, ulje, antifriz) što kroz potrošnju delova. Da je autobus sa milion isti kao nov, kupovali bi se sa milion km, dosta manje koštaju.
toma je napisao:@becks89: Svaka rec na mestu. Mi trziste prevoza nemamo. To je cinjenica. Vozila poput Setre 4 ili 5 voze prevoznici po EU sa kvalitetnim poslom I cenom prevoza naravno, dok se kod nas ona koriste za ekskurzije, sto je priznacete najgori posao za prevoznika. Drugo, nasa drzava izdaje dokumenta koja vaze samo kod nas, dakle u EU mi smo "nesposobni" prevoznici. Samim tim, svaka nabavka vozila je kod nas kao premija I svi na to gledaju kao na ne znam sta, a u stvari to je najnormalnija investicija.
Sramota je i pričati o "tržištu" ovo je više buvljak, u sistemu ko koga z**ebe. Svuda u svetu prevoznici se bore za bolje uslove prevoza, veću cenu (čitaj veći profit) , kod nas je sve obrnuto, jedni drugima obaraju cene, da bi se izdržali krediti, štedi se na onome na čemu ne bi smelo, gume, delovi, derivati, radnu snagu, malverzacije sa trakama, karticama da bi se nadomestio nedostatak vozača itd itd itd. Niko nikada nije radio za gorivo, a sa današnjim cenama prevoza i obaranjem zarad kao borbe sa konkurencijom, doće se do toga da će se voziti za gorivo. U zemlji u kojoj se deker vozi za 0.85e dok je cena goriva 1.3e, gde je za euro 6 vozilo, cena od 1.2e skupa, suludo je i pričati da imamo tržište prevoza, imamo buvljak, pa ko koga zavrne.
Ekskurzije koje se prave u organizaciji naših nazovi ih agencija su težak kriminal, veća je dnevnica pratioca (neretko bez ikakve licence i kvalifikacije za obavljanje tog posla) nego li vozača autobusa koji osim brige o svakom od putnika (dece) izigrava i čistačicu. EKskurzije koje ako sve prođu po planu donesu zaradu 400-500e je više nego tragično komentarisati, gde košta više jedan far za autobus nego što je profit, a hvala Bogu mora se svuda prići i proći autobusom, ne daj Bože da nastavnice prošetaju koji metar. Ono što sam video za godinu i po u tom turizmu je više nego kriminalno po profesiju saobraćaja i turizma.