Proizveden je početkom marta, a svečano predstavljen krajem istog meseca 1998. godine na beogradskom
Sajmu automobila, gde je i fotografisan. Bio je to prvi
IK-203 sa
Mercedesovim OM447 hLA turbo motorom i
Fojtovim automatskim menjačem, a društvo su mu na štandu
Ikarbusa pravili i
IK-103 sa turbo
MAN D2866 LUH-22 motorom i takođe
Fojt automatikom (auto gar.broj 276 u pogonu Zemun), kao i
IK-201 sa identičnim
MAN-om ali sa manuelnim
ZF 6S-85 menjačem (zemunski gar.broj 427). Kod
IK-103 i
IK-201 tom prilikom je ugrađena nova instrument tabla sa ravnim pultom koja je u serijsku ugradnju ušla godinu dana kasnije, dok je
IK-203 imao staru varijantu tipičnu za dotadašnje primerke. Uz njih te godine na sajmu su izloženi i međugradski
IK-301, prvi sa novom generacijom
MAN-ovog D2866 LUH-22 motora, i prototip
IK-404 izrađen na
Mercedesovoj šasiji i mehanici. Svi primerci bili su ofarbani u unikatne kolor šeme sa metalik bojama, tako da su njihov vizuelni nastup i pojava na sajmu izazvali pravo oduševljenje.