FiuMAN je napisao:becks89 je napisao:Pušer po klizavom će biti ok sa dobrim pneumaticima, posebno su značajni pneunatici na neutralnoj osovini. Problem može nastati naglim gasiranjem pri motanju, ako su malo lošije gume, inače po meni pušeri dosta bolji za vozača, u milimetar možeš precizno sa prikolicom prolaziti, kod ovih drugih treba veća praksa, osećaj, a i koncentracija što na zabacivanje, što na motanje.
Nego, šta jutros na 45 traži Arrivin Ik103, šaltač?!
Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
Vidi se da nisi vozio pullera i pushera pa da usporediš. Kako možeš pushera proterat na milimetar kroz tijesno skretanje kad treća (pogonska) sječe zavoj a ti više u ogledalu nevidiš ništa jer je bus savijen u zglobu ? Sa pullerom možeš radit šta god oćeš ako ima prateću i ona će uvijek ić po istom tragu kao i srednja pogonska.
Jok, sanjao sam pa ti pričam iz sna. Jeste, lepo je kad je taj puller nov, a kad se prikolica rasklimata, fino ide ta vožnja, a pogotovo pri motanju gde ne možeš znati koliko će zabaciti dok ne vidiš ima li posledica skretanja po drugim vozilima ili po nekim statičnim objektima u blizini busa.
A to što ti u ogledalo treba da gledaš da znaš gde će ti prikolica proći, to je već do tebe.