Kome mogu od ljudi u direkciji da se obratim po pitanju uvodjenja novih djackih polazaka? Jer se previse ljudi zali na ogromne guzve u vreme skole, a deci je neprakticno jer neki stignu za 5 minuta od kuce do skole dok neki i po 3 autobusa menjaju i ne stizu na vreme ili se zivi "zguzvaju" po autobusu...
Autobusi su prolazna stvar... Prodje pa moras da cekas sledeci...
Nis ekspres trebalo bi da preuzme veci deo gradskih i prigradskih linija,Za paket linija koji podrazumeva linije Mokranjčeva - Branko Bjegović, Donji komren - Njegoševa, Trg kralja Aleksandra - Delijski vis, “kružnu liniju” i nekoliko prigradskih, javila se Lasta,Vulovic transport,Arriva i Ćurdić https://www.juznevesti.com/Ekonomija/Tr ... ka.sr.html
I jel to realno navodno dva paketa linija jedan (A jedini naravno ponudjač Nisekspres) 97 autobusa a drugi 32...Gde je tu ravnopravnost,zakon o monopolu itd..?
Stvarno je sramota ako ponovo vrate Curdic posle svega sto je radio neodrzavanje pojhedinih polazaka i slicno a vozila su im uzas odakle njemu nova vozila oni nisu imali pare one kante da popravljaju ce kupe nova vozila nema nista od toga samo me zanima koja li je vozila ponudio Curdic za tender opet ima da vozi one krtije koje lupaju i neispravni bez kocnica jer je uvek bila bitna cena a autobusi mogu da budu i neispravni nema veze samo neka je jeftino pa ljudi neka ginu sta ima veze
Stvarno i ja se pitam ko li ce da uzme drugi paket jer Nis Ekspres uzima prvi a ko uzima drugi jer zna ko uzima drugi paket da li neko i ma neku informaciju
S obzirom na poslovanje Curdica neposredno pre odlaska iz Nisa, trebalo bi mu zabraniti da uopste i ucestvuje na tenderu. A Arriva je druga prica otkako su doterali Mercedese.
Uz, Nis ekspres, koji je ponudio vozila starosti od 2001.-2007., posao u Nišu, na drugom paketu linija dobila je Lasta, sa prosečnom starosti vozila do 2 godine.