Ove Temse RD po svom stilu, opremi i td...najviše me podsećaju na TAM 260A119. Tako je i on plenio na drumu (mada većim sjajem u to doba) koji je bio prava pojava, spolja, još veća iznutra!
Добро ако је таква и таква ствар онда да окачимо нешто од бортравела, нешто са терена, сликано у покрету 21.10.2017.године између Зајечара (тачније код "горење" фабрике) и Неготина, линија Бор Зајечар Неготин КЛАДОВО
Konacno je zavrsen jedan od 3 Ik, uskoro ce jos jedan biti gotov! Autobus je kao sto znate ex. Net bus, a prethodno je bio u Veritimu iz Bga. Bio je u veoma losem stanju ali je velikim radom i trudom mehanicara autobus perfektno uradjen. Bukvalno sve je remontovano i sredjeno, kako mehanicki tako i limarijski. Autobus je kao nov, ceka se tapaciranje sedista. Spreman je za obavljanje svog posla! Izvinjavam se sto su fotografije loseg kvaliteta, bice boljih.
Gde će ovi ikbusevi viti raspoređeni? Možda će menjati nekog FAP-a u Majdanpeku i Milanovcu, mada su i FAP-ovi u perfektnom stanju. Kod ovogo Ikara, jer menjali ceo lim spolja, kao da jesu, i barem na fotkama izgleda da ga dobro zatežu?
Jedva nadjoh sliku ovog FAPa. Sada je u Bortravelu zajedno sa jos jednim identicnim FAPom, samo sto su ofarbani u belo, uzeti od Auto kodeksa u paketu sa Inturima. 2007. Godiste, jedan 90.000km na satu a drugi 35-40.000 kako sam cuo. Izvor: facebook
Ljudi ja stvarno ne znam koji su to autobusi. Oni što su ex.Autokodeks stoje u firmi Tamnava Trans, CNG su i imaju belo - zelenu kolor šemu. Takođe imaju noviju masku. Nisu to ti autobusi sigurno. I bas me interesuje gde autobus za 10 godina predje takvu kilometrazu, pogledajte samo godisnje koliko predje automobil neciji.
Gledao sam ja ove buseve na polovniautomobili, prodavali su se u Krusevcu koliko se secam. Kazu da su ex NIS-naftagas, kilometraza na satu onda ne treba da cudi. Inace, jedan od njih vozi Zlot-Bor a drugi FAP jos nije poceo da vozi.