Logo

Pogon "Zemun"

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Beogradu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Pogon "Zemun"

Postod Dejan Ikarbus » Ned Mar 07, 2021 9:38 pm

Veteran 990 5.3.2021.na 707
20210307_203317.jpg
20210307_203357.jpg
20210307_203332.jpg
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
Dejan Ikarbus
Rukovalac građevinskom mehanizacijom
 
Postovi: 520
Pridružio se: Ned Feb 15, 2015 5:28 pm

Re: Pogon "Zemun"

Sponzor

 

Re: Pogon "Zemun"

Postod roadcrasher » Uto Mar 09, 2021 2:43 am

au covece!!!! 990 je 2000/2001 godiste?
roadcrasher
Član
 
Postovi: 1000
Pridružio se: Sre Jan 22, 2014 7:05 am

Re: Pogon "Zemun"

Postod MILE » Uto Mar 09, 2021 10:31 am

2001. Uz 322 trenutno najstariji autobus u GSPu.


iPhone 8 uz pomoć Tapatalka
MILE
Član
 
Postovi: 12746
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 10:57 pm
Lokacija: Šabac

Re: Pogon "Zemun"

Postod Stefan Bgd » Pet Mar 12, 2021 2:52 am

Prošlogodišnjim planom za pogon Zemun, koji statistički gledano ima najmlađi vozni park, predviđeno je „osveženje” 20 Ikarbusa IK-218 iz 2012. godine. Ova generacija sa kilometražom koja se kreće oko milionitog kilometra (pojedini primerci su ga i prešli), uprkos slabijem održavanju i dalje prilično dobro odoleva redovnim iskušenjima na linijama. Česti sitniji mehanički kvarovi sa kojima se suočavaju mehaničari ipak predstavljaju lakše i rešive probleme u odnosu na one koje se tiču prilično istrošenih karoserijskih sklopova i oronulih enterijera. U prilog tome govori i činjenica da sam u prethodnih godinu dana imao prilike da se uverim u izrazitu povozitost gotovo svih primeraka iz pomenute serije, s tim da su najveće zamerke uvek odlazile u smeru ka lošoj bravariji, slabom grejanju, pohabanoj harmonici, priličnoj „rastrešenosti” vozila... Upravo ti problemi u većoj meri biće otklonjeni na generalnom remontu, za kog je prema tenderu zadužen Srboauto, a koji je sa realizacijom započeo već tokom decembra prošle godine. Osim tih 20 IK-218 na generalnoj popravci karoserije će se naći i 10 primeraka IK-218M iz 2013. godine. Prvi remontovani zglob iz ovog kontigenta je garažni broj 1370 koji se u redovnom saobraćaju ponovo našao već početkom februara ove godine, na liniji 707: :)
Image
Jedan od takođe aktuelnih problema, koji doduše nije obuhvaćen remontom, ali na čijem bi otklanjanju trebalo da se radi jeste (ne)ispravnost elektronskih pokazivača pravaca. Konkretno na ovom primerku, kvar je i dalje prisutan na displeju sa zadnje strane vozila: :roll:
Image
Inače, trenutno i redovno zaduženje ovog auta je na liniji 706:
Image
Drugi primerak se sa remonta vratio krajem februara, garažni broj 1367 tokom rada na liniji 704: :D
Image
A zajedno sa njim je stigao i garažni broj 1371, koji je 5. marta u svom punom sjaju premijerno izašao na liniju 610, te ujedno i ispozirao za naš forum: 8)
Image
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13023
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Re: Pogon "Zemun"

Postod DJOLE 394 » Pet Mar 12, 2021 5:14 pm

Nije mesto za ovu temu, al šta se dešava sa farbarsko-bravarskom radionicom GSPa na Dorćolu kad Srboauto radi remonte?
Korisnikov avatar
DJOLE 394
Član
 
Postovi: 394
Pridružio se: Ned Okt 28, 2012 5:31 pm
Lokacija: Kumodraž

Re: Pogon "Zemun"

Postod Stefan Bgd » Sub Mar 13, 2021 12:11 am

Farbarsko-bravarska radionica poznatija pod nazivom Centralni remont i dalje radi, s tim što se u njenu opremljenost izuzetno malo ulaže, te nije u mogućnosti da izvede tako detaljan remont karoserije za toliki broj vozila u zadatom roku, a da pritom bude i na nivou poput onog iz Srboauta. Toga su svesni svi, te je otuda i raspisan tender za pomenute radove koji se upravo realizuje. Uz to primetna je i razlika u kvalitetu radova na karoserijama Japanaca koje su skoro sređivane na Dorćolu, počev od kvaliteta površinske zaštite, farbanja, lakiranja, nedostatka mnogih detalja... za razliku od onih koje su rađene takođe u Srboautu. :wink:
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13023
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Re: Pogon "Zemun"

Postod MILE » Sub Mar 13, 2021 11:05 am

Nema Dorćol opremu i ljudstvo za takav projekat, rade sitno nešto na japancima trenutno.


iPhone 8 uz pomoć Tapatalka
MILE
Član
 
Postovi: 12746
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 10:57 pm
Lokacija: Šabac

Re: Pogon "Zemun"

Postod SGB » Sub Mar 13, 2021 12:37 pm

Nisam se još vozio, ali sudeći po slikama, ove su baš lepo utegli, deluju sasvim pristojno.
becks89 o Niš Ekspresu je napisao:Već smo utvrdili da ne postoji na planeti nešto slično.
SGB
Član
 
Postovi: 2066
Pridružio se: Čet Sep 01, 2011 1:03 pm
Lokacija: Zemun

Re: Pogon "Zemun"

Postod Dejan Ikarbus » Pon Mar 15, 2021 6:52 am

Nakon remonta na Dorcolu vozilo ostaje bez lajsni i katadioptera.Srboauto radi pedantno bar sto se tice karoserije,za ostalo ne znam.
Zna li se kakva sudbina ceka preostale IK-201 iz 2006.godine?
Dejan Ikarbus
Rukovalac građevinskom mehanizacijom
 
Postovi: 520
Pridružio se: Ned Feb 15, 2015 5:28 pm

Re: Pogon "Zemun"

Postod MILE » Pon Mar 15, 2021 10:45 am

Čekaju ih makaze čim dođe bilo šta novo, dobra su vozila ali nijedan nije remontovan i tu je možda najveća greška.


iPhone 8 uz pomoć Tapatalka
MILE
Član
 
Postovi: 12746
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 10:57 pm
Lokacija: Šabac

Re: Pogon "Zemun"

Postod Stefan Bgd » Pon Mar 15, 2021 6:55 pm

Dejan Ikarbus je napisao:Nakon remonta na Dorcolu vozilo ostaje bez lajsni i katadioptera.Srboauto radi pedantno bar sto se tice karoserije,za ostalo ne znam.
Zna li se kakva sudbina ceka preostale IK-201 iz 2006.godine?


Upravo to, deo poslova vezan za karoserijski remont se obavlja prilično kvalitetno i detaljno u Srboautu, baš kako i sama specifikacija radova nalaže. Nažalost, mehanički deo vozila ostaje prilično netaknut, pošto je u okviru pomenute specifikacije definisana samo zamena cevi vazdušne instalacije od kompresora do isušivača vazduha, te centriranje trapova vozila. Tu se, na primer, na Japancima po njihovom povratku uočavao problem sa istrošenim elementima oslanjanja, te su pojedini (poput 1312) i dalje poprilično neudobni-tvrdi na nekom od mostova. Ista je priča i sa motorima, menjačima... gde sve zavisi od toga da li su i koliko na njima radili u okviru redovnog održavanja u garaži.

Što se Ikarbusa IK-201 tiče, do kraja godine je najizvesnije povlačenje 322, 348, 990, 1054, te 304, 936, 1194 i 1195, s tim da bi 303 mogao da se provuče sa radom za još neko vreme, obzirom da je od svih navedenih u najboljem karoserijskom i mehaničkom stanju. Uz to, on je i najsvežije sređivani u toj seriji iz 2006. godine, ako uzmemo u obzir da je relativno skoro prošao kroz generalni remont na Dorćolu. :wink:

SGB je napisao:Nisam se još vozio, ali sudeći po slikama, ove su baš lepo utegli, deluju sasvim pristojno.


Da, baš su ih fino osvežili i pritegli, što je možda i najprimetnije na 1367 i 1370 ako u vidu imamo to kako su izgledali i kakvi su bili tokom vožnje pre remonta. Sada je to već bolja priča. :)
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13023
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Re: Pogon "Zemun"

Postod Dejan Ikarbus » Ned Mar 21, 2021 4:52 pm

Evo i od mene remontovani 1370.
Izvinjavam se zbog malo losijeg kvaliteta fotografije.
20210321_155016.jpg
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
Dejan Ikarbus
Rukovalac građevinskom mehanizacijom
 
Postovi: 520
Pridružio se: Ned Feb 15, 2015 5:28 pm

Prethodni

Povratak na Gradski prevoz u Beogradu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju