Iz ovog dela garaže uvek tužne slike, pogotovo u ovo doba kada stari Volvo autobusi idu u rashod a na njihovo mesto dolaze Turci.
#653 još uvek nije isečen, ali je potpuno ogoljen. Na prednjoj strani vidimo i ogroman hladnjak, koji je već od sledeće generacije prebačen na levu stranu.
Društvo mu prave #656, još uvek čitav, kao i #658 i #800 koji su takođe ogoljeni.
Volvo B10MA / Neobus by
Slobodan Kostic, on Flickr
Drugi Neobus iz 1990. godine koji čeka na rashod je #654. Koliko vidim, osim tablica mu još uvek ništa ne fali.
Volvo B10MA / Neobus by
Slobodan Kostic, on Flickr
U nizu autobusa koji su još uvek čitavi je i #657, koji još uvek ima i tablice. Ovaj autobus je svoje poslednje dane proveo na specijalnim linijama za prevoz zdravstvenih radnika tokom pandemije koronavirusa. I ne samo to, ovaj autobus je, kao i njegovi savremenici, prevozio putnike tokom ratnog stanja i sankcija tokom devedesetih godina, kao i za vreme bombardovanja 1999. godine.
Hvala svima koji su ovaj autobus dizajnirali, napravili, vozili i održavali tokom nezavidnog tridesetogodišnjeg radnog iskustva.Volvo B10MA / Neobus by
Slobodan Kostic, on Flickr
Konačno, tu je i jedan od novije generacije koji je spreman za rashod, a to je #709. Rekarosiran 2008. u matičnoj fabrici, nije se naradio kao mnogi drugi Volvo autobusi, ali je svakako ispunio i više od očekivanog radnog veka.
Volvo B10M / Neobus by
Slobodan Kostic, on Flickr
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.
"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa