Logo

Ikarbus (2)

Diskusije posvećene gradskim, prigradskim i međugradskim autobusima.

Re: Ikarbus (2)

Postod Sloba » Sub Avg 19, 2017 2:38 pm

Hvala, pozdrav i tebi! Ne znam čiji su ti Ikarbusi, ali je dvorište puno starih autobusa. Ima dosta IK-201/202/203 ex GSP Beograd rastavljenih i naslaganih jedni na druge. :)

Elem, bili smo u Ikarbusu pre neki dan i snimili novi IK-312MB! :D

Video reportaža je pred vama! Kliknite na sliku da je pročitate i pogledate!
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Ikarbus (2)

Sponzor

 

Re: Ikarbus (2)

Postod Pavle » Sub Avg 19, 2017 2:41 pm

To bre super!! :lol:
Pavle
Član
 
Postovi: 599
Pridružio se: Ned Jun 04, 2017 2:34 pm
Lokacija: Beograd

Re: Ikarbus (2)

Postod MILE » Sub Avg 19, 2017 2:46 pm

Ovo vešanje boksa je totalni promašaj....
MILE
Član
 
Postovi: 12938
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 10:57 pm
Lokacija: Šabac

Re: Ikarbus (2)

Postod Mare66 » Sub Avg 19, 2017 3:25 pm

Potrajalo je al je vredelo sačekati , pristojno deluje i bilo bi lepo da naprave više komada , reportaža za 10 !
Mare66
Član
 
Postovi: 638
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 7:02 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod Kesha » Sub Avg 19, 2017 6:25 pm

Konačno. Stvarno se, kako to naš narod voli da kaže, oteglo kao gladna godina. Ipak, najvažnije je da autobus ima što manje grešaka, pa je i bolje duže sačekati nego imati probleme tokom eksploatacije. Nisam baš oduševljen dizajnom, al ajde, mogu reći da mi je simpatičan. Enterijer je ipak važniji, a zaista deluje solidno za klasu kojoj pripada. Komandna tabla ne izgleda loše, ali mi je malo neugledan segment sa tasterima desno od upravljača. Sad ih čeka sklapanje novog međugradskog busa na MAN šasiji sa Su trans, što je opet svojevrstan prototip. Naravno, reportaža je za svaku pohvalu :D
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod zvonkoman » Sub Avg 19, 2017 6:58 pm

Super reportaza i predstavanje,bas deluje konkretno i sto kazu pije vodu za trsiste koji ga ceka,koliko god gledam sliku ovo je mogao biti naslednik u neku ruku cuvenog Sanosa s415 :)
zvonkoman
Član
 
Postovi: 276
Pridružio se: Ned Jun 05, 2016 11:16 am
Lokacija: Čacak

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Sub Avg 19, 2017 7:20 pm

Kesha je napisao:Konačno. Stvarno se, kako to naš narod voli da kaže, oteglo kao gladna godina. Ipak, najvažnije je da autobus ima što manje grešaka, pa je i bolje duže sačekati nego imati probleme tokom eksploatacije. Nisam baš oduševljen dizajnom, al ajde, mogu reći da mi je simpatičan. Enterijer je ipak važniji, a zaista deluje solidno za klasu kojoj pripada. Komandna tabla ne izgleda loše, ali mi je malo neugledan segment sa tasterima desno od upravljača. Sad ih čeka sklapanje novog međugradskog busa na MAN šasiji sa Su trans, što je opet svojevrstan prototip. Naravno, reportaža je za svaku pohvalu :D


Znaš li možda na kojoj šasiji će se radit ?
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod Kesha » Sub Avg 19, 2017 7:48 pm

Ne znam, ali mogu da pretpostavim da je u pitanju osnova nekadašnjeg Lion's regio-a (mislim da se više ne proizvodi), ili možda skoro predstavljenog međugradskog lava (zaboravih mu naziv). Sloba bi to mogao da zna :)
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod Sloba » Sub Avg 19, 2017 7:56 pm

Hvala svima! :)

@FiuMAN
MAN RR8 šasija će biti, motor D0836 zapremine 6.7 litara sa 290 konjskih snaga. ;)
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Ikarbus (2)

Postod Aleksandar.vacic » Sub Avg 19, 2017 8:39 pm

Konacno! Definitivno oplata ispod prozora treba jednodelna da bude. Imam utisak da bi mu bela boja dosta bolje legla od ove, kao i retrovizori od Intoura, mnogo su jednostavniji a lepse stoje od ovih po mom misljenju. Jos jedna zamerka jesu ovi ogromni srafovi na instrument tabli, mogli su to malo bolje da odrade, bas bode oci.

Nadam se da ce ovaj Ikar zameniti legendarne Sanose pa da ih bude sto vise na ulicama. :)

Reportaza kao i uvek perfektna, posao je odradjen na najvisem mogucem nivou! Svaka cast!
Aleksandar.vacic
Član
 
Postovi: 600
Pridružio se: Ned Mar 09, 2014 12:11 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Ned Avg 20, 2017 6:28 pm

Sloba je napisao:Hvala svima! :)

@FiuMAN
MAN RR8 šasija će biti, motor D0836 zapremine 6.7 litara sa 290 konjskih snaga. ;)


To je ona slična koncepcija ko Lion's Intercity. Po meni je to MAN-ov totalni promašaj. Izbacili su iz proizvodnje Regio koji izgleda elegantnije i mlađe od Intercitya iako je 12 godina stariji, a da ne kažem da se ovaj novi nudi samo sa malim D08 motorom od 290 KS (Regio je bio sa 310, 360 i 410). Pretpostavljam da će ga prrijvoznici uglavnom izbjegavati ukoliko MAN ne proširi ponudu sa više motora i dužina autobusa
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod Sloba » Ned Avg 20, 2017 7:33 pm

Na RR8 šasiju, koliko ja vidim, može da ide i D2066, veći motor od 10.5 litara, ali cena čini svoje. Takođe, od prošle godine je dostupan i D2676 motor od 12 litara.

Što se tiče Regio modela, slabe su bile porudžbine u proteklih nekoliko godina a sa novim ECE R66 pravilnikom (o prevrtanju), zahtevaju se određene promene u kosturu vozila koje bi bile neisplative za MAN, s obzirom na negativni bilans VW grupe. Informacija iz prve ruke. :)

A propo Lion's Intercity, ni meni se ne dopada preterano, ali za međugrad i ne treba više od kutije. Dostupan je samo u dve dužine, ali kao što kažeš, sa jednim motorom. :?

Da se vratimo na IK-312M za Suboticu, nisam ljubitelj D08 motora i to sam izrazio više puta ovde. Ali opet, pogledajmo početnu cenu vozila i videćemo da bi je motori D20/D26 znatno podigli. :D
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Ikarbus (2)

Postod FiuMAN » Ned Avg 20, 2017 8:45 pm

Koliko će ovako više trošiti goriva, sporije ić i bit kraćeg veka ? I naši su kupili prve Crosswaye (otprilike ovakva klasa autobusa) sa 330KS i malim motorom od 7 hiljada kubika, da bi onda za godinu dana uzeli još dva, ali sa velikim motorom od 12 hiljada kubika i 400 KS. Karoserija je ista, praktično ista ko ovaj novi Ikarbus 312. Potrošnja kud i kamo manja od prve serije, a ide duplo bolje i uopće se ne muči.
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Ikarbus (2)

Postod Kesha » Ned Avg 20, 2017 9:50 pm

Za Suboticu i njenu okolinu, ništa više od malolitražnog D08 motora i nije potrebno za takav tip autobusa. Pretpostavljam da neće napuštati Vojvodinu, tako da neće morati da se bori sa iole ozbiljnijim usponima. Ne znam kojim menjačem će biti opremljen, ali sigurno da će imati manju potrošnju goriva, negoli da je opremljen D20 ili tek nepotrebnim D26 motorom od 12.4L, koji ne silazi ispod 400ks. A verovatno da su niži i troškovi održavanja. MAN-ov D08 se nije loše pokazao koliko znam i mislim da se IVECO-ov Tector ne može porediti sa njim, jer ipak MAN taj agregat proizvodi još od kraja 80-tih, pa sigurno da bi ga do sad zamenili da nije valjao. U nekoliko različitih tipova autobusa, D08 je i nas u GSP-u lepo služio, a čak su i NL202-jke lepo išle sa jedva nešto preko 210ks, tako da ne verujem da će novi 312M imati problema sa manjkom snage :)

Čitao sam reportažu o novom MAN intercity-u, pa moram priznati da je i meni bilo čudno, što je pomenuti ponuđen samo u varijanti sa D08 motorom, uz koji se doduše nude i VOITH-ov červorobrzinac i Zf-ov Eco life sa šest stepeni prenosa, a tu je i ručni šestostepeni menjač, ako se ne varam :)
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Ikarbus (2)

Postod Sloba » Ned Avg 20, 2017 10:35 pm

Očekivao bih da će subotički ići sa šestostepenim ručnim menjačem, ali videćemo. Ipak, najveću razliku će napraviti raspored vozila, odnosno da li će ići autoputem skroz do Beograda ili će voziti po okolnim mestima. :?
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski, Prigradski, Medjugradski

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju