od branik » Ned Jul 22, 2018 8:21 pm
Od svih konekta u Uzicu, do dolaska plavih, tek dva su bili automatici (305 i 306). Sad nisam u toku, od kako je pocelo leto, gde su oni, posto su dosla ova dva plava 330 i 331 i jedan ciji je broj nesto manji (mislim 327, ali nisam siguran). Ostali su EPS i tek jedan ili dva su manuelci.
Automatici rade samo liniju 1 i 2, dok ostali imaju svoja prigradska zaduzenja i povremeno, u pauzama uskacu na druge linije, posebno u spicevima na l 1. Zato ne mislim da je potrosnja motiv, vec jeftinija allternativa konektima koja se uklapa godistem u ugovor. Ili, da budem zloban, postaju argument u nekim buducim eventualnim pregovorima o ceni prevoza. Vec jednom je menjana, pa nije nemoguce da je ne promene opet.
Kad su na pocetku rada u Uzicu nabavili i one ikarbuse od LUI iz Beograda nisu se usrecili sa njima. Ubrzo su ih povukli, nesto ih je prodato, a jedan je ostao da ga se neko nekad seti kad ugleda brener.
Inace, radila je kratko jedna kobra iz Velike Plane, i bila je neuporediva sa mercedesima koji rade u UE.
Rekao bih da je pouzdanost (inace dosta dobra) u poslednjevvreme pocela da opada. Desava im se da ostaju po putu. Sve sto se resava mehanicki, bez mnogo delova, otklanjaju majstori u uzickoj improvizovanoj radionici. Medjutim, problem su krupniji delovi cija nabavka ide preko centrale firme. Onda se ceka, ili vozilo radi uz povecani broj otkaza, ili jednostavno - lezi. Problem su i karoserijske najizlozenije komponente - stakla i delovi prednjih branika i maske oko farova pa danima posle nekog incidenta vozila rade ostecena.