Logo

Vesti

Diskusije

Re: Vesti

Postod Mare66 » Sub Avg 17, 2019 8:52 pm

Po toj matematici taj čovek je svaki dan radio nešto manje od 6 sati svih 31 dan , što nije uopšte loše .i pomalo čudi što ljudi odlaze iz GSP a s obzirom na dobru platu i radno vreme .
Mare66
Član
 
Postovi: 487
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 7:02 pm

Re: Vesti

Sponzor

 

Re: Vesti

Postod mishko-genija » Ned Avg 18, 2019 10:07 am

Po mojim informacijama, ko radi u podne bez prekovremenog, ima platu koja počinje sa 4
mishko-genija
Član
 
Postovi: 285
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:23 am
Lokacija: Beograd

Re: Vesti

Postod Kesha » Ned Avg 18, 2019 2:04 pm

Ne može nikako ni jedan vozač imati platu ispod 50.000, čak iako ima samo fond časova, odnosno redovan rad sa nultim stažom, pomnoženo sa ugrađenih 10% bonusa, plus učinak. Topli obrok i regres se podrazumevaju. Za prošli mesec je minimum bio oko 51.000, na fond od 184 časova za solo vozilo, odnosno za koeficijent 3.80. Bedna plata, ali treba imati u vidu da onih sa nultim stažom skoro i da nema, a i ta nekolicina obično radi šihtu, plus prekovremeni i noćni sati, pa i oni pređu 60.000 dinara, uglavnom. Osnovna zarada je bedna na nivou cele firme, s tim što vozači sa dobrom smenom, kao i linijom gde se može prodati i nešto karata, ponešto još i mogu da zarade. Prosek i jeste negde oko 65000 za vozače, jer su, ipak, oni koji imaju samo redovan rad u velikoj manjini, a prosek nabijaju, ponaročito, oni vozači koji, zahvaljujući prodaji karata na "posebnim" linijama, sa platom sustignu i direktore pogona. Takođe, prosek znatno skače u mesecima sa državnim praznicima, kad je nemali broj onih koji se primiču cifri od 80.000 dinara, a poneko i nju preskoči sa više noćnih sati. U administraciji su oscilacije minimalne, dok su kod vozača razlike poprilične u zavisnosti od smene i linije, a kod održavanja noćni sati čine najveću razliku. Elem, osnovnu zaradu treba povećati na nivou cele firme, i to isključivo kroz bod, a ne preko koeficijenta, ne bi li svi zaposleni osetili neki boljitak.

Sindikati se služe jeftinim trikovima i propagandom u svojoj borbi za članstvo, pa onda to isto članstvo koriste za lične interese i dobit. Na kraju, puštaju u medije sve i svašta bez rezona i smisla, i sa malom verovatnoćom da to ikome može doneti neku korist. Naravno, ima primera i ozbiljnog sindikalnog rada kod nekih sindikata, ali ih je, opet, toliko da će u svojim međusobnim sukobima neretko naneti i zaposlenima i firmi štetu, što po pitanju finasija, što po pitanju, inače, već dosta loše reputacije GSP-a.

Na kraju bih samo još i dodao da je republički prosek oko 49000 dinara, što će reći da same plate i nisu toliko strahovito niske, koliko su katastrofalni uslovi rada za vozače i radnike u održavanju. Ruku na srce, sem Kosmaja i Dorćola, većina pogona je u lošem stanju i kad su upravne zgrade u pitanju. Mnoge strukture beže iz ove zemlje, ponajviše zbog niskih zarada, ali su, po nekom mom mišljenju, uslovi rada u GSP-u daleko veći problem. Vozači neretko voze na sedištima koja leže na blokovima, a o stanju samog voznog parka ne treba mnogo trošiti reči. Ne ulaže se ni približno onoliko koliko bi trebalo za normalno i zadovoljavajuće funkcionisanje GSP-a. Na sve to, jeftina retorika pojedinih vajnih sindikalaca se hvata jedino za platu i zaposlene u administraciji, a da pritom ni u jednoj sferi ne umeju da odvoje žito od kukolja. GSP je konglomerat sa vrlo složenom infrastrukturom, koji mora imati i nešto veću administraciju, gde svakako viška ima, al ne na hiljade kako trube pojedini sindikalci, a da pritom zanemaruju činjenicu da i oni sami neretko čine taj višak, a sa vrlo solidnim primanjima u odnosu na učinak i obim posla.
Kesha
Član
 
Postovi: 1001
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Sub Avg 24, 2019 6:40 pm

VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 2049
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Ned Avg 25, 2019 2:18 pm

VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 2049
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Pon Jan 20, 2020 1:12 pm

Tender za najam vozila i šofera: GSP rentira žute kombije
https://www.novosti.rs/vesti/beograd.74 ... te-kombije
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 2049
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Pet Jan 24, 2020 12:03 pm

Beograd više neće kupiti nijedno dizel-vozilo, već samo vozila na komprimovani prirodni gas (CNG), kao i elektrovozila. Prošle godine smo kupili 244 nova autobusa koji imaju motore euro 6, saglasno najnovijoj regulativi EU. Za ovu godinu planirali smo da kupimo nove dizel autobuse i trolejbuse, ali posle događaja od prošle nedelje odlučili smo da za te pare kupimo najmanje 200 autobusa na gas, od kojih će 150 biti zglobni, i za to smo izdvojili 53 miliona evra. Naredne četiri godine kupovaćemo po 80 novih CNG autobusa, što će da košta 85 miliona evra. Za pet godina imaćemo najmanje 520 CNG autobusa na gas, a za sedam godina Beograd neće imati nijedan dizel-autobus. Takođe, sva gradska preduzeća uložiće više od 34 miliona evra u prelazak na CNG i elektrovozila.
Izvor:Kurir
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 2049
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Prethodni

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju