MARKO 89 je napisao:Svaka vam cast za slike,bas ste brzi...
Nije sto je nas,nego je stvarno prelep
Pazi,i displej su mu odradili sa novosadskim linijama,cool
Jedva cekam da ga vrate na moju 15-icu...
I za promenu natpis linije je cirilicom....
MARKO 89 je napisao:Svaka vam cast za slike,bas ste brzi...
Nije sto je nas,nego je stvarno prelep
Pazi,i displej su mu odradili sa novosadskim linijama,cool
Jedva cekam da ga vrate na moju 15-icu...
civijas je napisao:MARKO 89 je napisao:Svaka vam cast za slike,bas ste brzi...
Nije sto je nas,nego je stvarno prelep
Pazi,i displej su mu odradili sa novosadskim linijama,cool
Jedva cekam da ga vrate na moju 15-icu...
I za promenu natpis linije je cirilicom....
Verotronix je napisao:Ljudi sto se pisama tice i cirilica i latinica su zvanicna pisma srpskog jezika i ja ne vidim tu neki razlog za polemiku.
Naravno da je latinica prakticnija i naravno da ne znaju svi posetioci ovog foruma cirilicu i zato je bolje pisati onako kako te svi razumeju
Mislim dajte molim vas ,pa koji ce se stranac uopste snaci sa cirilicnim natpisima ulica a tek displejima na gradskim autobusima ukoliko bar uz onu ulicnu tablu nema i latinicno pismo.
amm8990 je napisao:
Inače kao što sam pisao vozilu se ne mogu otvoriti vrata dok je u pokretu, tek kad se zaustavi. Ne znam da li je na novom isto, ali na ovim ćudrićevim u Beogradu sam siguran. Inače, kad zatvori vrata i krene i posle nekog vremena kod svih vrata se čuje karkterističan zvuk. Inače, ovi ćurdićevi imaju i taster za zvučni alarm ali to niko ne koristi pre nego što zatvara vrata
MARKO 89 je napisao:I kod njega je tako,dok je u pokretu,vrata se ne mogu otvoriti.
Pre dve nedelje sam se vozio CNG-om(MAZ 203) i stalno se gasio.Ja sam se pitao stra je razlog gasenja,najcecse na stanicama,a ono su otvorena zadnja vrata bila u pitanju.Vozac se cudio,jer nije znao da je bas tako osetljiv.
Ali to je mnogo dobro i pametno !
Iosis je napisao:Ja bio, vidio probo...
Autobus generalno mi se svidio mada ima i onoga sto bi moglo da bude bolje.
Prvo sto cu da navedem da su sjedista dobra, udobna i dobro oblikovana. Drugo sto mi se svidja je siber, mozda malo ruzno za oko. Rucke kojima se otvara siber su spustene pa tako mogu i nizi ljudi da dohvate i otvore ili zatvore siber.
Eneterijer je najvise slican Citti LF i ima sasvim dovoljno prostora.
Kada sam usao u autobus otisao sam i sjeo na sjedista ispred motora ali nisam ocekivao da ce toliko da grije, cini mi se da je izolacija prilicno slaba jer sam przio na tom sjedistu, mogla bi biti bolja. Pogotovo lijeva ruka koja je bila do prozora se przila, kao da ima supljina kroz koju dolazi toplota.
Vise volim zvuk dizela ali i zvuk ovog motora je interesantan, pogotovo kada se pusti gas u toku voznje, cuje se nesto slicno kao kad otvaras gazirani sok. Predpostavljam da je to od turbine i bas mi se svidio taj zvuk. Motor je tih i nema vibracija kao dizel. Neznam da li je to vozaca ili je motor takav pa nema ono da osjetis silu u ledja kad ubrzava kao kad se vozis sa autobusom sa dizel motorom.
Preko rupa i neravnina prelazi dobro, skoro se i ne osjete tako da nema onog jakog drmanja i treskanja.
Vozacevo okruzenje necu da komentarisem jer nisam vozac i nisam strucan za to. Ostavljam vozacima profesionalcima da kazu svoje utiske.
Autobus mi se svidio i iznutra i spolja.
Marko nisam sada slikao ali uhvatit cu ga za vikend nadam se.
cone je napisao:Volvos mi je javio da je vozilo krenulo nazad za Kragujevac, tako da nemojte se truditi da ga više vijate.
Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju