Logo

Ikarbus (2)

Diskusije posvećene gradskim, prigradskim i međugradskim autobusima.

Re: Ikarbus (2)

Postod roadcrasher » Uto Maj 05, 2020 3:09 am

sta im znaci ovo IR?
roadcrasher
Član
 
Postovi: 974
Pridružio se: Sre Jan 22, 2014 7:05 am

Re: Ikarbus (2)

Sponzor

 

Re: Ikarbus (2)

Postod Sloba » Uto Maj 05, 2020 7:30 am

Bio je u planu ulazak na tržište Irana kada su im podignute sankcije, pa su ova tri tipa autobusa ponudili/planirali da ponude ondašnjem tržištu. :)
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10768
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Ikarbus (2)

Postod Dejan Ikarbus » Sre Maj 06, 2020 6:56 pm

Ir Iranska specifikacija 8) steta sto nije zazivelo...
Dejan Ikarbus
Rukovalac građevinskom mehanizacijom
 
Postovi: 450
Pridružio se: Ned Feb 15, 2015 5:28 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod roadcrasher » Sre Maj 06, 2020 11:15 pm

Sto po cemu su oni bili razliciti od regularnih?
roadcrasher
Član
 
Postovi: 974
Pridružio se: Sre Jan 22, 2014 7:05 am

Re: Ikarbus (2)

Postod kleizikmamert » Čet Maj 07, 2020 2:10 am

Tražim okvirni dijagram Ikarus Zemun IK160 može li neko imati?
kleizikmamert
Član
 
Postovi: 3
Pridružio se: Pon Mar 23, 2020 10:19 pm
Lokacija: Polska

Re: Ikarbus (2)

Postod Miki 162 » Ned Maj 24, 2020 5:47 pm

Da probam da pogodim, a da pritom malo skrenem sa teme, pre nekih 30-ak godina je fabrika traktora IMT ponudila na svom modelu IMT 558 verziju IMT 559, razlika je bila u mnogo vecem hladnjaku jer je bio neophodan iz razloga sto su po nezvanicnim informacijama pravljeni za trziste Afrike!!!
E sad generalno ova IR specifikacija takodje nesto vise vuce da je razlika u velikom hladnjaku, imao sam prilike videti da je bio planiran na levoj strani jednog autobusa, mislim da je 103-ka bila u pitanju, sto je znacilo da je motor kod drugih vrata, slicna specifikacija GSP-ovim 201 2006...
E sad mozda je to sto pricam obicno lupetanje, ali je tu verovatno bilo nekih mnogo drugacijih specifikacija za koje nikad nismo imali prilike da saznamo, a fabrika ih je imala u svojoj ponudi? :? :?

Evo i te ponude:https://www.danas.rs/ekonomija/ikarbus-izvozi-350-autobusa-u-dubai/?fbclid=IwAR3It1VeuuvBMKkCGFiXafYmD84yre3LbUyoCS6o5QE8oAYSKQcCv0Wr7lI

E sad izgleda da je taj sa hladnjakom na levoj strani bio za Rusko trziste, iskreno blage veze nemam :mrgreen:
Image
Miki 162
Član
 
Postovi: 337
Pridružio se: Pon Avg 08, 2016 10:00 am
Lokacija: Glogonj

Re: Ikarbus (2)

Postod Dejan Ikarbus » Ned Maj 24, 2020 7:57 pm

Ovo za Iransku specifikacuju sam napisao samo pod predpostavkom da IR to i oznacava,mada neznam sta bi drugo moglo da bude.Ovo natovareno na kamion,sto se vidi na fotografiji iz Velikih tockova mi lici na dve prikolice IK-206.Ova kutija koja deli otvor za zadnje staklo stvarno ukazuje na to da je hladnjak sa leve strane,a i kolor sema odgovara onoj iz prospekta.Vrlo je moguce da su ove karoserije zavrsile u Dubaiju,bilo je ovde fotografija Ikarbusa IK 206 iz rusije i oni izgledaju isto kao i oni koi se kod nas voze.Sto se tice Velikih tockova oni tekst ilustruju slikama koje im prve padnu pod ruku,vidi se tu i proizvodnja N serije za GSP Beograd i Prestov IK-103 nema veze sa Rusijom ali ima sa Ikarbusom za njih je to adekvatna ilustracija.
Dejan Ikarbus
Rukovalac građevinskom mehanizacijom
 
Postovi: 450
Pridružio se: Ned Feb 15, 2015 5:28 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod Miki 162 » Ned Maj 24, 2020 8:04 pm

Izgleda da si u pravu, ali opet hladnjak se na svim 206-cama nalazi sa leve strane, na ovoj prikolici je sa leve....
Tek sad i vidim da su to zapravo dve prikolice.
Miki 162
Član
 
Postovi: 337
Pridružio se: Pon Avg 08, 2016 10:00 am
Lokacija: Glogonj

Re: Ikarbus (2)

Postod Dejan Ikarbus » Ned Maj 24, 2020 10:04 pm

Jao ne to levo drugo levo :mrgreen: to je moja profesionalna deformacija... :D
Kod ove dve prikolice je ugradnja hladnjaka predvidjena sa DESNE strane,kutija je bliza desnoj strani znaci levo dolazi prozor a desno(znaci ona strana na kojoj su vrata :mrgreen: )je manja i verovatno ce se tu naci resetka.Ima smisla prica da su to uradili u cilju povecanja ucinka rashladnog sistema motora,verovatno da tu dolazi veci hladnjak a i izduvni lonac u tom slucaju ostaje ,,preko puta" tako da ne povecava temperaturu u prostoru oko hladnjaka...
Dejan Ikarbus
Rukovalac građevinskom mehanizacijom
 
Postovi: 450
Pridružio se: Ned Feb 15, 2015 5:28 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod Stefan9234 » Ned Maj 24, 2020 10:07 pm

Image
Korisnikov avatar
Stefan9234
Član
 
Postovi: 19867
Pridružio se: Sub Mar 11, 2017 10:03 pm
Lokacija: Београд

Re: Ikarbus (2)

Postod Dejan Ikarbus » Sub Maj 30, 2020 9:07 pm

Hajde jos malo da budem dosadan.Da li Ikarbus IK-103 iz 2002/03 na prednjoj osovini ima 2 ili 4 amortizera?
Dejan Ikarbus
Rukovalac građevinskom mehanizacijom
 
Postovi: 450
Pridružio se: Ned Feb 15, 2015 5:28 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod Miki 162 » Ned Maj 31, 2020 6:25 am

Oni nemaju amortizere, nego lisnate opruge, napred imaju 2, nazad 4, barem ja mislim da na svakom tocku po jedna ode. :)
Miki 162
Član
 
Postovi: 337
Pridružio se: Pon Avg 08, 2016 10:00 am
Lokacija: Glogonj

Re: Ikarbus (2)

Postod mishko-genija » Ned Maj 31, 2020 9:08 am

Amortizeri su obavezni ili bi vozilo skakalo kao zec. Autobusi u Evropi decenijama unazad imaju pneumatske jastuke umesto opruga. Izbrojaću u ponedeljak.
mishko-genija
Član
 
Postovi: 316
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:23 am
Lokacija: Beograd

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Ned Maj 31, 2020 10:47 am

Miki 162 je napisao:Oni nemaju amortizere, nego lisnate opruge, napred imaju 2, nazad 4, barem ja mislim da na svakom tocku po jedna ode. :)


Isuse bože gdje ti živiš čoveče ?? Pa nije pitao za IK-4, kakvi te gibnjevi spopali
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod mishko-genija » Ned Maj 31, 2020 12:29 pm

Pošto Google izbacuje zbunjujuće slike, da razjasnim: amortizer je, na malom autu i motociklu, onaj dugački cilindar unutar spiralne opruge i ima zadatak da zaustavi oscilacije.
mishko-genija
Član
 
Postovi: 316
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:23 am
Lokacija: Beograd

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski, Prigradski, Medjugradski

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju