Iosis je napisao:Zanima me kakakv je motor u njemu, zapremina, proizvodjac, snaga, obrtni moment, potrosnja CNG-a, onda kakav je mjenjac, proizvodjac, br. brzina?
Na cijoj je sasiji izradjen i jel se u Kragujevcu sastavlja kompletan bus ili je nesto kao Neobus, Volvo motor i sasija, a ostalo je Neobus?
Prvi autobus BIK-203CNG-S sa motorom na komprimovani prirodni gas je nastao rekonstrukcijom postojeceg modela MAZ-203076 sa motorom na dizel gorivo. Sasija je iz Belorusije ostatak izrade u Kragujevcu...
Ugradnjom originalnog sestocilindricnog CNG motora firme CUMMINS postignuta je znatno niza emisija otrovnih gasova i stetnih produkata sagorevanja i zadovoljeni su vazeci ekoloski propisi EURO 4/5. Pogonski agregat u kombinaciji sa menjacem firme ALLISON i ZF pogonskom osovinom,dalje rezultira boljom dinamicnoscu vozila,cime je znatno poboljsana udobnost voznje i komfor putnika.
Autobus BIK-203CNG-S radi sa prirodnim gasom koji se komprimuje na pritisak od 200 bar-a i zahteva ugradnju dodatnog sistema i rezervoara za gas. Za radijus kretanja novog ekoloskog vozila od preko 500 km sa jednim punjenjem rezervoara,sto je vise od prosecne dnevne kilometraze u gradskom saobracaju,koja iznosi 280-300 km,na ojacani krov autobusa su ugradjeni kompozitni cilindri firme DYNETEK cija je zapremina 1176 litara za 230m3 CNG.
Evo jos dodatnih podataka preko brosure koju sam slikao pre nekog vremena na prezentaciji