Sre Jan 07, 2009 10:50 am
Sre Jan 07, 2009 12:13 pm
Čet Jan 08, 2009 3:16 pm
Čet Jan 08, 2009 7:39 pm
Čet Jan 08, 2009 8:27 pm
Odrzavanje?Konkretno za Graf Steyr je za dve godine koliko su bili u upotrebi stiglo desetak jastuka i nekoliko dobosa sa oblogama i to je sve o kakvom odrzavanju ti pricas prijatelju. I dan danas mi je zao Grafova budzili smo dok smo moglimarkotar je napisao:Dobro, sistemi u Beogradu i Zagrebu se znatno razlikuju. Tamo je glavni teret na tramvajima, autobusi trpe znatno manje opterećenja. Naravno, održavanje je svakako neuporedivo bolje, pa kod nas i novi autobusi brzo propadnu.
Čet Jan 08, 2009 8:36 pm
Pet Jan 09, 2009 3:05 am
trosmenac je napisao:Odrzavanje?Konkretno za Graf Steyr je za dve godine koliko su bili u upotrebi stiglo desetak jastuka i nekoliko dobosa sa oblogama i to je sve o kakvom odrzavanju ti pricas prijatelju. I dan danas mi je zao Grafova budzili smo dok smo moglimarkotar je napisao:Dobro, sistemi u Beogradu i Zagrebu se znatno razlikuju. Tamo je glavni teret na tramvajima, autobusi trpe znatno manje opterećenja. Naravno, održavanje je svakako neuporedivo bolje, pa kod nas i novi autobusi brzo propadnu.
Pet Jan 09, 2009 8:14 pm
Pet Jan 09, 2009 8:51 pm
Pon Jan 26, 2009 11:41 pm
crobus je napisao:Uglavnom ZET je imao puno Tamova(85.-92.), Ikarusa(83.-87.) koji su otišli u rashod puno, puno prije no ovi koji danas još voze po godinama i stariji njemački autobusi jer su ovi njemački autobusi koji su kupovani sredinom i krajem 90-ih bili kao novi(neki i 16 godina stari) te su danas u stanju u kakvom su bili jugoslavenski proizvodi prije 10 godina..
Uto Jan 27, 2009 12:09 am
Uto Jan 27, 2009 12:19 am
Ned Feb 08, 2009 12:21 am
Pon Feb 09, 2009 11:00 am